Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η αρχή του τέλους


stayros

Recommended Posts

Καταρχήν τι δουλειά έχουν οι παρατάξεις μέσα στην κάθε σχολή ?

 

Θέλεις να γίνεις κοματόσκυλο ? Τράβα γίνε πολιτικός. Στην σχολή μέσα που ταιριάζει η πολιτική μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ? Τι μπορεί να μου προσφέρει η παράταξη μέσα στην σχολή εμένα ? Μην βγει κανένα κοματόσκυλο και μου πει για το συμφέρον μου γιατί θα με κάνει να ξεχάσω τους καλούς μου τρόπους.

Οι παρατάξεις και τα κοματόσκυλα πρέπει να εξαφανιστούν από τις σχολές. Τέλος. Θέλουν οι φοιτητές να εκφέρουν άποψη ή να είναι ενεργά σε διάφορες αποφάσεις ? Να κάνουν μια ομάδα εννιαία. Ολοι μαζί. Και εκει θα φανούν και τα κοματόσκυλα τα πραγματικά τα οποία θα διώξουν οι υπόλοιποι αφού δουν ότι πρόκειται για καρναβάλια.

Παρατάξεις και πράσινα άλογα.

 

Για αυτό φυσικά έχουμε αυτό το χάλι στις σχολές. Αφου τα έχουνε κάνει καφενεία βουλής. Όποτε γουστάρουμε την ανοίγουμε όποτε γουστάρουμε την κλείνουμε. Αυτό είναι δικέ μου. Δημοκρατία και ελευθερία σου λέει μετά ο άλλος.

 

Και για προλάβω μερικούς να τι ισχύει σήμερα στην Ελλάδα...

 

Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.

 

edit: Σβήστηκε το όνομα ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 243
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Συμφωνώ με τα σχόλιά σου συνάδελφε Χάρη.

Πώς θα αλλάξει αυτή η ζοφερή πραγματικότητα (που -φυσικά- αφορά το σύνολο της κοινωνίας);

 

Πιστεύω ότι αυτό (τουλάχιστον η αρχή) μπορεί να γίνει -αποκλειστικά και μόνο- αν (όπως έχω ξαναγράψει) σταματήσουμε

να θεωρούμε "άγραφο κανόνα" την παρανομία, γραφικό τον έντιμο, ηλίθιο όποιον δεν επιζητεί "παραθυράκια" στους νόμους,

γελοίο όποιον δεν χρησιμοποιεί ανήθικα μέσα για να "βολευτεί", ιδιότροπο και "εκτός πραγματικότητος" όποιον κρατικό λειτουργό

δεν "λαδώνεται", με προσχήματα του τύπου· έλα, μωρέ, όλοι έτσι κάνουν ή ζούμε στο Ελλαδιστάν, εδώ έτσι γίνεται.

 

Αν και το νόημα της φράσης που αποδίδεται στον Ισοκράτη με βρίσκει σύμφωνο, δεν είπε ο σπουδαίος ρήτορας αυτά τα λόγια.

Το πρόβλημα είναι ότι το σύνολο της κοινωνίας αποδέχεται τους υπηρέτες των διαφόρων παρατάξεων στο όνομα του "βολέματος".

Link to comment
Share on other sites

..«πτυχία που εκδίδονται από Eυρωπαϊκά Πανεπιστήμια με τη μέθοδο της Δ Ι Κ Α Ι Ο Χ Ρ Η Σ Η Σ , αναγνώρισης ή πιστοποίησης θεωρούνται τίτλοι των Πανεπιστημίων που τα εκδίδουν» . Αυτό ψηφίστηκε στο Ευρ. Κοινοβούλιο στις αρχές του Φεβρουαρίου 2004. Το Μάϊο του 2004, το Συμβούλιο Υπουργών Ανταγωνιστικότητας ενέκρινε ΟΜΟΦΩΝΑ τη νέα Oδηγία, που πλέον θα ενσωματωθεί στο Εθνικό δίκαιο..."

 

Nα σας θυμίσω ποιός είχε καταθέσει στο Ευρωκοινοβούλιο την τροπολογία για την αναγνώριση των πτυχίων με την μέθοδο της δικαιόχρησης ? Ο υπουργός ο κ. Χατζηδάκης.

 

Και έχω λοιπόν την απορία , στο ευρωπαικό δικαστήριο , πόσο σθεναρά άραγε υπερασπισθήκαμε τη θέση μας ως χώρα ???

 

Μήπως τελικά θέλαμε την καταδίκη για να πούμε (ως κυβέρνηση) να κύριοι , δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς γιατί καταδικαστήκαμε ?

 

Μήπως δηλαδή δουλευόμαστε ?

 

ΥΓ. Το έργο έχει ξαναπαιχτεί με παραλλαγή. Ο ίδιος υπουργός όταν πωλούσε την Ολυμπιακή είχε αναφερθεί στις καταδίκες από το ευρωπαικό δικαστήριο και την απαίτηση επιστροφής των ενισχύσεων που της είχαν δοθεί. Ελα όμως που ήταν ο ίδιος ο οποίος είχε καταγγείλει στην Ε.Ε. την Ολυμπιακή και την χώρα μας για το θέμα αυτό. Δεν λέω ίσως και να'πρεπε να πωληθεί . Το λέω όμως για να τονίσω τον κύκλο των γεγονότων.

 

ΥΓ2. Πως το'λεγαν στην αρχαιότητα .. Δούρειος ίππος νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω την ιδιαιτερότητα της Ελλάδας. Αν ισχύσει η οδηγία σε όλη την ΕΕ, γιατί να μην ισχύσει στην Ελλάδα;

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω την ιδιαιτερότητα της Ελλάδας. Αν ισχύσει η οδηγία σε όλη την ΕΕ, γιατί να μην ισχύσει στην Ελλάδα;

 

Γιατί έχουμε και ένα σύνταγμα για το οποίο κάποιοι κάποτε έδωσαν και την ζωή τους...

Και το Σύνταγμα το αναφέρει ρητά. Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία...

 

Αυτό δεν αρκεί?

Link to comment
Share on other sites

[...κάποτε έδωσαν και την ζωή τους...]

 

Αυτοί που κάποτε έδωσαν την ζωή τους φυλακίστηκαν ή προδώθηκαν για να υπάρχουν σήμερα αυτοί που εμείς δίνουμε την ζωή μας για να ζήσουν.

 

Και στο τέλος-τέλος έτσι όπως είναι η δωρεάν παιδεία δεν την θέλω...δεν είναι παιδεία καταρχήν. Απλά πράματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει κανένα άλλο εμπόδιο για την εφαρμογή της οδηγίας; Μόνο το Σύνταγμα;

 

Το Σύνταγμα φυσκά όπως και κάθε άλλο κείμενο, συντάσσεται κάθε ... αναθεωρητική βουλή, και σκοπό έχει να εξυπηρετήσει την κοινωνία. Οπότε, η ερώτησή μου να εκληφθεί, σαν να επρόκειτο για ερώτηση προς την ... αναθεωρητική βουλή:

 

"Υπάρχει κάποιος λόγος για να εξαιρεθεί η Ελλάδα από την εφαρμογή της οδηγίας; Ποιά είναι η αιτία που σε άλλες χώρες επιθυμούν την εφαρμογή της οδηγίας, και στην Ελλάδα έχουμε πρόβλημα;"

Link to comment
Share on other sites

Στο Ελλαδιστάν έχουμε πρόβλημα γιατί όλα τα κοματόσκυλα, πολιτικοί, συνδικαλιστές, δημόσιοι υπαλλήλοι, βουλευτές κ.α. εξυπηρετούν πρώτα τον εαυτό τους, μετά τους συγγενείς και στο τέλος φροντίζουν και για την σύνταξή τους και όσα έχουν προλάβει και έχουν φάει από αυτόν τον τόπο.

 

Δηλαδή με άλλο λόγια Ελλαδιστάν. (Ουτε καν Βαλκάνια δηλαδή για να φανταστείτε...)

 

Όμως κύριοι υπάρχει και η Ευρώπη. Θέλετε δεν θέλετε θα γίνετε κάποτε άνθρωποι. Αυτό αφορά από την παιδεία μέχρι την δικαιοσύνη. Και μακάρι να δω και μερικούς στην φυλακή για να το χαρώ ακόμα περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Το γνήσιο ειναι:

 

"Οἱ γὰρ κατ' ἐκεῖνον τὸν χρόνον τὴν πόλιν διοικοῦντες κατεστήσαντο πολιτείαν οὐκ ὀνόματι μὲν τῷ κοινοτάτῳ καὶ πραοτάτῳ προσαγορευομένην, ἐπὶ δὲ τῶν πράξεων οὐ τοιαύτην τοῖς ἐντυγχάνουσι φαινομένην, οὐδ' ἣ τοῦτον τὸν τρόπον ἐπαίδευε τοὺς πολίτας ὥσθ' ἡγεῖσθαι τὴν μὲν ἀκολασίαν δημοκρατίαν, τὴν δὲ παρανομίαν ἐλευθερίαν, τὴν δὲ παρρησίαν ἰσονομίαν, τὴν δ' ἐξουσίαν τοῦ ταῦτα ποιεῖν εὐδαιμονίαν, ἀλλὰ μισοῦσα καὶ κολάζουσα τοὺς τοιούτους βελτίους καὶ σωφρονεστέρους ἅπαντας τοὺς πολίτας ἐποίησεν."

 

"Διότι εκείνοι που διοικούσαν την πόλη τότε (ενν. στην εποχή του Σόλωνα και του Κλεισθένη), δεν δημιούργησαν ένα πολίτευμα το οποίο μόνο κατ’ όνομα να θεωρείται το πιο φιλελεύθερο και το πιο πράο από όλα, ενώ στην πράξη να εμφανίζεται διαφορετικό σε όσους το ζουν· ούτε ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, αλλά ένα πολίτευμα το οποίο, δείχνοντας την απέχθειά του για όσους τα έκαναν αυτά και τιμωρώντας τους, έκανε όλους τους πολίτες καλύτερους και πιο μυαλωμένους."

 

@Pappos: ok, απλά αφήνω το γνήσιο

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν το είπε αυτός ο Αδωνις, για αυτό και το αφήνω κενό. Νόμισα το είπε ο Ισοκράτης. Αν δεν το είπε όπως ειπώθηκε το αφήνω κενό.

 

edit:"Οἱ γὰρ κατ' ἐκεῖνον τὸν χρόνον τὴν πόλιν διοικοῦντες κατεστήσαντο πολιτείαν οὐκ ὀνόματι μὲν τῷ κοινοτάτῳ καὶ πραοτάτῳ προσαγορευομένην, ἐπὶ δὲ τῶν πράξεων οὐ τοιαύτην τοῖς ἐντυγχάνουσι φαινομένην, οὐδ' ἣ τοῦτον τὸν τρόπον ἐπαίδευε τοὺς πολίτας ὥσθ' ἡγεῖσθαι τὴν μὲν ἀκολασίαν δημοκρατίαν, τὴν δὲ παρανομίαν ἐλευθερίαν, τὴν δὲ παρρησίαν ἰσονομίαν, τὴν δ' ἐξουσίαν τοῦ ταῦτα ποιεῖν εὐδαιμονίαν, ἀλλὰ μισοῦσα καὶ κολάζουσα τοὺς τοιούτους βελτίους καὶ σωφρονεστέρους ἅπαντας τοὺς πολίτας ἐποίησεν."

 

Αυτό ακριβώς. Αυτό ήθελα να πω.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.