chris12 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2009 Ποιος είπε ότι οι μηχανικοί δεν έχουν φαντασία?
VSEng Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2009 Συνάδερφοι τι θα κάνουμε με το ''φαινόμενο'' που λέγεται δημόσιοι υπάλληλοι? Εμένα προσωπικά μου έχουν κάνει μεγάλη ζημία και ξέρω και από συναδέρφους πως τους έχουν κλίση τα γραφεία.Κάνουνε δικές τους δουλείες και δίνουνε προσφορές απιστευτες με αποτέλεσμα να μην μπορόυμε να ανταπεξέλθουμε στον αθέμιτο ανταγωνισμό.Έχει τύχη σε συνάδερφο να πάει στην πολεοδομία να περάσει τα Η/Μ και ο δημόσιος υπάλληλος κράτησε το τηλέφωνο του αρχιτέκτονα τον πήρε τηλ. και τον απέιλησε πως αν δεν πάρει αυτός τις μελέτες θα έχει μεγάλο πρόβλημα.Υπάρχει κανένας τρόπος να απαλαγούμε από αυτή τη ''λάιλαπα''?Να τους κάνουμε καταγγελίες?Να τους δείρουμε?Να τους κάψουμε τα αυτοκίνητα?Ξέρετε κανέναν άλλο τρόπο? Θα έπρεπε η Ελλάδα να εξάγει ενέργεια διότι είναι πλούσια χώρα σε ήλιο, αέρα και νερό (χωρίς ακραία καιρικά φαινόμενα, πολύ σημαντικό!!!) και όχι μόνο αυτό αλλά θα έπρεπε να δημιουργούσε τεχνολογία σχεδίασης και κατασκευής Φ/Β πλαισίων, ανεμογεννητριών κ.λπ. και να τα εξάγει αντί να εισάγει ανάλογες κατασκευές. Όλα αυτά θα έπρεπε να τα επιδοτεί το κράτος σε πολύ μεγάλο βαθμό εδώ και χρόνια με την ανοχή του φορολογούμενου πολίτη, ανταυτού επιδοτεί μέσω δανεισμού της χώρας των υπερμεγέθη δημόσιο φορέα και δεν μπορεί ποια οικονομικά να δώσει ικανά κίνητρα ανάπτυξης της χώρας. Θα μπορούσε κάλλιστα στη παρούσα φάση συγκεντρώνοντας επιχειρηματίες που κάνουν εξαγωγές και έχουν ποιότητα στη δουλειά τους σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς φορείς, εάν υπήρχε κάποιο οικονομικό υπόβαθρο στη χώρα, ακόμα και να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα ηλεκτροκίνητο όχημα, στη παρούσα φάση άλλες χώρες που δεν έχουν παράδοση στην αυτοκίνηση το κάνουν ήδη. Διότι για την σχεδίαση και κατασκευή κάποιου ηλεκτροκίνητου οχήματος δεν χρειάζεται να υπάρχει ιδιαίτερη ανάλογη παράδοση στην αυτοκίνηση όπως απαιτείται για ανάλογη σχεδίαση οποιασδήποτε άλλης μορφής οχήματος... Μα τι λέω αυτά δεν γίνονται, είναι γεγονός όταν κάποιος είναι δανεισμένος για να ζήσει!!! όχι για να αναπτυχθεί όσο ικανός και έξυπνος να είναι δεν μπορεί να εξελιχθεί, αυτό ακριβώς συμβαίνει και εδώ. Ένας παλιός μηχανικός, με όλο το σεβασμό που έχω προς τους έντιμους δημοσίους υπαλλήλους και δεν είναι ορθό να γενικεύουμε, μου είχε αναφέρει ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι η καταστροφή του τόπου.
george66 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2009 Νομίζω ότι δεν θέλουνε, να προχωράει η χώρα μπροστά. ίσως να βολεύει αυτή η κατάσταση, με τους δημοσίους υπαλλήλους (κάποιοι να τα παίρνουνε), με τους ιδιώτες να βοηθάνε σε αυτό, για να προχωράει η υπόθεση τους, και πάει λέγοντας. Το λέω αυτό, γιατί σε κάθε υπηρεσία, αλλά και σε κάθε πόλη που γνωρίζονται όλοι μεταξύ τους, και ξέρουν ποιος υπάλληλος λοξοδρομεί, δεν βλέπω να κινείται ανάλογα κάτι νομικά εναντίον του συγκεκριμένου υπαλλήλου. το πολύ - πολύ να την πληρώσει κανένας αθώος. ίσως και για αυτό να έχουμε τόσο πολύπλοκη νομοθεσία με τόσα παράθυρα, στο κάθε ζήτημα. VSEng : νομίζω ότι από παλιά, και στη χώρα μας κάποιες προσπάθειες από εκπαιδευτικά ιδρύματα, ιδιώτες ευρεσιτέχνες, που θελήσανε να βοηθήσουν με αυτό που ανακαλύψανε, τελικά δεν προχώρησε τίποτε. (απλά το παραθέτω, δεν το αναλύω περισσότερο, γιατί θα βγω εκτός θέματος) ΥΓ πάντως και στη χώρα μας, κατασκευάστηκε παλιά Α/Γ (να μην ψάχνω τώρα), που ακόμη έξω, δεν είχε προχωρήσει και από ότι είδα στο διαδίκτυο κατασκευάζονται Φ/Β και στην Ελλάδα.
bmw316gr Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 καλημέρα σε όλους. Η κουβέντα αυτή που άνοιξε είναι ατελείωτη με πολλές προεκτάσεις. Συμφωνώ με τα παραπάνω αλλά θέλω να τονίσω ότι δεν χρειάζεται να γίνοται γενικεύσεις. Όπως και στο στρατό έτσι και στο δημόσιο μεγενθυνεται ο χαρακτήρας του καθενός και συγκεκριμένα τα ελλατωματά του. Σειρές μου από το ΕΜΠ που διορίστηκαν και δεν δουλευουν πια έξω μου έχουν πει ιστορίες ασχετοσύνης και βάλε... που όσο και γυρνάμε εμείς στις υπηρεσίες μπορεί να μην τις δούμε ποτέ. Όταν όμως ακούω και περιπτώσεις όπως το ότι γύρισε υπάλληλος από άδεια, που ξέρετε τι ιερο πράγμα είναι η άδεια των Δ.Υ., για να διεκπεραιώσει έγγραφο επείγον για τον εργολάβο όπως βεβαίωση ανεκτέλεστου, ήταν σε τεχνική υπηρεσία, αυτόν δεν μπορείς να τον πεις καταστροφή....
MAKAP Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 @bmw316gr Συμφωνώ με τη θέση σου, αλλά, όπως έχουμε μάθει τα τελευταία 20 χρόνια από τις γραμμές που μας περνάνε στο "χαζοκούτι", προβάλλεται, σε κάθε περίπτωση, το στραβό και στο συγκεκριμένο θέμα οι ΔΥ που "τα πιάνουν", που "δεν εξυπηρετούν", που "δεν δουλεύουν" και πάει λέγοντας. Μην ξεχνάμε ότι οι ΔΥ, με την ευρεία έννοια, ξεπερνάνε το 1 εκατ. και εδώ μιλάμε για κάποιες περιπτώσεις. Έχω διαβάσει σε άλλα θέματα πως υπάλληλοι σε πολεοδομίες έχουν δώσει κατευθύνσεις και συμβουλές που εξυπηρετούν τους μηχανικούς και πολλές φορές αντίθετες με τις αναμενόμενες δημοσιουπαλληλικές απαντήσεις. Οι περιπτώσεις, όμως, αυτών των συναδέλφων δεν προβάλλονται σ' αυτό εδώ το θέμα και μένει, ως συμπέρασμα, η αρνητική εικόνα που δίνουν, πραγματι, οι λίγοι.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 Λίγοι μπορεί να είναι αλλά το κρίμα είναι ότι δεν μπορεί να τους αποβάλλει το σύστημα, ότι δεν μπορούν να τους περιθωριοποιήσουν οι συνάδελφοι τους, ότι αμείβονται το ίδιο από το κράτος με τους εξυπηρετικούς προς τους πολίτες συναδέλφους τους.
CostasV Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 Με το ίδιο τρόπο που οι "κακοί Δ.Ϋ" δεν περιθωριοποιούνται, επίσης δεν περιθωριοποιούνται οι φοιτητές που αντιγράφουν, οι συμπολίτες μας που κλέβουν (κλέβουμε) την εφορία και επαίρονται για αυτό, οι οδηγοί που παραβαίνουν (παραβαίνουμε) τα όρια ταχύτητας κ.α. Δεν δικαιολογώ τους Δ.Υ, και πολύ περισσότερο δεν δικαιολογώ τους εν λόγω φοιτητές, συμπολίτες, οδηγούς κτλ. Απλώς προσπαθώ να έχω την γενική εικόνα για να καταλαβαίνω καλύτερα τι γίνεται.
MAKAP Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του CostasV. "Κακοί" υπάρχουν σε όλες τις ομάδες εργαζομένων και μη, συντεχνίες και γενικά στην κοινωνία. Αν βάλουμε την ερώτηση για τους (ιδιώτες) μηχανικούς, δηλαδή τους μελετητές, εργολάβους, υπαλλήλους, ελεύθερους επαγγελματίες κλπ, τι αποτέλεσμα νομίζετε ότι θα βγάλουμε?
sterzam Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 "Κακοί" υπάρχουν σε όλες τις ομάδες εργαζομένων και μη, συντεχνίες και γενικά στην κοινωνία. Ναι, αλλά η ''Αγορά'' θα φιλτράρει τους κακούς επιστήμονες και εργολάβους. Αν ένας μηχανικός είναι άσχετος, μετά από 2-3 μελέτες δεν θα βρίσκει πελάτες... Ενας κακός Δ.Υ. με την ασπιδα της μονιμότητας μας έχει γραμμένους...
CostasV Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 H "ελεύτερη αγορά" κινείται με κίνητρο την οικονομία. Στο πεδίο "οικονομία", οι "κακοί" (όχι κατ'ανάγκην άσχετοι, αλλά τεμπέληδες εκμεταλλευτές συναδέλφων και πελατών, ψεύτες και απατεώνες) επαγγελματίες είναι δεινότατοι παίκτες. Το Δημόσιο βέβαια, οφείλει να αποδείξει ότι δεν είναι απλώς μια αντανάκλαση της κοινωνίας, και η δικαιολογία ότι αφού υπάρχουν παντού κακοί, θα υπάρχουν και στο Δημόσιο, δεν ευσταθεί σαν δικαιολογία. Ευσταθεί μόνο για να έχουμε την γενική εικόνα της κατάστασης και να προσπαθήσουμε (ο καθένας μας χωριστά και όλοι μαζί ) να διορθώσουμε το μικρό (απειροελάχιστα μικρό, περίπου το 1 / 10.000.000) που μας αντιστοιχεί.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα