mixmix_95 Δημοσιεύτηκε yesterday at 03:01 μμ Δημοσιεύτηκε yesterday at 03:01 μμ (edited) Καλησπέρα σε όλους, Είμαι χημικός μηχανικός και δουλεύω σε εργοτάξιο. Έχω αποφοιτήσει εδώ και ένα χρόνο και εργάζομαι τους τελευταίους οχτώ μήνες σε μια μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία, η οποία ως προς την οργάνωση της και αυτά που προσφέρει είναι μπα χα λο. Όταν με είχαν προσλάβει κανένας δεν μου είχε εξηγήσει ποιο ήταν το πλάνο δηλαδή μια συγκεκριμένη θέση εργασίας σε συγκεκριμένη πόλη. Τους πρώτους δύο μήνες ήμουνα σε γραφείο συνεργατών τους και μετά πήγα στο εργοτάξιο όπου μαζί με δέκα ώρες ωραρίου (όπως είναι στα περισσότερα εργοτάξια) είχα και τρεις ώρες μετακίνηση γιατί δεν μπορούσαν να μου νοικιάσουν σπίτι. Να μην πολυλογω πάνω στους πέντε έξι. Μήνες πέρα δώθε τα έπαιξα. Σε όλα τους είναι ανοργάνωτοι πραγματικά. Με πήραν και δεν με εκπαίδευσαν καν είμαι οχτώ μήνες στην εταιρεία και κανένας δεν μου έκανε κάτι μια εκπαίδευση. Απλώς με παράτησαν κυριολεκτικά σε ένα γραφείο. Είναι πολλά τα οποία συνέβησαν σε αυτούς τους μήνες τα οποία με οδήγησαν στο να καταλάβω ότι ίσως τελικά και να μην αξίζει. Μια μέρα ένας συνάδελφος μου είπε: εάν έχεις την ευκαιρία να γίνεις κάτι αυτό θα είναι σε ένα εργοτάξιο. Σε ένα γραφείο είσαι καταδικασμένος να είσαι κολλημένος εκεί και να σχεδιάζεις πράγματα μια ζωή. Και δεν ξέρω αυτό είναι αληθινό αλλά από την άλλη το να είσαι και καλά κάτι σε ένα μπαχαλο ; Είναι κάτι το σημαντικό; Είναι και η πρώτη μου δουλειά και είμαι ευγνώμων γιατί άλλοι άνθρωποι ψάχνουν και δεν βρίσκουν. Αλλά όχι κι έτσι ρε παιδί μου. Να κυκλοφορούν ποντίκια στο εργοτάξιο και να μου λένε πρέπει να σκληραγωγηθεις και δεν είναι κάτι αυτό. Με έτρεχαν από την μια πόλη στην άλλη χωρίς καμία ενημέρωση και όλο στο θα δούμε. Και ο μισθός αυτό θα πω μόνο να είναι γύρω στα 900 ευρώ το οχτάωρο συν τις υπερωρίες που γίνονται. Αφού είσαι Μηχανικός όπως γράφεις βάλε την ειδικότητα στο προφίλ σου. Didonis Edited 12 ώρες πριν by Pavlos33 έγινε αλλαγή τίτλου για καλύτερη κατανόηση του θέματος