Ioanna_V Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Καλησπέρα σας, Είμαι νέα μηχανικός και κάνω μια υπαγωγή αυθαιρέτου σε τμήματα μιας πολυκατοικίας. Μου ζητήθηκε να εκδώσω έπειτα άδεια μικρής κλίμακας ώστε να τοποθετηθούν ικριώματα για το εξωτερικό βάψιμο της πολυκατοικίας. Θα πρέπει να έχει πληρωθεί το πρόστιμο και μετά να βγάλω την άδεια μικρής κλίμακας ή αρκεί η οριστική υποβολή του αυθαιρέτου στην πλατφόρμα? Ευχαριστώ!
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Καλησπέρα και καλώς ήρθες στο φόρουμ. Γίνει πιο συγκεκριμένη στο τι ρυθμίζεις με το ν.4495. Αν ο σκοπός είναι ο χρωματισμός των όψεων της πολυκατοικίας θα πρέπει να ρυθμιστούν τυχόν αυθαιρεσίες σε αυτές. Έχεις πάρει στα χέρια σου απόφαση γενικής συνέλευσης της οικοδομής που αφενός σε εξουσιοδοτεί ο διαχειριστής αφετέρου έχουν συναινέσει η πλειοψηφία των συνιδιοκτητών;
Ioanna_V Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Ευχαριστώ πολύ! Ρυθμίζω κοινόχρηστα τμήματα τα οποία δεν θα βαφτούν (σε υπόγειο και ταράτσα). Δεν έχω απόφαση συνέλευσης αλλά μπορώ να ζητήσω.
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Θα πρέπει να ελέγξεις τις κοινόχρηστες όψεις για να έχεις την απαιτούμενη νομιμότητα για την ΕΕΔΜΚ. Εφόσον όμως κάνεις δήλωση για κοινόχρηστους χώρους αναγκαστικά ελέγχεις όλους τους Κ.Χ οικοπέδου και κτιρίου του ακινήτου.
Ioanna_V Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Ναι τα έχω ελέγξει. Η ερώτηση που έχω είναι αν θα πρέπει να έχει πληρωθεί το πρόστιμο και μετά να βγάλω την άδεια μικρής κλίμακας ή αν αρκεί η οριστική υποβολή του αυθαιρέτου στην πλατφόρμα (χωρίς να πληρωθεί ολόκληρο το πρόστιμο πριν την έκδοση της ΕΕΔΜΚ) ? Ευχαριστώ
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 H γενική απαίτηση για την έκδοση διοικητικών πράξεων είναι η εξόφληση τουλάχιστον του 30% του προστίμου.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο