Electric Δημοσιεύτηκε 6 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 6 ώρες πριν Χαίρετε, Εμφάνισε πρόβλημα ο καυστήρας πετρελαίου (δεν έκανε έναυση) και κληθηκε κατάλληλος τεχνίτης (καυστηρατζής). Ο καυστηρατζής χρειάστηκε να μετρήσει τον ελκυσμό στην σωλήνα που οδηγεί τα καυσαέρια στην καπνοδόχο. Η σωλήνα αυτή ειναι μια λεπτή σπιράλ μεταλική σωλήνα Φ200. Για να μετρήσει τρύπησε την σωληνα με ένα κατσαβίδι και έβαλε μέσα κάποιου είδους Probe. Στην συνέχεια άφησε την τρύπα έτσι ανοιχτή. Και εδώ είναι η απορια μου. Πρέπει να κλείσει αυτή η τρύπα πχ ή να μείνει ανοιχτή? Ο συντηρητής είπε οτι αυτή η τρύπα βοηθάει και καλό θα ήταν να την αφήσουμε ανοιχτή και πως οτι και να γινει θα ξανανοιξει. Αυτό που μου έρχεται στο μυαλό ειναι οτι μειώνει τον ελκυσμό (ψύχονται τα καυσαέρια απο τον ατμοσφαιρικό αέρα που θα τραβάει μέσα) και θα εκλύονται καυσαέρια στον χώρο. Επιπλέον ο καυστήρας είναι παλιός και η σωλήνα δεν είχε τρυπηθεί ποτε. Άρα και η αιτιολογία της αναγκαιότητας ανάγκης δεν φαίνεται ευσταθεί. Θέλω να ρωτήσω λοιπόν: Υπάρχει κάποιο ώφελος ή ζημία απο αυτή την τρύπα; Μπορεί/πρέπει να κλείσει? Να την κλείσω με αλουμινοταινια? Ο συντηρητής υποστήριζε ότι τίποτα δεν θα διαρεύσει στον χώρο λόγω ελκυσμού και οτι πρέπει να μεινει έτσι και σε κάθε περίπτωση η αλουμινοταινία δεν πρέπει να μπει εκεί. Επισης προτεινε να την αντικαταστήσουμε με ανοξείδωτη σπιραλ Φ200 η οποία θα ξανατρυπηθεί έτσι. Ειναι αυτό μια πάγια πρακτική? Δεν θα πρεπει να εχει καποιου είδους οπη καθαρισμου ή οπή μετρήσεων?
alto2 Δημοσιεύτηκε 3 ώρες πριν Δημοσιεύτηκε 3 ώρες πριν Καλό είναι να αντικατασταθεί με ανοξείδωτο και καλύτερα μονωμένο. Ητρύπα καλό είναι να κλείσει,εγώ την κλείνω με σιλικόνη φωτιάς(300 βαβαθμών).
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα