PolitikosMix Δημοσιεύτηκε 6 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 6 ώρες πριν (edited) Είμαι φοιτητής και έχω μια απορία σχετικα με ενα θεμα που μου εχει ανατεθει. Θελω να κανω κατεδαφιση κτιρίου του 1950 και ανεγερση νεου. Το θεμα ειναι οτι μου δινεται ενα τοπογραφικο ολου του οικοπεδου με το παλιο κιτριο αλλα και με την νεα ρυμοτομικη γραμμη που θα με αναγκασει να χασω λιγη εκταση οικοπεδου. Εγω για την μελετη του νεου κτιριου θα λαβω υποψιν Σ.Κ 70% οπως αναφερει ο ΝΟΚ ή θα παω συμφωνα με τον Σ.Κ του τοπογραφικου που δινει Σ.Κ 100% για ισογειο και 80% για οροφο; Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου σύμφωνα με τους κανόνες συμμετοχής. Pavlos 33 Edited 6 ώρες πριν by Pavlos33
PolitikosMix Δημοσιεύτηκε 6 ώρες πριν Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε 6 ώρες πριν Ευχαριστώ πολύ ωστόσο με απασχολεί ο Σ.Κ για να ξεκινήσω την μελέτη του κτιρίου και όχι η άδεια κατεδάφισης.
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε 6 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 6 ώρες πριν 23 λεπτά πριν, PolitikosMix said: Είμαι φοιτητής και έχω μια απορία σχετικα με ενα θεμα που μου εχει ανατεθει. Θελω να κανω κατεδαφιση κτιρίου του 1950 και ανεγερση νεου. Το θεμα ειναι οτι μου δινεται ενα τοπογραφικο ολου του οικοπεδου με το παλιο κιτριο αλλα και με την νεα ρυμοτομικη γραμμη που θα με αναγκασει να χασω λιγη εκταση οικοπεδου. Εγω για την μελετη του νεου κτιριου θα λαβω υποψιν Σ.Κ 70% οπως αναφερει ο ΝΟΚ ή θα παω συμφωνα με τον Σ.Κ του τοπογραφικου που δινει Σ.Κ 100% για ισογειο και 80% για οροφο; Θα κάνεις ό,τι σας έχει πει ο καθηγητής σας και αν έχεις απορίες θα πας να τον ρωτήσεις, ώστε να μην προχωρήσεις λανθασμένα τη μελέτη σου. Τα μεγέθη 100%/80 κάλυψη συνήθως τα συναντάμε σε τομείς παραδοσιακών-ιστορικών κέντρων πόλεων. Στο τοπογραφικό σου αναφέρεται και διάταγμα ρυμοτομίας/όρων δόμησης. Δες μήπως αφορά κάτι τέτοιο.