Electric Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 Χαίρετε, Εμφάνισε πρόβλημα ο καυστήρας πετρελαίου (δεν έκανε έναυση) και κληθηκε κατάλληλος τεχνίτης (καυστηρατζής). Ο καυστηρατζής χρειάστηκε να μετρήσει τον ελκυσμό στην σωλήνα που οδηγεί τα καυσαέρια στην καπνοδόχο. Η σωλήνα αυτή ειναι μια λεπτή σπιράλ μεταλική σωλήνα Φ200. Για να μετρήσει τρύπησε την σωληνα με ένα κατσαβίδι και έβαλε μέσα κάποιου είδους Probe. Στην συνέχεια άφησε την τρύπα έτσι ανοιχτή. Και εδώ είναι η απορια μου. Πρέπει να κλείσει αυτή η τρύπα πχ ή να μείνει ανοιχτή? Ο συντηρητής είπε οτι αυτή η τρύπα βοηθάει και καλό θα ήταν να την αφήσουμε ανοιχτή και πως οτι και να γινει θα ξανανοιξει. Αυτό που μου έρχεται στο μυαλό ειναι οτι μειώνει τον ελκυσμό (ψύχονται τα καυσαέρια απο τον ατμοσφαιρικό αέρα που θα τραβάει μέσα) και θα εκλύονται καυσαέρια στον χώρο. Επιπλέον ο καυστήρας είναι παλιός και η σωλήνα δεν είχε τρυπηθεί ποτε. Άρα και η αιτιολογία της αναγκαιότητας ανάγκης δεν φαίνεται ευσταθεί. Θέλω να ρωτήσω λοιπόν: Υπάρχει κάποιο ώφελος ή ζημία απο αυτή την τρύπα; Μπορεί/πρέπει να κλείσει? Να την κλείσω με αλουμινοταινια? Ο συντηρητής υποστήριζε ότι τίποτα δεν θα διαρεύσει στον χώρο λόγω ελκυσμού και οτι πρέπει να μεινει έτσι και σε κάθε περίπτωση η αλουμινοταινία δεν πρέπει να μπει εκεί. Επισης προτεινε να την αντικαταστήσουμε με ανοξείδωτη σπιραλ Φ200 η οποία θα ξανατρυπηθεί έτσι. Ειναι αυτό μια πάγια πρακτική? Δεν θα πρεπει να εχει καποιου είδους οπη καθαρισμου ή οπή μετρήσεων?
alto2 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 Καλό είναι να αντικατασταθεί με ανοξείδωτο και καλύτερα μονωμένο. Ητρύπα καλό είναι να κλείσει,εγώ την κλείνω με σιλικόνη φωτιάς(300 βαβαθμών).
NIKOS.GIOV Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 Γειά χαρά, Εκτός των άλλων, σαν Τεχνικός υγρών και αερίων καυσίμων, από την συγκεκριμένη οπή 10mm που γίνεται στον καπναγωγο 30-40 cm μετά την σύνδεση στον καπνοσυλλεκτη του λέβητα, παίρνουμε θερμοκρασία καυσαερίων και μέτρηση ελκυσμού καμινάδας, ώστε να ρυθμίσει σωστά η καύση, δηλαδή ρυθμίσεις πίεσης καυσίμου, αέρα εισαγωγής και διάφραγμα διασκορπιστη. Εάν δεν είχε γίνει ποτέ τρύπα, τότε ποτέ δεν είχε σωστές ρυθμίσεις ο καυστήρας. Σωστά λοιπόν έπραξε ο καυστηριατζης σας. Η συγκεκριμένη οπή, εάν ρυθμιστεί σωστά ο καυστήρας και υπάρχει η προβλεπόμενη διατομή καμινάδας για τον λέβητα, αναρροφάται αέρας και δεν βγαίνει αντίθετα καυσαέριο προς τον περιβάλλοντα χώρο. Είναι μια πρώτη ένδειξη ότι η καμινάδα (ελκυσμός) και ο καυστήρας, λειτουργούν σωστά. Για θέμα πρακτικούς λόγους συνήθως κλείνετε η οπή με ταινία αλουμινίου υψηλών θερμοκρασιών ( αλουμινοταινια). Ο καπναγωγος πρέπει να είναι inox υψηλών θερμοκρασιών και όχι απλό σπιράλ σαν αυτά που τοποθετούνται στους απορροφητήρες. Στις συνδέσεις, τόσο στον καπνοσυλλεκτη του λέβητα όσο και στην καμινάδα, χρησιμοποιείται σιλικόνη υψηλών θερμοκρασιών 1000 βαθμών και σφιγκτήρες όπου απαιτείται, για σωστή στεγανωση. Ο καπναγωγος πρέπει να είναι λυόμενος, ώστε κατά την συντήρηση και ρύθμιση του συστήματος,να καθαρίζεται ο ίδιος και η καμινάδα μέχρι το ταφ καθαρισμού. Ελπίζω, ότι λύθηκαν κάποιες απορίες που είχατε. Εύχομαι καλή συνέχεια και καλή ευκολία. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα