CostasV Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2009 Ας μην είμαστε πουριτανιστές. Καλή η επιστήμη αλλά δεν είμαστε ξεκομμένοι από την κοινωνία και για να ζήσουμε (οι ελεύθεροι επαγγελματίες, όχι οι μισθωτοί) προσφέρουμε υπηρεσίες σε πελάτες που έχουν την ικανότητα να διαλέξουν ανάμεσα σε πλήθος μηχανικών. Η διαφήμιση είναι ένας τρόπος επικοινωνίας, πρωτίστως θεμιτός, και δευτερευόντως και μάλλον σπανίως αθέμιτος. Για τον λόγο αυτό, ο κώδικας δεοντολογίας (που δημοσιεύτηκε πριν 38 χρόνια! ) σωστά προέβλεψε ότι απαγορεύεται η αυτο-διαφήμιση (είτε άμεση, είτε έμμεση) κατά τρόπο που δεν αρμόζει σε επιστήμονα. Δηλαδή κατά τρόπο που θεωρείται από την κοινωνία με τα εκάστοτε ήθη, ότι δεν ταιριάζει σε επιστήμονα, όπως ενδεικτικά (για τα σημερινά ήθη): 1. τις τολμηρές φωτογραφίες, (ξώπλατα, ξώβυζα κτλ) 2. τις τολμηρές προσφορές, (με κάθε μελέτη, δώρο άλλη μία) 3. τα αλληλοκαρφώματα, (Θέλεις το σπίτι σου να αντέξει σε σεισμό; Μην πας αλλού. Ελα στον ειδικό αντισεισμικό μηχανικό) Οπότε το ερώτημα είναι : ποιός εκφράζει (που είναι καταγεγραμμένα; ) τα τρέχοντα ήθη, ώστε να μπορεί κάποιος να αποφασίσει εάν μία διαφήμιση είναι επιτρεπτή ή όχι, σύμφωνα με τον κώδικα δεοντολογίας. Η απάντηση είναι: Ρίξε μια ματια γύρω σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundance Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2009 τα ειπες ολα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2009 όταν απεναντι μου έχω συναδέλφους με ετοιμο το πελατολόγιο του μπαμπά και οικονομική επιφάνεια να κάνουν ότι θέλουν, θα διαφημίζομαι όπως εγω νομίζω καλύτερα. και μία μελέτη δώρο και μία πίτσα δώρο όσο για τον τον κώδικα δεοντολογίας αυτόν ας τον διαβάσουν και οι γνωστοί-άγνωστοι πετυχημένοι βραβευμένοι τενεκέδες μπανιστιρτζήδες του φόρουμ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Παράδειγμα:Θυμάσαι την οδοντίατρο με το σούπερ-μίνι φόρεμα και το ντεκολτέ όλα-έξω που έβγαινε στα κανάλια και διαφήμιζε τη δουλειά της. Κάτι τέτοιο είναι ασυμβίβαστο προς επιστήμονα. Επίσης αν θυμάμαι καλά η συγκεκριμένη είχε διαγραφεί από τον Οδοντιατρικό Σύλλογο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YANNISATH_21 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 όταν απεναντι μου έχω συναδέλφους με ετοιμο το πελατολόγιο του μπαμπά και οικονομική επιφάνεια να κάνουν ότι θέλουν, θα διαφημίζομαι όπως εγω νομίζω καλύτερα. και μία μελέτη δώρο και μία πίτσα δώρο όσο για τον τον κώδικα δεοντολογίας αυτόν ας τον διαβάσουν και οι γνωστοί-άγνωστοι πετυχημένοι βραβευμένοι τενεκέδες μπανιστιρτζήδες του φόρουμ. Μετά όμως να μην διαμαρτυρόμαστε ΓΙΑΤΙ οι αμοιβές των Μηχ. Μηχανικών είναι πολύ χαμηλές σε σχέση με τον κόπο & τον χρόνο αλλά κυρίως με τις ευθύνες που αυτές περιλαμβάνουν... Και οι οποίες αμοιβές συνεχώς συμπιέζονται ακόμα και ΚΑΤΩ των ελαχίστων που ορίζει ο νόμος ΠΡΟΣ όφελος και οδηγώντας σε ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ των Κατασκευαστών - Εργολάβων (στις κάλες εποχές...). Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTB Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Η διαφήμιση δεν είναι αμαρτία ούτε μειώνει την αξία του αντικειμένου και του διαφημιζόμενου... Αποτελεί θεμελιώδη λίθο της ελεύθερης αγοράς.... Τώρα αν θέλεις να είσαι αξιοπρεπής, είναι δική σου ευθύνη... Δηλαδή το να διαφημίζεις σωστή αρχιτεκτονική είναι σαφώς πιο λογικό από το να διαφημίζεις καλές στατικές μελέτες... και πάλι, άλλο το να διαφημίζεις την αυστηρή τήρηση των προδιαγραφών και τη συνεχή και σωστή επίβλεψη και άλλο να βγάλεις σλόγκαν "Εδώ τα στατικά τα παίρνετε φτηνά!!!" Θέλω να πω με την υπερβολή, ότι η διαφήμιση είναι η λέξη που περιλαμβάνει μονολεκτικά τη γνωστοποίηση του γνωστικού και επαγγελματικού σου αντικειμένου στους εν δυνάμει πελάτες σου... That's all.... Το πως θα το κάνεις είναι αυτό που σε κάνει σοβαρό ή όχι, επιστήμονα ή μπακάλη... Γνωρίζονται ότι υπάρχει και αντίστοιχη απαγόρευση στους φαρμακοποιούς επειδή είναι η γυναίκα μου, θέλω να πω ότι εκεί το εμπόριο του φαρμάκου είναι σαφώς εκτός διαφήμισης αφού δεν μπορείς (απλοποιημένα) να πείς "Εδώ το καλό φάρμακο!" Δεν είναι όμως το ίδιο με τους μηχανικούς... Η μη διαφήμιση, έρχεται σε κάποιους από την ίδια τη δουλειά τους... Για να γίνει όμως αυτό, πρέπει να έχει υπάρξει δουλειά και σήμερα είναι πιο εύκολο αυτό με τη διαφήμιση.... Πάντα αξιοπρεπώς βέβαια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Μετά όμως να μην διαμαρτυρόμαστε ΓΙΑΤΙ οι αμοιβές των Μηχ. Μηχανικών είναι πολύ χαμηλές σε σχέση με τον κόπο & τον χρόνο αλλά κυρίως με τις ευθύνες που αυτές περιλαμβάνουν... Εγώ δεν έχω διαμαρτυρυθει ποτέ. αντίθετα πιστεύω ότι ειναι πολύ υψηλές και πρέπει να συμπιεστούν σε επίπεδο κόστους πακέτου τσιγάρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mred-akias Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Μπορούμε να πληρωνόμαστε κιόλας ανάλογα με το βάρος των διπλωμάτων και τίτλων μας. ένα ευρώ το mgr και για κάθε μεταπτυχιακό μπόνους 10 ευρώ. Για κάθε διδακτορικό 15 ευρώ. Για κάθε πτυχίο/δίπλωμα πέρνα του αρχικού μπόνους 20. Και φυσικα θα κοπεί το κάπνισμα. Κύριε διευθυντά, θέλω μπόνους! ον τοπικ τώρα, νομίζω ότι το πιο σωστό είναι το εξής: Οπότε το ερώτημα είναι : ποιός εκφράζει (που είναι καταγεγραμμένα; ) τα τρέχοντα ήθη, ώστε να μπορεί κάποιος να αποφασίσει εάν μία διαφήμιση είναι επιτρεπτή ή όχι, σύμφωνα με τον κώδικα δεοντολογίας. Η απάντηση είναι: Ρίξε μια ματια γύρω σου. να 'μαστε καλά, κρίση έχουμε. ας την αξιοποιήσουμε λοιπόν και ας βγάλει έκαστoς το ανάλογο συμπέρασμα. Το αν θα βγει η μηχανολόγος (τυχαία ειδικότητα μην βαράτε) να στριφογυρίζει το γρανάζι σαν την γνωστή μικρή τσαντούλα με βλέμα όλο υποσχέσεις και το σπέσιαλ φορεματάκι, νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουμε το αν είναι αθέμιτη και το αν αρμόζει σε επιστήμονα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grosni Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2009 Να συμπληρώσω με τη σειρά μου, ότι και ο κώδικας δεν έχει απαγορευτικό χαρακτήρα απλά είναι μια άτυπη συμφωνία μεταξύ της κοινότητας των μηχανικών. Μη τρελαινόμαστε δε θα διωχθεί κανείς ποινικά αν πουλήσει την αφεντιά του. Άλλωστε, όπως και πολλοί συνάδερφοι αναφέρουν παραπάνω, δεν είναι λίγοι οι μηχανικοί που καταφεύγουν εμμέσως στην άμεση διαφήμιση της ειδικότητάς τους. Εδώ υπάρχουν περιπτώσεις που υπογράφει ο κάθε πικραμένος περιβαλλοντολόγος ως "Μηχανικός Περιβάλλοντος" και παρόλα αυτά δεν προβλέπεται σε αυτή την περίπτωση παράνομης χρήσης του τίτλου η δίωξή του. Εκφράζοντας την προσωπική μου άποψη, θεωρώ ότι η διαφήμιση πρέπει να λαμβάνει χώρα σε ανάλογους χώρους , έντυπους και ηλεκτρονικούς και όχι όπου βρει ο καθένας (στο TV W****d ας πούμε). Είμαστε κομμάτι της αγοράς και προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, δε νομίζω να υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που να είναι πρεσβευτής της άποψης "ένας για όλους και όλοι για έναν"?. Συνεπώς, πιστεύω ότι η διαφήμιση είναι δόκιμη και θεμιτή όταν γίνεται με σωστό τρόπο και χωρίς να "θάβουμε" το συνάδελφό μας για να αναδειχθούμε εμείς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiderman Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2009 όταν απεναντι μου έχω συναδέλφους με ετοιμο το πελατολόγιο του μπαμπά και οικονομική επιφάνεια να κάνουν ότι θέλουν, θα διαφημίζομαι όπως εγω νομίζω καλύτερα. +10. αξίζει ένα σπαμ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα