Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα,

έχω την εξής περίπτωση,εχω αναλάβει την μελέτη -επίβλεψη-κατασκευή πολυκατοικίας σε Προάστιο του Πειραιά,

Οι εργασίες ξεκίνησαν στης 4/12/2025,ο αρχαιολόγος αν και τον είχα ενημερώσει τηλεφωνικώς ήρθε μετα της 11/12/2024(ευθύνομαι και γω βέβαια).

Την άδεια την εχω εκδώσει υπευθύνη μου,

Μετά από τόσους μήνες η υπηρεσία έκανε έλεγχο στα φορολογικά της αδείας και επικοινώνησε μαζί μου η προισταμένη αναφέροντας μου ότι<<Δε μπορεί να αποδεχθεί τα φορολογικά διότι δεν έχω τα απαιτούμενα δικαιολογητικά  για την έναρξη εργασιών>>.

Ως πρός το χαρτί που έχω αν μετράει σα δικαιολογητικό η όχι είναι άλλη κουβέντα,

Η ερώτηση μου είναι η εξής:

Ποια είναι η ευθύνη των ΥΔΟΜ??Δηλαδή έχει δικαίωμα η προισταμένη να μην αποδεχθεί τα φορολογικά μίας αδείας?Διότι η άδεια είναι σε ισχύ δεν έχει ανακληθεί μέχρι στιγμής.Σχετικά με την ανάκληση των αδειών ποιος τις αποφασίζει??Η προιστάμενοι των Υδομ ή ίδιοι οι δήμαρχοι και τα αντίστοιχα Δ.Σ?

Αυτό που με αγχώνει είναι  ότι θέλω να αναθεωρήσω την υφιστάμενη άδεια σχετικά με τα μπόνους δόμησης και λόγω των φορολογικών δε μπορώ να το κάνω.Δε θέλω να μου ανακληθεί και να βγάλω άλλη άδεια διότι ήδη έφερα ελεγκτη δόμησης και το έργο είναι σε εξέλιξη.

Ξέρετε αν θα βγει εγκύγκλιος σχετικά με τα αποδεικτικά στοιχεία έναρξης εργασιών??

Επίσης που μπορώ να υποβάλλω ερώτημα σχετικά με την δικιά μου περίπτωση?

Ευχαριστώ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.