Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Ειδικά στην γεφυροποϊία αν ο μελετητής δεν έχει κάνει κατασκευή ή να είναι τουλάχιστον παρών στην κατασκευή της φέφυρας, δεν πρόκειται να κάνει σωστή μελέτη. Και τώρα γιατί μου άρεσε πολύ, το ξαναλέτε αυτό με τους ελέγχους ?
ΣτέφανοςΒ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Τα μεγάλα μελετητικά συνήθως έχουν 2-3 αστέρια (που δεν σχεδιάζουν) και καμμιά 10αριά μηχανικούς-σχεδιαστές, που σχεδιάζουν εξειδικευμένες οπλίσεις κ.τ.λ επί χρόνια! χωρίς να έχουν όμως πείρα και κρίση για οτιδήποτε άλλο. Λόγω φόρτου εργασίας (money talks!), φευγουν λοιπόν τα σχέδια ..χωρίς να τα κρίνει έμπειρος (ολιστικός) μηχανικός. (τα ανωτέρω είναι από προσωπική πείρα)
mar_l Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Για να εφαρμοστεί μία μελέτη θα πρέπει πρώτα να εγκριθεί από την ανάλογη δημόσια υπηρεσία.σίγουρα καμία μελέτη δεν είναι τέλεια και θα πρέπει πάντα να υπάρχει ''ανοιχτή'' επικοινωνία του μελετητή με τον κατασκευαστή, ειδικά σε μεγάλα έργα όπως είναι η κατασκευή μίας γέφυρας. Δεν νομίζω ότι και τα γραφεία που εκπόνησαν μελέτες για μεγάλα έργα υποδομής στην χώρα μας είναι πολλά.Από προσωπική εμπειρία ο μελετητής αν και δεν βρισκόταν κοντά στο έργο ήταν ανοιχτός σε κάθε επικοινωνία και παρότρυνε πάντα να ρωτάμε ακόμη και την παραμικρή λεπτομέρεια για την κατασκευή της γέφυρας.
dratsiox Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 @Στεφανος Δεν είναι πάντα αυτός κανόνας.Καλώς ή κακώς στη μελέτη γεφυρών δε γίνεται να κάνει ο ίδιος μηχανικός όλη τη μελέτη από την αρχή ως το τέλος.Αναγκαστικά θα σπάσει σε τμήματα.Το αν γίνεται ή όχι έλεγχος είναι θέμα γραφείου Το σωστό είναι να περνάει ένας μηχανικός-μελετητής από όλα τα στάδια. Γενικά σχέδια,οπλίσεις,λεπτομέρειες,υπολογισμοί. Και αν είναι τυχερός να κάνει αυτό που λέει ο Pappos.Να πάει σε ένα εργοτάξιο να δει πως κατασκευάζεται η γέφυρα.
ΣτέφανοςΒ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 @ΣτεφανοςΔεν είναι πάντα αυτός κανόνας.. Δεν αναφέρομαι στις επιμελημένες μελέτες, προφανώς και απαντώ στο ερώτημα..γιατί κάποια μελέτη έχει ..κουφά σημεία, τώρα στα διάφορα τμήματα που αναφέρεις..παίζει ρόλο και το επίπεδο των εκεί μηχανικών/σχεδιαστών-λόγω τεχνοικονομικής επιλογής του αφεντικού, όχι ότι φταίνε τα παιδιά! -, αυτό βέβαια είναι άλλη κουβέντα που δεν θέλω, και δεν έχει νόημα, να την κάνω..online (και δεν μιλάω μόνο για μελέτες γεφυρών)
avgoust Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 ..Δεν πιστεύω τώρα να θες να γίνει σύγκριση γεφυροποϊίας Ελλάδας-Γερμανίας...θα είναι ιεροσυλία.. Toυλάχιστον το 1965 τους φάγαμε λάχανο τους Γερμανούς : Γέφυρα Τατάρνας Ανοίγματα 97+196+150 m από προεντεταμένο σκυρόδεμα και χρήση εφεδράνων. Κατασκευάστηκε με εν προβόλω δόμηση. 2 πρώτα παγκόσμια ρεκόρ τότε και 4 διεθνή βραβεία. Ολα αυτά το 1965 ! Μελετητής : Αρίσταρχος Οικονόμου Πολιτικός Μηχανικός. Καθηγητής Στατικής και Δυναμικής από το 1976 στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής Πανεπιστημίου Πατρών. Κατακευή : OΔΩΝ και ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΩΝ Α.Ε. (αν θυμάμαι καλά) "Μυαλά" υπήρχαν και υπάρχουν .....λεφτά δεν υπάρχουν.
Chilon Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Συνάδελφε avgoust, από το Πανεπιστήμιο Πατρών αποφοίτησες; Επιτρέψτε μου να συμπληρώσω ότι από τον Αρίσταρχο Οικονόμου -ως Καθηγητή (τουλάχιστον μέχρι το 2000) του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών- διδαχθήκαμε εις βάθος τις αρχές της Στατικής των Κατασκευών, όσοι είχαμε την τύχη να τον παρακολουθήσουμε. Πριν γίνει Καθηγητής, διέγραψε μακρά και λαμπρή πορεία ως Μελετητής.
A.G Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 pappos :δεν μπορεσα να καταλαβω τις λεπτομερειες που εδωσες για την γεφυρα στην ελβετια αλλα επισυναπτω ενα doc που περιεχει το temprorary steelwork στις επισκευες που κανουμε στην αγγλια . ειμουν 18 μηνες στην δημοσια υπηρεσια που επεβλεπε τις επισκευες σε 21χλ concrete bridge. τα συμπερασματα μου ειναι οτι α)η τεχνογνωσια αλλαζει αρκετα δηλαδη να σου δωσω ενα παραδειγμα. σε μερικες αερογεφυρες που χτιστηκαν κατα την δεκαετια του 1970 , χρησιμοποιησαν aggregate απο ενα μερος της αγγλιας το οποιο τωρα αποδειχτηκε οτι οι ιδοτητες αλλαζουν με το καιρο και αυξανουν to deterioration rate tou reinforcement β) ο μελετητης της γεφυρας πρεπει να εχει στο στο νου του την συντηρηση της διαφορετικα στο μελλον κοστιζει αρκετα.Με πρωτοτυπα/αισιοδοξα σχεδια γεφυρων κανεις δεν ξερει πως θα συμπεριφερθουν στο μελλον, για αυτο ο μελετητης καλο θα ηταν να παραμεινει σε ενα στυλ που ειναι πρακτικο/ευκολο να συντηριθει στο μελλον. γ)κατα την διαρκεια της κατασκευης γινονται λαθη ,ακομη και εαν ο μελετητης ειναι στο εργοταξιο...εγω ειμουν εκει οταν σε ενα διαφραγμα εβαλαν το λαθος concrete γιατι ειχαn τα λαθος χαρτια. η εξελιξη ηταν οτι ο μελετητης του εργολαβου απεδειξε οτι και με το συγκεκριμενο concrete η γεφυρα ηταν οκ. ποιος ξερει στο μελλον τι bahaviour θα εχει?? Δεν θα μπω στην συγκριση γεφυρων σε ελλαδα/γερμανια/αγγλια γιατι αυτο εξαρταται απο τον προυπολογισμο που εχει η καθε χωρα για τις κατασκευες γεφυρων. σιγουρα ομως εαν ειναι ενα high profile γεφυρα σε ενα city center καλο θα ηταν ο σχεδιασμος να ειναι να ειναι αντιστοιχος Ειμαι σε κατασκευες μεγαλων εργων τα τελευταια χρονια και το μονο στυλ που χρησιμοποιουμε σε γεφυρες ειναι το composite style i.e weathering steel,beam ισως omnia planks και concrete deck. κοστος? 2-3 εκατ λιρες. επισυναπτω ενα doc me fotos με την ανεργεση μιας τετοιας γεφυρας και ο μηχανικος δυστηχως ειναι αρκετα συντηριτικος με καινουριες
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 ...αλλα επισυναπτω ενα doc .... ... επισυναπτω ενα doc me fotos ... το είπες 2 φορές αλλά δεν το έκανες. το μετάνιωσες?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα