Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 http://ibeton.epfl.ch/Etudiant/6eme-04/ConceptPonts/pdf/Lorzentobel.pdf http://www.zebe-pr.de/2_2a/DSI10_9-10.pdf
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Το λεξικό θα είναι προσφορά σου;
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Γιατί οι μηχανικοί μάθατε αγγλικά ? Να μαθαίνατε γερμανικά. Να ρωτούσατε πρώτα και μετά. Δείτε τις εικόνες τώρα τι να σας κάνω. Αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι όλοι ξέρετε μόνο αγγλικά...κάποιοι θα ξέρουν και γερμανικά δεν μπορεί...τι στο καλό το forum είναι αγγλώφωνο ?
dratsiox Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Εντυπωσιακές γέφυρες γίνονται και στο Ελλαντα http://library.tee.gr/digital/m2173/m2173_stathopoulos.pdf http://library.tee.gr/digital/m2134/m2134_rumpelt.pdf Το θέμα είναι η παρουσίαση γεφυρών ή τα προβλήματα κατά τη μελέτη και την κατασκευή τους;
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Δεν πιστεύω τώρα να θες να γίνει σύγκριση γεφυροποϊίας Ελλάδας-Γερμανίας...θα είναι ιεροσυλία. Τώρα έγινε αυτή η γέφυρα. Δεν κάνω σύγκριση. Έδωσα τα link για όποιον ενδιαφέρεται. Επίσης κρεμαστές δεν βλέπω. Καλωδιακές δεν βλέπω. Ειδικά εκεί στην Καβάλα έπρεπε να γίνουν μεγαλύτερες για όποιον έχει πάει κατά εκεί πάνω. Ειδικά στην μια έπρεπε να βγει περα ως πέρα και όχι τόσο μικρή. (Για αποφυγή, εκεί ο δρόμος είναι πολύ χάλια, έπρεπε μεγαλύτερες γέφυρες και τούνελ. Τιποτα δεν έχει από αυτά. Μιλάμε για πολύ στροφή. Πριν μπεις βάζεις ζάχαρη και καφέ και όταν βγεις έχεις φραπέ έτοιμο.)
ilias Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 ...κάποιοι θα ξέρουν και γερμανικά δεν μπορεί...τι στο καλό το forum είναι αγγλώφωνο ? Εδώ κοντεύουμε να ξεχάσουμε και τα λίγα αγγλικά που ξέρουμε, τα γερμανικά μας λείπουν!:)
dratsiox Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Σύγκριση μεταξύ των εδώ γεφυρών και αυτών του εξωτερικού, με εξαίρεση μερικές ίσως, δε γίνεται. Ο λόγος είναι πως στην Ευρώπη και την Αμερική η γεφυροποιία αναπτύχθηκε κυρίως λόγω των πλωτών ποταμών, κάτι που εμείς δεν έχουμε. Όσο για τη συγκεκριμένη χάραξη είναι όντως αρκετά προβληματική.
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Αν γινότανε κανονικά η χάραξη με γέφυρες όπως έπρεπε και τούνελ σε εκείνα τα σημεία που έπρεπε, θα πήγαινα και θα τους την έλεγα τους Γερμανούς. Αλλά μετά από αυτή την φτηνή και άθλια χάραξη τι να τους πω...
dratsiox Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Pappos η οδοποιία και η γεφυροποιία, κατά τη γνώμη μου, τώρα να αναπτύσσονται στην Ελλάδα. Αυτό φαίνεται από τους ανισόπεδους κόμβους που κατασκευάζονται τα τελευταία χρόνια, όπου και οι χαράξεις είναι συνθετότερες αλλά και οι γέφυρες ακουλουθούν καμπύλες μορφές. Κατά τη γνώμη μου ωραίες γέφυρες δεν είναι μόνο οι μεγάλες με προβολοδόμηση ή καλωδιωτές, αλλά και πολλές πεζογέφυρες όπου λόγω της λυγηρότητάς του δίνουν ωραίο αισθητικό αποτέλεσμα. Σας παραπέμπω στο τεύχος 2/2009 του Steel Construction με εξώφυλλο μια πεζογέφυρα στο Παρίσι. (έτσι για να μην γκρινιαζουν οι αγγλόφωνοι)
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 αυτο που δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο στην γεφυροποιϊα ειναι η μεταστροφη και διερευνηση πλέον μονολιθικων συστημάτων τα οποία παράλληλα αποδυκνείεται ότι παρόλο το q=1, έχουν q>2,5 (δηλαδη χωρίς εφέδρανα)
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα