GTnews Δημοσιεύτηκε Monday at 03:14 μμ Δημοσιεύτηκε Monday at 03:14 μμ Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι το πρώτο αυτόματο, χωρίς οδηγό, σύστημα Μετρό στην Ελλάδα. Τα χαρακτηριστικά του βασικού δικτύου του είναι τα εξής: – 13 σύγχρονοι σταθμοί με κεντρική αποβάθρα – 9,6 χλμ. γραμμής με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς – 18 υπέρ-αυτόματοι συρμοί τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενοι, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό συστήματα αυτόματων θυρών επί των των αποβάθρων κάθε σταθμού για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού – Αμαξοστάσιο έκτασης 50.000 τμ στην περιοχή της Πυλαία – Μεταφορική ικανότητα σχεδιασμού: 18.000 επιβάτες/ώρα/κατεύθυνση – Σύστημα φιλικό προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες – Σταθμοί με κεντρική αποβάθρα μήκους 60μ., εξοπλισμένοι με Θύρες επί των Αποβαθρών – Ασύρματη Σηματοδότηση CBTC, επίπεδο αυτοματισμού GOA 4, επίπεδο ασφαλείας SIL4 – Σύστημα ισχύος έλξης 750 V DC με ηλεκτροφόρο ράβδο – Σύστημα αερισμού σηράγγων με δύο φρέατα αερισμού ανά σταθμό και 2 ανεμιστήρες σηράγγων ανά φρέαρ. – Η εμπορική ταχύτητα συρμού θα είναι στα 30 χλμ./ώρα, με τη μέγιστη ταχύτητα να ορίζεται στα 80 χλμ./ώρα. Οι 13 σταθμοί του Μετρό είναι οι εξής: • Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός • Δημοκρατίας • Βενιζέλου • Αγίας Σοφίας • Σιντριβάνι • Πανεπιστήμιο • Παπάφη • Ευκλείδης • Φλέμινγκ • Ανάληψη • 25ης Μαρτίου • Βούλγαρη • Νέα Ελβετία Σε 17 λεπτά θα μπορεί κάποιος να διανύει την απόσταση των 13 σταθμών, από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι την Νέα Ελβετία. Τα δρομολόγια αρχικά, θα έχουν συχνότητα τις ώρες αιχμής ανά 3,5 λεπτά και μελλοντικά με την προσθήκη της επέκτασης Καλαμαριάς και των επιπλέον 15 συρμών θα μπορεί να φτάσει και τα 90 δευτερόλεπτα. Το Μετρό Θεσσαλονίκης μπορεί να εξυπηρετεί καθημερινά 254.000 επιβάτες ή 18 χιλιάδες επιβάτες ανά ώρα με συρμούς που κινούνται χωρίς οδηγό καθώς ελέγχονται αυτόματα από το Κέντρο Ελέγχου που βρίσκεται στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Η εικόνα επιβίβασης ανά συρμό φτάνει τους 465 επιβάτες. Οι συρμοί διαθέτουν κλιματισμό και οθόνες πληροφόρησης κοινού. Το εισιτήριο θα στοιχίζει 60 λεπτά του ευρώ και θα είναι διάρκειας 1 ώρας και 10 λεπτών. Τα εισιτήρια του Μετρό μπορούν οι επιβάτες να τα προμηθευτούν από τα ηλεκτρονικά μηχανήματα που υπάρχουν εντός των σταθμών. Οι επιβάτες με ποδήλατα θα μπορούν να επιβιβάζονται στο Μετρό, αλλά θα πρέπει να γνωρίζουν ότι επιτρέπονται δύο ποδήλατα στο πίσω μέρος κάθε βαγονιού. Το Μετρό θα μπορούν να χρησιμοποιούν και οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων μόνο αν μεταφέρουν τα ζώα τους σε ειδικές τσάντες μεταφοράς. Το Μετρό θα λειτουργεί καθημερινά από τις 5:30 το πρωί μέχρι τις 00:30 μετά τα μεσάνυχτα, ενώ τις Παρασκευές και τα Σάββατα το ωράριο θα επεκτείνεται. Τη λειτουργία και συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει αναλάβει η THEMA, εταιρεία που αποτελείται από την Ιταλική ΑΤΜ και την Γαλλική EGIS. View full είδηση
tetris Δημοσιεύτηκε yesterday at 04:33 μμ Δημοσιεύτηκε yesterday at 04:33 μμ Αυτό το χαρακτηριστικό, πώς τους ξέφυγε???
JohnnyHoliday Δημοσιεύτηκε yesterday at 06:02 μμ Δημοσιεύτηκε yesterday at 06:02 μμ (edited) Το πιο εντυπωσιακό πάντως, είναι αυτό : [από σημερινή λήψη, είχα μια δουλειά στο μνημείο που βρίσκεται στην έξοδο του σταθμού και επ' ευκαιρία, πρόλαβα να πάρω μερικές φωτογραφίες] Edited yesterday at 06:03 μμ by JohnnyHoliday
Didonis Δημοσιεύτηκε 23 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 23 ώρες πριν βάλε και μερικές ακόμα..... αφού έχουμε δικό μας άνθρωπο που έκανε ρεπορτάζ να το χαρούμε κι εμείς .... (και όχι μόνο ότι μας πλασάρουν τα ΜΜΕ)
Didonis Δημοσιεύτηκε 22 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 22 ώρες πριν (edited) ωραίος..... (καλά λέω εγώ δικός μας άνθρωπος έχει και μεγάλη ανάλυση οι φωτογραφίες του πέραν της σωστής επιλογής) Εδιτ Υ.Γ. Μεγάλο πράγμα μια καλή ανάλυση.... αυτό που βλέπω εδω υδραυλικά?? Edited 22 ώρες πριν by Didonis
JohnnyHoliday Δημοσιεύτηκε 22 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 22 ώρες πριν (edited) Υδραυλικά, ακριβώς (αρχαίος αγωγός, πηλινος). Έχουν μια ιδιαίτερη διατομή τα επιμέρους στελέχη, αν προσέξεις (σαν αμφορείς). Edited 22 ώρες πριν by JohnnyHoliday
Apollon Δημοσιεύτηκε 21 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 21 ώρες πριν Όλοι ξέρουμε για ποιους λόγους θα μείνει στην ιστορία αυτό το έργο.
theagpar Δημοσιεύτηκε 14 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 14 ώρες πριν Ενα κλασικο ελληνικο δημόσιο εργο, με εκτροχιασμενο προϋπολογισμο, εκτροχιασμενο χρονοδιάγραμμα, κακό σχεδιασμο, που εγινε πεδιο πολιτικής αντιπαραθεσης εμμονικων στοιχείων (αρχαιολογοι, Μπουταρης κ.α.) και που ειναι το όραμα του πρωθυπουργού μας για τη χωρα. Ο νοων νοείτο.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα