Δέσποινα Ζιάγκα Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 (edited) Καλημέρα σας, Είμαι Μεταλλειολόγος Μηχανικός του ΕΜΠ και πρόκειται να ξεκινήσω να εργάζομαι ως μισθωτή μηχανικός σε μια εταιρεία μελέτης και εγκατάστασης φωτοβολταϊκών συστημάτων. Επίσης κατέχω άδεια ασκήσεως και είμαι και μέλος του ΤΕΕ. 1. Γνωρίζει κανείς ποιος είναι ο κατάλληλος ΚΑΔ μηχανικού από τη στιγμή που δεν υπάρχει άμεση συνάφεια με το πτυχίο μου; 2. Πρέπει να κάνω κάποια άλλη ενέργεια για να ξεκινήσει η ασφάλιση μου ή γίνεται αυτόματα στον ΕΦΚΑ; Ευχαριστώ πολύ Edited Φεβρουάριος 12 by Δέσποινα Ζιάγκα
Cremona Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13 Αν θα είσαι μισθωτή με εξαρτόμενη σχέση 14 μισθοί κλπ δεν χρειάζεται έναρξη. Αν θα είσαι με μπλοκάκι και έναρξη τότε γιατί δεν βάζεις κάτι γενικό; 71121000 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 71121100 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Αν πας με μπλοκάκι η έναρξη κοινοποιείται στον ΕΦΚΑ και απ' όσο γνωρίζω υπάρχουν μειωμένες εισφορές για τα πρώτα 5 χρόνια για νέους ελεύθερους επαγγελματίες. Αν θα πας τελικά με μπλοκάκι να δεις λίγο τη νομοθεσία άρθρο 39, παρ. 9, Νόμος 4387/2016 γιατί αν κόβεις φιξ τιμολόγιο σε μέχρι 2 εργοδότες υπάρχει βάσει νόμου εξαρτόμενη σχέση εργασίας. 1
Δέσποινα Ζιάγκα Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 @Cremona δεν ειμαι με μπλοκακι. Αυτο σημαίνει πως μπορεί να με δηλώσει μόνο υπάλληλο γραφείου; Μπορεί να με δηλώσει Υπηρεσίες Μηχανικού χωρίς το μπλοκάκι;
Cremona Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Χωρίς να σου δίνω την απάντηση που ψάχνεις, αυτό που γνωρίζω είναι ότι όταν σφραγίζεις σαν υπάλληλος τεχνική εταιρείας κάποιο σχέδιο/μελέτη σφραγίζει και η τεχνική εταιρεία από δίπλα η οποία και εισπράττει την αμοιβή για το έργο. Τώρα στο φορολογικό/ασφαλιστικό κομμάτι με ποια ειδικότητα δηλώνεσαι στην ΑΠΔ του εργοδότη σου δεν το γνωρίζω καθώς δεν έχω απασχολήσει ποτέ μηχανικό με υπαλληλική σχέση. Ίσως μια ερώτηση στον ΕΦΚΑ ή στο ΤΕΕ ή ακόμα και σε φοροτεχνικό;