Ioannadion Δημοσιεύτηκε Monday at 11:59 πμ Δημοσιεύτηκε Monday at 11:59 πμ (edited) Καλησπέρα σας, Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τον σχεδιασμό του χώρου στάθμευσης σε μια νέα πολυκατοικία. Έχω τοποθετήσει θέσεις στάθμευσης στο ισόγειο και στο υπόγειο. Η πρόσβαση από το ισόγειο στο υπόγειο γίνεται μέσω ανελκυστήρα οχημάτων. Στην κάτοψη που σας βάζω θα δείτε ότι ο ανελκυστήρας οχημάτων βρίσκεται στην ''τροχιά κίνησης'' των οχημάτων ισόγειου. Η μελέτη μου είναι ότι τα αυτοκίνητα του ισογείου θα μπαίνουν από την γκαραζόπορτα στα δεξιά. Η πολεοδομία όμως μου το απορρίπτει λέγοντας ότι ο ανελκυστήρας βρίσκεται στην τροχιά κίνησης των αυτοκινήτων του ισογείου. Ψάχνω παντού να βρω την νομοθεσία για τον σχεδιασμό των χώρων στάθμευσης, με τις απαιτήσεις για τρόπο είσοδο και έξοδο των οχημάτων, για τις απαιτήσεις των ελιγμών, κτλ. και δεν τα βρίσκω πουθενά. Μπορείτε με κάποιον τρόπο να με βοηθήσετε; Edited Monday at 03:32 μμ by Pavlos33 έγινε διόρθωση ορθογραφίας λέξεων & Τροποποίηση τίτλου για καλύτερη κατανόηση του θέματος-Pavlos33
Latg Δημοσιεύτηκε Monday at 12:20 μμ Δημοσιεύτηκε Monday at 12:20 μμ (edited) Δεν υπάρχει λογική σε αυτό που λέει η ΥΔΟΜ. Όταν είναι πάνω ο ανελκυστήρα λειτουργεί μια χαρά ως διάδρομος. Το μόνο πάτημα που έχουν κάποιες ΥΔΟΜ που έχουμε ακούσει ότι δεν το δέχονται είναι ότι αν χαλάσει ο ανελκυστήρας πως θα βγουν. Και η απάντηση είναι ότι θα έρθει να το φτιάξει ο ειδικός. Επίσης οι Θ.Σ. του Υπογείου πως θα βγουν ? Το ίδιο δεν είναι ? Αμα είναι να απαγορεύσουν τελείως τον ανελκυστήρα, που ο ΝΟΚ επιτρέπει, με το έτσι θέλω, γιατί "αν χαλάσει πως θα βγουν από το Υπόγειο?"..... Και τέλος όπως αν χαλάσει το αμάξι θα πάρω ένα ταξί μέχρι να φτιαχτεί έτσι και αν χαλάσει ο ανελκυστήρας θα πάρω ένα ταξί μέχρι να φτιαχτεί. Αυτά από λογικά επιχειρήματα. Από εκεί και πέρα υποβάλετε γραπτό ερώτημα, ζητάτε γραπτή απάντηση και στην συνέχεια ζητάτε να σταλεί το ερώτημα στην αποκεντρωμένη. Είναι απαράδεκτο ότι οι ΥΔΟΜ δυσκολεύουν τους μελετητές να φτιάξουν Θέσεις Στάθμευσης που είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα των αστικών κέντρων. Υ.Γ. Η επιφάνεια της Θέσης στάθμευσης δεν μετράει στην φύτευση ακόμη και αν είναι με διάτρητες πλάκες, μόνο οι διάδρομοι διέλευσης οχημάτων. Αρ. 17 παρ. 2ζ "...Σε κτίρια όπου δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί η φύτευση μέχρι τα 2/3 του υποχρεωτικού ακαλύπτου, κατ’ εξαίρεση δύναται να συμμετέχουν στον υπολογισμό της φύτευσης και οι διάδρομοι διέλευσης των οχημάτων, εφόσον επιστρώνονται από διάτρητες πλάκες." Βέβαια αν έχουμε υπαίθριες Θέσεις στάθμευσης μειώνεται η απαιτούμενη φύτευση σύμφωνα με την παρ. 2α του αρ. 17 και τους παρακάτω τύπους Edited Monday at 12:28 μμ by Latg 1
Ioannadion Δημοσιεύτηκε Monday at 12:26 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Monday at 12:26 μμ Το υπόγειο έχει τις ίδιες θέσεις στάθμευσης σωστά με το ισόγειο. Έχουμε πάει από κοντά και τους έχουμε εξηγήσει όλο τον μηχανισμό και την ασφάλεια και μας λένε δεν γίνεται. Αυτό το πρόβλημα το έχουμε με την ΥΔΟΜ της Νεας Ιωνιας. Αυτό που μου προτείνετε με το γραπτό ερώτημα και την αποκεντρωμένη μπορείτε να μου το εξηγήσετε παραπάνω; Είμαι νέα μηχανικός και δεν τα γμωρίζω αυτά.
Latg Δημοσιεύτηκε Monday at 12:31 μμ Δημοσιεύτηκε Monday at 12:31 μμ (edited) Οφείλουν να τα γνωρίζουν στην ΥΔΟΜ. Θα τους πείτε ότι θέλετε να κάνετε γραπτό ερώτημα και να πάει στην αποκεντρωμένη. Προκύπτει από την παρ. 2 του αρ. 28 του ΝΟΚ και το αντίστοιχο άρθρο από το Τεύχος Τεχνικών Οδηγιών του ΝΟΚ. (Δείτε και το Υ.Γ. που συμπληρωσα στην προηγούμενη απάντηση σχετικά με την φύτευση) Edited Monday at 12:31 μμ by Latg
Ioannadion Δημοσιεύτηκε Monday at 12:37 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Monday at 12:37 μμ Την είδα την απάντηση για την φύτευση, σας ευχαριστώ! Κάπου είχα διαβάσει ότι τα αυτοκίνητα για να εξέλθουν από το υπόγειο και γενικά από τους χώρους στάθμευσης δεν γίνεται με όπισθεν. Πρέπει να τους δίνεται η δυνατότητα ελιγμών 'ωστε να εξέλθουν με την μούρη. Ψάχνω να το βρω κάπου ξανά και δεν το βρίσκω. Μήπως γνωρίζεται που μπορεί να αναφέρεται; Σας ρωτάω διότι αν ισχύει αυτό το δεδομένο δεν μπορώ για κανέναν λόγο να του αλλάξω θέση γιατί θα βγαίνουν με όπισθεν μετά αναγκαστικά τα αυτοκίνητα από τον ανελκιστήρα. Αν δεν ισχύει η αναγκαστική έξοδος με την μούρη τότε να του αλλάξω θέση να μην μπλέκω παραπάνω.
Latg Δημοσιεύτηκε Monday at 12:41 μμ Δημοσιεύτηκε Monday at 12:41 μμ (edited) Μήπως μπορούν να κάνουν πάνω ελιγμό ? ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ: Αριθμός 98728/7722/93 Προδιαγραφές για την κατασκευή χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων που εξυπηρετούν τα κτίρια. (ΦΕΚ 167/Δ/2-3-93) Edited Monday at 12:43 μμ by Latg
Ioannadion Δημοσιεύτηκε Monday at 12:46 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Monday at 12:46 μμ Μπορεί να κάνω και άστοχη ερώτηση αλλά θα μπορούσε να είναι αποδεκτό να μπει το αυτοκίνητο με την μούρη στον ανελκιστήρα στο υπόγειο και όταν θα φτάσει στο ισόγειο να κάνει μια απισθογωνία και εξέλθει από την οικοδομή με την μούρη; Ή πρέπει όταν το αυτοκίητο από το υπόγειο φτάσει στο ισόγειο να είναι έτοιμο να εξέλθει από την οικοδομή με την μούρη;
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Monday at 03:31 μμ Δημοσιεύτηκε Monday at 03:31 μμ @Ioannadion Oπτικά στο υπόγειο υπάρχει σχετική στενότητα για να χωρέσουν 4 θέσεις (υποθέτω ότι είναι υποχρεωτικές αυτές οι τέσσερεις θέσεις). Μήπως θα σε βόλευε στη μελέτη να χρησιμοποιήσεις περιστρεφόμενη πλατφόρμα οχημάτων ή κάποιο άλλο σύστημα ανύψωσης; Ενδεικτικά παραθέτω δυο εταιρίες που βρήκα στο internet (https://vroutsislift.gr/proionta-anelkystires-asanser/anavatorio-anelkistiras-asanser-autokinitou/, https://kleemannlifts.com/el/products/parking-systems/vehicle-turntable ) και ίσως θα ήταν καλή ιδέα να έρθεις σε επικοινωνία με την κατασκευάστρια εταιρία για να συνεργαστείτε στο επίπεδο μελέτης.
Ioannadion Δημοσιεύτηκε Monday at 04:17 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Monday at 04:17 μμ (edited) Καλησπέρα Παύλο, οι θέσεις στάθμευσης έχουν προκύψει από μελέτη που έκανε αντίστοιχη εταιρία με αυτή που μου πρότεινες. Επίσης έχουμε κάνει και προσομοίωση, είναι μεν λίγο στενά αλλά είναι λειτουργικές. Edited Monday at 04:17 μμ by Ioannadion
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Monday at 04:18 μμ Δημοσιεύτηκε Monday at 04:18 μμ Καλησπέρα και πάλι. Η ιδέα περιστρεφόμενης πλατφόρμας με μεγέθυνση του απαιτούμενου χώρου μηχανικής ανέλκυσης μήπως βολεύει; Για δείτε το .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα