Engineer Δημοσιεύτηκε Saturday at 12:09 μμ Δημοσιεύτηκε Saturday at 12:09 μμ Αποσφραγίστηκαν οι προσφορές και αναδείχθηκαν οι μειοδότες για τα κατεπείγοντα έργα αποκατάστασης βλαβών, συνεπεία των έντονων καιρικών φαινομένων Daniel και Elias, των Οδικών και Σιδηροδρομικών Υποδομών στην Περιφέρεια Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας. Ειδικότερα, στα οδικά έργα, οι επεμβάσεις θα υλοποιηθούν στους Δήμους: Ζαγοράς-Μουρεσίου, Νοτίου Πηλίου, Βόλου, Ρήγα Φεραίου, Αργιθέας, Λίμνης Πλαστήρα, Μετεώρων, Πύλης, Τεμπών, Τυρνάβου, Ελασσόνας, Αγιάς, Λαρισαίων, Φαρκαδόνας, Κιλελέρ, Παλαμά, Μουζακίου, Τρικκαίων, Καρδίτσας, Ιστιαίας-Αιδηψού, Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας, Δομοκού, Λαμίας, Αλμυρού, Φαρσάλων και Σοφάδων, καθώς και στο παράπλευρο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας συντήρησης Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Στα σιδηροδρομικά έργα, οι επεμβάσεις θα υλοποιηθούν στις σιδηροδρομικές γραμμές: Δομοκός-Κρανώνας του άξονα Αθήνα-Λάρισα-Θεσσαλονίκη, Παλαιοφάρσαλα-Καλαμπάκα και Λάρισα-Βόλος. Πρόκειται για ένα έργο αποκατάστασης βλαβών σε μεγάλο αριθμό θέσεων, με ευρεία διασπορά και μεγάλη τεχνική δυσκολία, για την ανάθεση του οποίου ήταν απαραίτητο να προηγηθεί η εκτίμηση των συνεπειών της κακοκαιρίας στην πληγείσα περιοχή και ο καθορισμός της ειδικότερης περιοχής παρέμβασης. Οι μειοδότες Η ΤΕΡΝΑ μειοδότησε στο έργο αποκατάστασης των δρόμων στους δήμους Αργιθέας, Λίμνης Πλαστήρα, Μετεώρων και Πύλης, αρχικού προϋπολογισμού €267,5 εκατ., για το οποίο προσέφερε €204.939.516,13 μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% (ποσοστό έκπτωσης 5%), όπως έπίσης και στην αποκατάσταση υποδομών στους δήμους Ζαγοράς – Μουρεσίου, Νοτίου Πηλίου, Βόλου και Ρήγα Φεραίου», προϋπολογισμού €278,2 εκατ., για το οποίο για το οποίο έδωσε προσφορά €213.137.096,77 μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% (έκπτωση 5%), Η ΑΚΤΩΡ επικράτησε στο έργο αποκατάστασης των υποδομών των δήμων Τεμπών, Τυρνάβου, Ελασσόνας, Αγιάς, Λαρισαίων, Φαρκαδόνας, Κιλελέρ, Παλαμά, Μουζακίου, Τρικκαίων και Καρδίτσας, προϋπολογισμού €184 εκατ. ευρώ, δίνοντας προσφορά στα €141.264.516,13 (έκπτωση 4,80%), και στο έργο «Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας-Βόλου», προϋπολογισμού €181,66 εκατ., με προσφορά στα €140.640.000 (ποσοστό έκπτωσης 4,00%) Ο όμιλος ΑΒΑΞ μειοδότησε επίσης δύο έργα: το έργο αποκατάστασης υποδομών Ιστιαίας-Αιδηψού, Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας, Δομοκού, Λαμίας, Αλμυρού, Φαρσάλων και Σοφάδων, με προϋπολογισμό €170 εκατ. για το οποίο προσέφερε €130.379.032,25 (ποσοστό έκπτωσης 4,90 %) και το σιδηροδρομικό έργο αποκατάστασης της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου-Καλαμπάκας, προϋπολογισμού €57,66 εκατ. με προσφορά στα €44.593.500 (έκπτωση 4,10%) Τέλος η ΜΕΤΚΑ μειοδότησε στο έργο αποκατάστασης της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών-Θεσσαλονίκης, από την έξοδο του Σ.Σ. Δομοκού έως την είσοδο του Σ.Σ. Κραννώνα, έργο με προϋπολογισμό €173,6 εκατ. με προσφορά στα €134,4 εκατ. (έκπτωση 4,00%). Με βάση την προβλεπόμενη διαδικασία, θα ακολουθήσει η υποβολή των φακέλων στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον σχετικό προσυμβατικό έλεγχο, ο οποίος απαιτείται πριν από τη διαδικασία υπογραφής των συμβάσεων. View full είδηση
tetris Δημοσιεύτηκε Sunday at 04:15 μμ Δημοσιεύτηκε Sunday at 04:15 μμ όποιος (βασιζόμενος στα ποσοστά των εκπτώσεων) πει ότι υπήρξε συμφωνία για το μοίρασμα, είναι απλώς κακόπιστος...
Alessio Δημοσιεύτηκε Sunday at 11:43 μμ Δημοσιεύτηκε Sunday at 11:43 μμ (edited) 7 hours ago, tetris said: Πρώτη φορά ξαναγίνεται... Edited Sunday at 11:44 μμ by Alessio
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα