Engineer Δημοσιεύτηκε yesterday at 12:59 μμ Δημοσιεύτηκε yesterday at 12:59 μμ Το 2025 θα ενισχυθεί η γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων με νέα μοντέλα τα οποία θα καθιερώσουν ανώτερα χαρακτηριστικά στην απόδοση και στην αυτονομία. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσαρμόζουν σε νέα επίπεδα και την εμπορική τους πολιτική για να αντιμετωπίσουν την περιορισμένη ζήτηση των μοντέλων μηδενικών ρύπων. Φέτος, η Renault θα λανσάρει το νέο Renault 4 E-Tech electric, που συνδυάζει μεγάλο χώρο αποσκευών με αρθρωτή διαμόρφωση. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα που φτάνει τα 420 λίτρα, χαμηλό κατώφλι για εύκολη φόρτωση, έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους, ένα αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα καθώς και μηχανισμό πλήρους αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Extended Grip, συμβάλλουν στην άνετη οδήγηση, τόσο σε άσφαλτο όσο και σε ανώμαλο οδόστρωμα. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, μαζί με τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους, το χαμηλό κέντρο βάρους, τη λειτουργία οδήγησης με ένα πεντάλ (One Pedal) και την αυτονομία που φτάνει τα 400 χλμ., μπόρεσαν να υλοποιηθούν χάρη στην πλατφόρμα AmpR Small. Το Renault 4 E-Tech electric διαθέτει πλήθος συστημάτων προηγμένης τεχνολογίας άνεσης και ασφάλειας, όπως είναι το Active Driver Assist για υποβοηθούμενη (ημι-αυτόνομη) οδήγηση Επιπέδου 2, τουλάχιστον 26 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και το My Safety Switch. Άλλες λειτουργίες περιλαμβάνουν το σύστημα “Fireman Access” και την ειδοποίηση ασφαλούς εξόδου των επιβατών, καθώς και το Safety Score και το Safety Coach, που είναι ήδη διαθέσιμα στο Scenic και το Renault 5 E-Tech electric. Το Renault 4 E-Tech electric περιλαμβάνει επίσης το σύστημα πολυμέσων OpenR Link, με ενσωματωμένο Google, καθώς και το Reno, το επίσημο avatar της Renault, έναν νέο καθημερινό συνοδηγό. Σε συνεργασία με το chatbot τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT, το Reno ολοκληρώνει τη γκάμα των τεχνολογιών που διαθέτει το Renault 4 E-Tech electric. Είναι εύκολο στη χρήση, ακόμη και για άτομα που δεν είναι εξοικειωμένα με την τεχνολογία. Το Renault 4 E-Tech electric εφοδιάζεται με έναν νέο αμφίδρομο φορτιστή AC 11 kW συμβατό με τεχνολογίες V2L (τροφοδοσία από το όχημα) και V2G (από όχημα σε δίκτυο). Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να μετατραπεί σε πηγή ενέργειας, ακόμη και να ενταχθεί στο οικοσύστημα, τροφοδοτώντας ηλεκτρική ενέργεια χωρίς άνθρακα πίσω στο δίκτυο. Το Renault Group δεσμεύτηκε να κατασκευάσει το Renault 4 E-Tech στην Ευρώπη, στις εγκαταστάσεις της Ampere ElectriCity. Το όχημα θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Maubeuge, ο κινητήρας στην Cléon, και η μπαταρία από τον Μάρτιο του 2025 στη Douai. Ένα 75% του συνόλου των προμηθευτών βρίσκεται σε ακτίνα 300 χλμ. από το συγκρότημα ElectriCity. Σύμφωνα με τη δέσμευση του Group σχετικά με την κυκλική οικονομία, το Renault 4 E-Tech electric έχει ποσοστό ανακυκλώσιμων υλικών που φτάνει το 88,6%. Χάρη στην τεχνογνωσία της εταιρείας The Future is NEUTRAL, της θυγατρικής του Renault Group που ειδικεύεται στην κυκλική οικονομία, το 26,4% των υλικών που χρησιμοποιεί το Renault 4 E-Tech Electric, προέρχονται από την κυκλική οικονομία, συμπεριλαμβανομένου του μετάλλου, του γυαλιού και 41 κιλών ανακυκλωμένων πολυμερών που τοποθετούνται, για παράδειγμα, κάτω από τις πόρτες, στο ύφασμα της οροφής, καθώς και στα πατάκια του εσωτερικού και του πορτμπαγκάζ. Τέλος, το ύφασμα στις ταπετσαρίες των εκδόσεων Techno και Iconic, είναι κατασκευασμένο από έως και 100% ανακυκλωμένες ίνες πλαστικών μπουκαλιών. Ο τιμοκατάλογος του νέου Renault 4 E-Tech Electric, αναμένεται να είναι γύρω στις 30.000 ευρώ, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που ανακοινώθηκαν από την εταιρεία. View full είδηση
Didonis Δημοσιεύτηκε 20 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 20 ώρες πριν 4 ώρες πριν, Engineer said: ... Ο τιμοκατάλογος του νέου Renault 4 E-Tech Electric, αναμένεται να είναι γύρω στις 30.000 ευρώ,.... εχμ.....30,000€ και προσιτή τιμή δεν το λες..... βάλτε το 8 άντε 10,000€ να συνεχίσουμε να κάνουμε τσαμπέ διαφήμιση
BAS Δημοσιεύτηκε 8 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 8 ώρες πριν Στα 8-10000 μόνο οι παραλλαγές του Φίλου μας υπάρχουν, που όμως είναι τετράκυκλα, όχι αυτοκίνητα... Μετά πάμε πάνω από 15000 με την επιδότηση, για αυτοκίνητα...
tetris Δημοσιεύτηκε 7 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 7 ώρες πριν Πρόκειται για μιαν απέλπιδα προσπάθεια να χτυπήσουν τους Κινέζους ή είναι ιδέα μου? Και, στο μεταξύ, η τογιότα (πέραν των υβριδικών) επενδύει στο υδρογόνο, αγνοώντας παντελώς τα αμιγώς ηλεκτρικά
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα