jimaras92 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31 (edited) Καλησπέρα σας, Είμαι μηχανολόγος μηχανικός ΑΠΘ και θα ήθελα να ρωτήσω πόσο κοστολογείται στην αγορά μια προμελέτη για εγκατάσταση φ/β σταθμού; Θα ήθελα ένα εύρος κόστους. Ειδικότερα, στην προμελέτη μου θα περιλαμβάνεται: Τεχνοοικονομική πρόταση Τεχνική περιγραφή φ/β σταθμού (εξοπλισμός, εργασίες, Datasheets κλπ) Χωροθέτηση Ενεργειακή ανάλυση/προσομοίωση με PVSYST Επίσης, το κόστος που θα ορίσεις εξαρτάται και από την ισχύ του φ/β σταθμού που έχεις προμελετήσει;; (και το αν είναι ΧΤ ή ΜΤ;) Συμπληρώνω πως το φ/β έργο θα βγει γύρω στα 80kW. Edited Νοέμβριος 4 by miltos Αλλαγή τίτλου θέματος
astrah Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31 θα σε στεναχωρήσω... αλλά αυτό το κάνει "δωρεάν" αυτός που θα αναλάβει και την υλοποίηση...
jimaras92 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 Το γνωρίζω ότι γίνεται και αυτό. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση είναι ένας πελάτης φίλου μου μηχανικού με τεχνικό γραφείο και ο πελάτης του ζήτησε απλώς να βρει κάποιον να του κάνει μια αναλυτική τεχνοοικονομική προσφορά να τον πληρώσει για να δει για αρχή τι παίζει με το φ/β που θελει να κάνει. Οπότε ο φίλος μου μου ζήτησε αν θέλω και μπορώ να το κάνω και με ρώτησε πόσα λεφτά θέλω. Η κατασκευή του φ/β δεν τον ενδιαφέρει για την ώρα και αν τον ενδιαφέρει αργότερα, θα την αναλάβει κάποιος από το νησί (Μυτιλήνη) όπου και βρίσκεται η εγκατάστασή του. Για την ώρα μαζεύει προσφορές και τεχνοοικονομικές λύσεις για να πάρει μια εικόνα.
franktrip Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 (edited) Εάν θα παρέχετε μια λεπτομερή πρόταση σκοπιμότητας, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη όλες τις πτυχές - από την ανάλυση κόστους έως την περιγραφή του εξοπλισμού. Θα πρότεινα να συζητήσουμε το κόστος ανάλογα με τον όγκο της δουλειάς και τον χρόνο που απαιτείται για την προετοιμασία. Edited Νοέμβριος 4 by miltos Διαγραφή παράθεσης ολόκληρου μηνύματος