Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Από την άλλη δεν πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο στην υποτίμηση? 8-)

σαφώς και υπάρχει, από την ΕΚΤ, αφού δεν έχουν κοπει ευρώ εδώ και 10χρόνια

Η κίνηση της αγοράς δεν αποτελεί ζητούμενο?

ναι, αλλά να γίνεται σωστά όπως επιβάλλουν οι τραπεζίτες, με δάνεια. αλλά κάποια στιγμή έχεις δανειστεί τόσο πολύ που δεν μπορεις να πληρωσεις αλλά και ούτε άλλο δάνειο μπορείς να πάρεις. και τότε η αγορά νεκρώνει αφού εσυ πλέον ανήκεις ψυχη και σώμα στον τραπεζίτη

  • Απαντήσεις 243
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Σε ότι αφορά τις κοινοτικές Οδηγίες ο pappos έδωσε την απάντηση. Θα προσθέσω μονάχα το εξής. Η κοινοτική Οδηγία, (οδηγία γαρ), αφήνει την ευελιξία στη χώρα μέλος να την ενσωματώσει στο εθνικό δίκαιο με μικροδιαφοροποιήσεις σύμφωνες με αυτό, ή να τροποποιήσει το τελευταίο προκειμένου να εφαρμοστούν οι βασικές γραμμές και οι κεντρικοί άξονες της Οδηγίας. Αντιθέτως, οι Κοινοτικοί ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ είναι άμεσα εκτελεστοί και υποχρεωτικοί για όλα τα μέλη κράτη χωρίς διαφοροποιήσεις. Το γεγονός ότι μια οδηγία προσκρούει στο Σύνταγμα δημιουργεί νομικό θέμα για τη χώρα μέλος η ακριβής διευθέτηση του οποίου δεν είναι ξεκάθαρη, ούτε εύκολη υπόθεση. Εν προκειμένω όμως δεν τίθεται τέτοιο θέμα (εξήγησα προηγουμένως).

 

Σε ότι αφορά το ερώτημα του Κώστα. Η κοινοτική Οδηγία για τα κολέγια που είναι αποτέλεσμα της Συνθήκης της Μπολόνια δημιούργησε μικροπροβλήματα και σε άλλες χώρες οι οποίες όμως έλυσαν γρήγορα τα σχετικά θέματα. Αν δεν απατώμαι, (ο pappos ίσως μας διαφωτίσει καλύτερα), η μετεξέλιξη πολλών Fachochschule σε Univerisities of Applied Sciences σε Γερμανία και Αυστρία στηρίχθηκε ακριβώς πάνω σε αυτή τη βάση όπως και ο χαρακτηρισμός του πτυχίου από diploma σε BSc. Παρ όλα αυτά κάποια Fachochschule αποφάσισαν να κρατήσουν τη παλαιά ονομασία τους. Παρόμοιες "συμμορφώσεις" γίνανε και σε άλλες χώρες. Το θέμα είναι ότι σε αυτές τις χώρες υπάρχει μια διαφορετική κουλτούρα στην αξιολόγηση τέτοιων ζητημάτων.

 

Και ερχόμαστε στην, κατά τη γνώμη μου, ουσία του προβλήματος στην Ελλάδα που δεν είναι άλλο παρά η διαμορφωμένη πίστη στην εν δυνάμει απάτη. Το πρόβλημα βρίσκεται στην κακιά νοοτροπία και σε μια γενικευμένη αίσθηση διαφθοράς που καθοδηγεί τη στάση μας απέναντι στα πράγματα. Έτσι, αρκετοί πιστεύουν ότι τα κολέγια θα είναι μια καλή ευκαιρία για να πλουτίσουν κάποιοι και πιθανότατα να στηθεί μια ολόκληρη επιχείρηση νόμιμης χορήγησης πτυχίων γύρω από αυτά. Δεν είναι απίθανο να συμβεί κάτι τέτοιο και οι όποιοι φόβοι έχουν ισχυρή βάση αφού αυτό χαρακτηρίζει γενικότερα τις τάσεις της ελληνικής κοινωνίας. Φαινόμενα άλλωστε σαν αυτό δεν είναι λίγα. Το τραγικό της υπόθεσης (και η μεγάλη υποκρισία) είναι ότι οι ίδιοι που φωνάζουν και επισημαίνουν αυτό τον κίνδυνο, είναι οι ίδιοι που τον δημιούργησαν και τον επαλήθευσαν κιόλας. Είναι αυτοί που με τη στάση τους δημιούργησαν στο κόσμο όλη αυτή την αίσθηση ότι παντού επικρατεί μια παρακμάζουσα κατάσταση διαφθοράς, πελατειακών σχέσεων και ικανοποίησης συμφερόντων.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η όποια εμπιστοσύνη υπήρχε να έχει χαθεί και όλοι να αντιμετωπίζουν όλους με καχυποψία. Αν βγει σήμερα κάποιος ειλικρινής άνθρωπος και πει κάτι σωστό οι περισσότεροι θα τον αντιμετωπίσουν με την εξής φράση : "έλα μωρέ, να φάει θέλει κι αυτός, τώρα λέει έτσι αύριο αλλιώς...." . Και κανείς δεν ξέρει τελικά αν αυτό είναι αλήθεια ή ψέματα.

 

Σε ότι αφορά τα κολέγια και τα ΚΕΣ. Εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν βάσιμες πιθανότητες (στην Ελλάδα) πολλά εξ αυτών να γίνουν παραμάγαζα για χορήγηση πτυχίων. Όμως πραγματικά δεν αντέχω την υποκρισία μερικών που σήμερα πρωτοστατούν τάχα μου για τη "σωτηρία" της ποιότητας στην εκπαίδευση και οι ίδιοι είναι απόλυτα υπεύθυνοι για αυτό που περιέγραψα πριν, την αίσθηση της διαφθοράς και των συμφερόντων παντού. Υπεύθυνοι για τα χάλια των Ελληνικών ΑΕΙ με τους βρώμικους τοίχους, την αδιαφορία και την αναρχία που επικρατεί.

 

Ο κόσμος σήμερα ΔΕΝ είναι τόσο αρνητικός στην ίδρυση ιδιωτικών κολεγίων. Όσοι είναι αρνητικοί απλά φοβούνται αυτό που φοβούμαστε όλοι. Την πλήρη εμπορευματοποίηση της παιδείας. Όμως όλος αυτός ο κόσμος έχει επίσης και σοβαρές επιφυλάξεις γιαυτούς που αντιδρούν στα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Ποιος σοβαρός άνθρωπος μπορεί να πιστέψει στο ελάχιστο ότι το ΤΕΕ και ο κάθε Αλαβάνος ενδιαφέρονται για την διασφάλιση της ποιότητας στη τριτοβάθμια εκπαίδευση και την αξιοκρατία ? Μήπως ο περιφερόμενος γελωτοποιός στη νήσο Κρήτη είναι πιο πειστικός ? Η ΠΟΣΔΕΠ και η κ. Μπουρνόβα είναι άραγε στη συνείδηση της εκπαιδευτικής κοινότητας αμερόληπτοι και ειλικρινείς εκφραστές απόψεων που θα οδηγήσουν μπροστά τα ΑΕΙ της χώρας ? Μήπως οι πολιτικοί είναι πιο "τίμιοι" στη συνείδηση του κόσμου ? προφανώς όχι. Και όμως, ΤΕΕ, ΠΟΣΔΕΠ, συντεχνίες, καθεστωτικές και κομματικές κλίκες καθηγητών έχουν αναλάβει να "αμυνθούν" στην επέλαση των "κακών" κολεγίων. Και να υπάρχει και κανείς σοβαρός (που υπάρχουν) η φωνή του χάνεται μπροστά στην ισχυρότερη φωνή των "διοικουσών επιτροπών". Ποιος να πιστέψει λοιπόν σε αυτό τον αγώνα? . Γιαυτό θα τα δεχθούμε όλα με απάθεια, οπως δεχόμαστε και πολλά άλλα.

 

Ο κόσμος δεν θα αντιδράσει στα ιδιωτικά πανεπιστήμια για ένα λόγο. Διότι αυτοί που τα πολεμούν στο όνομα κάποιων αξιών-ιδεών είναι οι ίδιοι που τις έχουν προσδώσει και απολέσει προ πολλού. Το έγκλημα όλων αυτών δεν είναι ότι εξυπηρετούν κάποια συμφέροντα ή τρώνε χρήματα. Το έγκλημά είναι ότι δολοφόνησαν το ήθος και συνέβαλαν στο να καθιερωθεί ο ατομικισμός ως νέο δόγμα από δω και πέρα.

Δημοσιεύτηκε

Το ερώτημα είναι απλό.

α) Εάν οι οδηγίες ή διατάξεις ή νομοθετήματα (ή όπως αλλιώς θέλετε) της ευρωπαϊκής ένωσης διαφωνούν με το Σύνταγμα,

πρέπει να εφαρμόζονται η όχι;

 

Επαναλαμβάνω δύο ερωτήματα που έθεσα προηγουμένως.

β) Πού το ξέρετε ότι όλες οι ευρωπαϊκές χώρες -πλην Ελλάδος- θέλουν την διάταξη αυτή;

(Εκτός του συναδέλφου CostasV, κανείς άλλος δεν μου απάντησε)

γ) Η σπουδαιότερη ευρωπαϊκή "ρύθμιση" είναι το ευρωπαϊκό σύνταγμα. Απορρίφθηκε εξ αιτίας μόνο μίας (1) χώρας, της Ιρλανδίας.

Γιατί δεν επιβλήθηκε παρά την θέληση του ιρλανδικού λαού; (ουδεμία απάντηση έλαβα)

 

Ποιους εξυπηρετούν οι οργισμένες κατηγορίες για τους εκάστοτε κυβερνώντες (λες και τους έχουν επιλέξει εξωγήινοι και όχι εμείς) και η συνεχής -ανέξοδη- απόδοση ευθυνών στους "άλλους" (δηλαδή τους -λίγους- οικονομικά ισχυρούς) με συνέπεια την διάσπαση της κοινωνικής συνοχής;

 

Παραθέτω τμήμα σχολίου μου σε άλλο θέμα, προς απάντηση του τελευταίου ερωτήματος.

Αφορμή, η χιλιοειπωμένη φράση "το ψάρι βρομάει απ' το κεφάλι".

 

Τα τελευταία χρόνια έχω διαβάσει και ακούσει (όπως και όλοι μας, φαντάζομαι) αμέτρητες απόψεις γύρω από το περιβόητο ψάρι και το βρομερό κεφάλι του.

Το πρόβλημα αυτού του παραλληλισμού είναι ότι η κοινωνία μας (σε αντίθεση με το ψάρι) μπορεί να αλλάξει το κεφάλι της (δηλαδή την πολιτική ηγεσία και τους υπόλοιπους θεσμικούς παράγοντες).

 

Όμως τα προβλήματα δεν σταματούν εδώ.

Με αυτήν την μεταφορά (δηλαδή ψάρι κοινωνία, κεφάλι καθεστηκυία τάξη) εξυπηρετείται -πλήρως- το (δυσώδες) "κεφάλι", διότι εμπεδώνεται στα μέλη της κοινωνίας ("το σώμα του ψαριού" μεταφορικά) η λανθασμένη εντύπωση ότι, αφενός μεν δεν μπορούν ν' αλλάξουν κεφάλι, αφετέρου δε, οποιαδήποτε προσπάθεια "καθαρισμού" του "κεφαλιού" είναι μάταιη· εφόσον κανένα "ψάρι" δεν μπορεί να πραγματοποιήσει αμφότερα τα παραπάνω.

 

Το αποτέλεσμα είναι η απάθεια των πολιτών και η άβουλη παρακολούθηση των κοινωνικών δρωμένων. Φαινόμενα, καθόλου ασυνήθιστα τα (πολλά) τελευταία χρόνια.

Δημοσιεύτηκε
Σε ότι αφορά το ερώτημα του Κώστα. Η κοινοτική Οδηγία για τα κολέγια που είναι αποτέλεσμα της Συνθήκης της Μπολόνια δημιούργησε μικροπροβλήματα και σε άλλες χώρες οι οποίες όμως έλυσαν γρήγορα τα σχετικά θέματα. Αν δεν απατώμαι, (ο pappos ίσως μας διαφωτίσει καλύτερα), η μετεξέλιξη πολλών Fachochschule σε Univerisities of Applied Sciences σε Γερμανία και Αυστρία στηρίχθηκε ακριβώς πάνω σε αυτή τη βάση όπως και ο χαρακτηρισμός του πτυχίου από diploma σε BSc. Παρ όλα αυτά κάποια Fachochschule αποφάσισαν να κρατήσουν τη παλαιά ονομασία τους. Παρόμοιες "συμμορφώσεις" γίνανε και σε άλλες χώρες. Το θέμα είναι ότι σε αυτές τις χώρες υπάρχει μια διαφορετική κουλτούρα στην αξιολόγηση τέτοιων ζητημάτων.

 

Και ερχόμαστε στην, κατά τη γνώμη μου, ουσία του προβλήματος στην Ελλάδα που δεν είναι άλλο παρά η διαμορφωμένη πίστη στην εν δυνάμει απάτη. Το πρόβλημα βρίσκεται στην κακιά νοοτροπία και σε μια γενικευμένη αίσθηση διαφθοράς που καθοδηγεί τη στάση μας απέναντι στα πράγματα. Έτσι, αρκετοί πιστεύουν ότι τα κολέγια θα είναι μια καλή ευκαιρία για να πλουτίσουν κάποιοι και πιθανότατα να στηθεί μια ολόκληρη επιχείρηση νόμιμης χορήγησης πτυχίων γύρω από αυτά. Δεν είναι απίθανο να συμβεί κάτι τέτοιο και οι όποιοι φόβοι έχουν ισχυρή βάση αφού αυτό χαρακτηρίζει γενικότερα τις τάσεις της ελληνικής κοινωνίας. Φαινόμενα άλλωστε σαν αυτό δεν είναι λίγα. Το τραγικό της υπόθεσης (και η μεγάλη υποκρισία) είναι ότι οι ίδιοι που φωνάζουν και επισημαίνουν αυτό τον κίνδυνο, είναι οι ίδιοι που τον δημιούργησαν και τον επαλήθευσαν κιόλας. Είναι αυτοί που με τη στάση τους δημιούργησαν στο κόσμο όλη αυτή την αίσθηση ότι παντού επικρατεί μια παρακμάζουσα κατάσταση διαφθοράς, πελατειακών σχέσεων και ικανοποίησης συμφερόντων.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η όποια εμπιστοσύνη υπήρχε να έχει χαθεί και όλοι να αντιμετωπίζουν όλους με καχυποψία. Αν βγει σήμερα κάποιος ειλικρινής άνθρωπος και πει κάτι σωστό οι περισσότεροι θα τον αντιμετωπίσουν με την εξής φράση : "έλα μωρέ, να φάει θέλει κι αυτός, τώρα λέει έτσι αύριο αλλιώς...." . Και κανείς δεν ξέρει τελικά αν αυτό είναι αλήθεια ή ψέματα.

 

GeorgeS, ευχαριστώ για την απάντηση στο ερώτημά μου. Η ανάλυσή σου με βρίσκει σύμφωνο. Ελλειψη εμπιστοσύνης και δικαιολογημένη καχυποψία, η αιτία.

Δημοσιεύτηκε
Εγώ πάντως γιατί ανέβηκε η πίεσή μου δεν μπορώ τα ****** για παράδειγμα. Δεν τους μπορώ ρε παιδί μου. Τους βλέπω και ανακατεύομαι. ... Δεν μπορεί εγώ να δουλέυω 14 ώρες και μετά ο κόκκινος να μου λέει γιατί έχω PORSCHE...Δεν θέλω να έχω zastava πως να το κάνουμε δηλαδή ??? Θέλω να έχω 4 αυτοκίνητα. Κακό είναι ? ....

 

ΜΟυ αρέσει που δήλώνεις και φιλόσοφος... Κατά το: στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι προφανώς... αν κρίνω από τα σχετικά με τους κόκκινους (αμπελο)επιχερήματά σου.

 

Προχωράμε.

 

1. Να μου βρείτε κάποιον που με τίμια 14ωρη δουλειά πήρε Porsche

2. CostasV το ερώτημα δεν είναι γιατί η Ελλάδα δεν θέλει (ή θέλει) να εφαρμόσει την οδηγία, το ερώτημα είναι αν πρέπει να αρνηθούμε ή όχι την ιδιωτικοποίσηση των πάντων.

3. Σε όσους λενε ότι ''δεν την θέλω τέτοια Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία'' ρωτάω, η λύση είναι να την διωρθώσουμε ή να την διαλύσουμε? Να φανταστώ ότι και για την υγεία τα ίδια ισχύουν?

4. Σε όσους εν τέλει προσκυνούν την ιδιωτική προτωβουλία και την ελεύθερη αγορά: Δείτε κανά ντοκυματέρ από την αντιπέρα όχθη - Αμερική - για να καταλάβετε. Θα έρθει η εποχή που ο Έλληνας θα έχει ένα μεγάλο δίλημα: Με το δάνειο που πήρε θα πληρώσει τα δίδακτρα του παιδιού του ή την εγχείρηση που πρέπει να κανει? Γιατί άλλο δάνειο η τράπεζα δεν του δίνει....

Δημοσιεύτηκε

Όπως -ορθά- επισημάνθηκε ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας είναι η γενικευμένη πεποίθηση ότι οτιδήποτε συμβαίνει έχει κίνητρο τον παράνομο πλουτισμό. Συνέπεια τούτου είναι η αδιαφορία και η απουσία εποικοδομητικής κριτικής. Με τις ευλογίες του οικονομικού κατεστημένου δημιουργείται ζούγκλα ή αλλιώς, ο καθένας ενδιαφέρεται για το βόλεμα του εαυτούλη του, αφού όλοι (κατά την επικρατούσα αντίληψη) διεφθαρμένοι είναι.

 

Η αποτυχία κοινωνικοοικονομικών και πολιτικών συστημάτων δεν σημαίνει (αναγκαστικά) ότι αυτά είναι επιβλαβή,

αλλά ότι (μπορεί και να) εφαρμόστηκαν λανθασμένα.

 

Όπως θα έλεγε και η συμπαθέστατη τάξη των ταξιτζήδων:

Τρίτη κλήση για απάντηση στα ερωτήματά μου.

Δημοσιεύτηκε
...

2. CostasV το ερώτημα δεν είναι γιατί η Ελλάδα δεν θέλει (ή θέλει) να εφαρμόσει την οδηγία, το ερώτημα είναι αν πρέπει να αρνηθούμε ή όχι την ιδιωτικοποίσηση των πάντων.

3. Σε όσους λενε ότι ''δεν την θέλω τέτοια Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία'' ρωτάω, η λύση είναι να την διωρθώσουμε ή να την διαλύσουμε? Να φανταστώ ότι και για την υγεία τα ίδια ισχύουν?

...

 

Σύμφωνοι στο 2. Αλλά επειδή το ερώτημα "πρέπει να αρνηθούμε ή όχι την ιδιωτικοποίηση των πάντων" είναι πολύ γενικότερο από το ερώτημα "γιατί η Ελλάδα δεν θέλει (ή θέλει) να εφαρμόσει την οδηγία", για το λόγο αυτό, είπα να το ρωτήσω πρώτα.

Για να πάρω την απάντηση που έδωσε ο GeorgeS, που νομίζω είναι πολύ κατατοπιστική και εν πάσει περιπτώσει πιο πρακτική από την όποια απάντηση έδινε κανείς στο ερώτημα αν "πρέπει να αρνηθούμε ή όχι την ιδιωτικοποίηση των πάντων".

 

Σύμφωνοι και στο 3. Αλλά τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η λύση της διόρθωσης ΔΕΝ θα αποτελέσει ακόμη μία καθυστέρηση; Ενώ η λύση της διάλυσης,, θα οδηγήσεις τουλάχιστον σε μια μερική ανατροπή (όπου μαζί με τα ξερά μπορεί να καούν και μερικά χλωρά) που θα βοηθήσει περισσότερο;

 

Δεν υιοθετώ ούτε την άμεση εφαρμογή της Οδηγίας ούτε την δια παντός απόρριψή της. Θα ήθελα περισσότερο να την δω να δοκιμάζεται (η Οδηγία) στην πράξη. Αν δούμε ότι δεν μας κάνει, τι μας εμποδίζει να την καταργήσουμε; Αλλά τα κριτηρια για τον έλεγχο και την αξιολόγηση της εφαρμογής της Οδηγίας, θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα και να οριστούν από τώρα. Οχι κατά το δοκούν.

 

Αλήθεια, τι είδους κριτήρια θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν;

Οικονομικά; Κόστος ανά φοιτητή κτλ;

Τεχνικά; Εξετάσεις από αδιάβλητο φορέα;

Επιστημονικά , ακαδημαϊκά; Πόσες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά κτλ;

Κοινωνικά; Δημοσκόπηση για το αν η κοινωνία αποδέχεται τα κολέγια;

Αλλα; Ποιά;

 

 

 

edit

Προς Chilon: Πιο πάνω γράφεις: Με τις ευλογίες του οικονομικού κατεστημένου ... κτλ.

Τι θα άλλαζε στο νόημα της πρότασής σου αν έλειπε αυτό το: " Με τις ευλογίες του οικονομικού κατεστημένου" ;Ποιά είναι η ουσία του να κατηγορούμε το οικονομικό κατεστημένοσε μια συζήτηση για την παιδεία;Επειδή η ερώτησή μου (και προφανώς η απάντηση που θα δώσεις) ξεφεύγει από το θέμα (που είναι η εφαρμογή της Οδηγίας περί κολεγίων), παρακαλώ, αν γίνεται, ας είναι σύντομη.

Δημοσιεύτηκε

1. Να μου βρείτε κάποιον που με τίμια 14ωρη δουλειά πήρε Porsche

 

Όποιος έχει δηλαδή Porsche είναι απατεώνας. Δημοκρατικότατη αντίληψη. Πως το είπαμε εκείνο το τεκμήριο....μμμμ...για να θυμηθώ...α, ναι το τεκμήριο της αθωότητας, δηλαδή αθώος μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου?? Μάλλον δεν ισχύει...

Δημοσιεύτηκε

Το ερώτημα περιμένει απάντηση. Και η απάντηση που δίνω εγώ είναι ότι στην Ελλάδα, δεν υπάρχει στατιστικά σημαντικός αριθμός ατόμων που να έχουν αγοράσει με τα δικά τους (διότι με του μπαμπά τους τα λεφτά ή την δουλειά μπορεί να γίνει) λεφτά και με την δική τους δουλειά, αυτοκίνητο ακριβότερο από ... 70.000 ευρώ.

 

Μία βόλτα σε ευρωπαϊκές πόλεις, αντίθετα, θα σας πείσει ότι υπάρχει στατιστικά σημαντικός αριθμός ατόμων που οδηγούν αυτοκίνητα που η τιμή τους (στο εξωτερικό) ξεπερνά και τα 100.000 ευρώ. Και το κυριότερο, με δικά τους λεφτά.

Αλλά τι σχέση έχει αυτό με την εφαρμογή ή μη την Οδηγίας;

Δημοσιεύτηκε
Όποιος έχει δηλαδή Porsche είναι απατεώνας. Δημοκρατικότατη αντίληψη. Πως το είπαμε εκείνο το τεκμήριο....μμμμ...για να θυμηθώ...α, ναι το τεκμήριο της αθωότητας, δηλαδή αθώος μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου?? Μάλλον δεν ισχύει...

 

Δεν κατάλαβες μάλλον αυτό που που είπα.

Αν εξαιρέσεις κάποιες ομάδες ανθρώπων (αθλητές, ηθοποιούς κλπ) το να δώσεις 60.000 € για αμάξι, μάλλον το κάνεις γιατί ο μπαμπάς, σου έχει εξασφαλίσει τα υπόλοιπα (σπίτι κλπ).

Αλλιώς με 14ωρη ή και 18ωρη δουλειά πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν και πόσα να βγάζεις το μήνα και με τι δουλειά ώστε να μπορείς να δώσεις 60.000 € για αμάξι, 450.000 € για σπίτι, 250.000 € για εξοχικό και να χαλάς και 5.000 € / μήνα για έξοδα. Γιατί αυτά πάνε πακέτο, δεν μιλάμε για τρελαμένους που μένουν στο νοίκι αλλά γουστάρουν να δώσουν πολλά λεφτά για αμάξι και κάνουν θυσίες.

Εγώ για αυτά μιλάω, για το ''πακέτο'' που κοστίζει κοντά 1.000.000 €.

Ποιος λοιπόν, όποια δουλειά κι αν κάνει, με τίμιο τρόπο βγάζει τέτοια λεφτά χωρίς μπαμπά και χωρίς

1. Να κλέβει το δημόσιο (όχι την εφορία) (απ'ευθείας αναθέσεις, δημόσια έργα με μίζες)

2. Να παίρνει φακελάκια ως Ιατρός

3. Να λαδώνει δεξιά κι αριστερά (ως Δικηγόρος, Μηχανικός, κλπ)

3. Να παίρνει επιδοτήσεις παράνομα και στο ''μιλητό''

4. Να έχει εργάτες ανασφάλιστους, παράνομους και ελάχιστα αμοιβόμενους

5. Να ... Να...

 

Δηλαδή τι μου λέτε, το αμερικανικό όνειρο προσγειώθηκε στην Ελλάδα?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.