Chilon Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Γιατί, φίλε mred-akias, δεν ρωτάς τους επαναστάτες συντρόφους (ανεξαρτήτως "χρωματικής επικάλυψης") και άοκνους εργάτες για την ανύψωση του μορφωτικού επιπέδου της σπουδάζουσας νεολαίας; Βέβαια για να "αγωνιστούν" πρέπει να μην έχει πολύ ζέστη, πολύ κρύο, να μην κάνουν διακοπές (τα μπάνια του λαού και το σκι πάνω απ' όλα) και να μην είναι αργία (φαίνεται ότι σέβονται τις εορτές), αλλά όταν έχουν χρόνο (είναι και πολυάσχολοι) για "αγώνες", δείχνουν σε όλους μας πόσο λαμπρό διαγράφεται το μέλλον της χώρας.
mred-akias Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Υπ΄όψην ότι δεν υπερασπίζομαι καμία φοιτητική παράταξη. Απλά μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η έλειψη πρωτοβουλίας από τόσους και τόσους φοιτητές σε παρατάξεις που λειτουργούν ως φερέφωνα πολιτικών ιδεών, συχνά αντίθετα με τα συμφέροντα των φοιτητών εν γένει. Στο ίδρυμά μου αυτό το βλέπω περισσότερο από ΔΑΠ. Το ότι και άλλες παρατάξεις έχουν μέλη που πίνουν φραπόγαλο και δεν περνουν χαμπάρι μέχρι να τροφοδοτηθούν από έτοιμα επιχειρήματα δεν αναιρεί το θράσος κατ' εμέ της απόπειρας με γλυκόλογα και διαστρεβλώσεις να ψηφίσω κάτι ξεκάθαρα αρνητικό προς τα συμφέροντά μου και των συμφοιτητών μου. Επαναλαμβάνω, αφού είμαστε όλοι φοιτητές γτ δεν συμφωνούμε ποτέ σε 5 απλά πραγματάκια? Είναι ένα θέμα που αφορά όλους φοιτητές και οφείλει να αντιμετωπισθεί έτσι. Από κάθε φοιτητή ως μονάδα πρωτίστως. Εγώ βλέπω μια διασπαστική τάση στον φοιτητόκοσμο από τις πρατάξεις οπότε ψηφίζω και στηρίζω την όποια παράταξη προτείνει την καλύτερη λύση για μένα στο εκάστοτε πρόβλημα. Ούτε η κατάληψη πρέπει να είναι η πρώτη απάντηση ούτε να κάνουμε τα στραβά μάτια σε τέτοια θέματα. Επειδή κατέκρινα την ΔΑΠ δεν σημαίνει αυτόματα ότι είμαι βαμένος κόκκινος ή ότι κρατάω μαύρες σημαίες. Δεν είναι σύντροφοί μου. Κάποιοι από αυτούς είναι γνωστοί μου. Όπως και από άλλες παρατάξεις. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων. Αν ήσουν στην ΔΑΠ και το πήρες βαρέως, μάλλον δεν έχεις δει τα πλαίσια που κατεβάζει εδώ κάτω ούτε έχεις ακούσει τι λένε. Και εγώ δεν έχω δει τα πλαίσια που κατεβάζει οπουδήποτε αλλού και φυσικά δεν έχω ακούσει τα σχετικά επιχειρήματα.
Chilon Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Φίλε mred-akias, αντιλαμβάνομαι την φιλική διάθεση του σχολίου σου. Όμως, η κατηγορία ότι ήμουν στην παράταξη που ανέφερες είναι από τα χειρότερα πράγματα που έχω ακούσει ποτέ. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω ότι ουδέποτε είχα οποιαδήποτε σχέση με κάποια κομματική παράταξη. 'Αλλωστε, τόνισα "ανεξαρτήτως χρωματικής επικάλυψης". Επίσης, δεν φέρω βαρέως κανένα σχόλιο ή γνώμη. Δεν υπονόησα κάτι σχετικά με τις απόψεις σου για τις παρατάξεις, ούτε αν έχεις κάποια προτίμηση. Λέγοντας "συντρόφους" δεν εννοώ -προφανέστατα- συντρόφους σου, έτσι χαρακτήρισα τους "επαναστάτες" (γενικώς). Στους στόχους των διαφόρων παρατάξεων, στον ρόλο τους στην πανεπιστημιακή κοινότητα και στα σύνδρομα περί του χρώματος της επικάλυψής τους, δεν θα αναφερθώ. Πάντως εμένα μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η έλλειψη πρωτοβουλίας από φοιτητές που δεν ανήκουν σε παρατάξεις.
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Οι κομματικές παρατάξεις στις σχολές είναι η καταστροφή τους. Επίσης, πλήθος φοιτητών είναι παντελώς άσχετοι και αδιάφοροι με ζητήματα που τους αφορούν αλλά και με θέματα που αφορούν γενικότερα το χώρο της παιδείας. Αυτό ισχύει τόσο στα ΤΕΙ όσο και στα πανεπιστήμια. Όταν κι αν τα κολέγια αναγνωριστούν ως πανεπιστήμια, τότε θα δείτε την ξεφτίλα που μας δέρνει όλους. Εκεί δεν θα υπάρχουν τοίχοι που δεν ξέρεις το χρώμα τους επειδή είναι καλυμμένοι από τις αφίσες της ΔΑΠ, της ΠΑΣΠ, της ΚΝΕ και διαφόρων άλλων. Δεν υποστηρίζω τα κολέγια, είναι έξω από τις αρχές και την ιδεολογία μου, αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται. Τι δουλειά έχουν οι κομματικές παρατάξεις και οι κομματικοί κηφήνες μέσα στις σχολές ? Να πω ότι είχαν και γνώση ή στοιχειοθετημένη άποψη για θέματα παιδείας πάει στο διάλο, αλλά οι περισσότεροι στις παρατάξεις είναι ημιμαθείς και γελοίοι. Αλλά τέσπα, είμαστε off topic.
mred-akias Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Φίλε mred-akias, αντιλαμβάνομαι την φιλική διάθεση του σχολίου σου. Όμως, η κατηγορία ότι ήμουνστην παράταξη που ανέφερες είναι από τα χειρότερα πράγματα που έχω ακούσει ποτέ. Σε καταλαβαίνω Απλά είπα να καλύψω κάθε περίπτωση με την απάντησή μου! Πάντως είπα "Αν" Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω ότι ουδέποτε είχα καμμία σχέση με οποιαδήποτε κομματική παράταξη.'Αλλωστε, τόνισα "ανεξαρτήτως χρωματικής επικάλυψης". Συγνώμη δεν τα είχα προσέξει. Επίσης, δεν φέρω βαρέως κανένα σχόλιο ή γνώμη. Προς τιμήν σου αλλά καταλαβαίνεις ότι δεν μπορούσα να το ξέρω εκ των προτέρων. Όπως και παραπάνω, ήθελα με ένα μύνημα να πιάσω όλες τις πιθανές περιπτώσεις ώστε να αποφευχθεί ή να λυθεί γρήγορα οποιαδήποτε πιθανή παρεξήγηση. Στους στόχους των διαφόρων παρατάξεων, στον ρόλο τους στην πανεπιστημιακή κοινότητα και στα σύνδρομα περί του χρώματος της επικάλυψής τους, δεν θα αναφερθώ. Στείλε κανα πμ να ανταλάξουμε απόψεις αν δεν θες δημόσια. Δεν συναντάω εύκολα τόσο ανοιχτούς ανθρώπους. (αν και στο φόρουμ είστε μαζεμένοι και σας εκτιμώ ασχέτως αν συμφωνούμε ή όχι...) Πάντως εμένα μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η έλλειψη πρωτοβουλίας από φοιτητές που δεν ανήκουν σε παρατάξεις. Έλα να δεις πως γίνεται η ψηφοφορία και η ανταλαγή απόψεων στις συνελεύσεις και θα καταλάβεις. Επίσης πόσους φοιτητές ξέρεις που θα καθήσουν να ψάξουν και να διαβάσουν νόμους και δημοσιεύματα? Σου λέω για τα πολύ απλά πράγματα: τουλάχιστον τα 3/5 των συμφοιτητών μου στο έτος μου δεν ξέρουν τι επαγγελματικά δικαιώματα έχουμε.
Chilon Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Συνάδελφε GeorgeS, προσυπογράφω την άποψή σου στο σχόλιο #24 (λέξη προς λέξη). Φίλε mred-akias, φυσικά και δεν τίθεται (απολύτως κανένα) θέμα παρεξήγησης. Σ' ευχαριστώ για την εκτίμησή σου και ανταποδίδω. Δεν έχω πρόβλημα να εκφράσω δημόσια τις απόψεις μου. Για οικονομία χρόνου και χώρου δεν σχολίασα τα προαναφερόμενα θέματα.
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 ... Επίσης πόσους φοιτητές ξέρεις που θα καθήσουν να ψάξουν και να διαβάσουν νόμους και δημοσιεύματα? Σου λέω για τα πολύ απλά πράγματα: τουλάχιστον τα 3/5 των συμφοιτητών μου στο έτος μου δεν ξέρουν τι επαγγελματικά δικαιώματα έχουμε. Έχει φροντίσει ο "παναγιότατος" και η ιερά "αρχιεπισκοπή" να μάθουν, όχι τι έχουν κι αν καλώς το έχουν, αλλά τι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να έχουν οι "άλλοι" (δεν άντεξα)
mred-akias Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 ούτε αυτό ξέρουν...πίστεψέ με, ούτε αυτό ξέρουν. Εδώ για το θέμα των μάστερ των διπλωμάτων, ήταν γύρω στα 3-4 άτομα που είχαν πάρει πρέφα ότι κάτι παίζει. Ξεφεύγουμε όμως επικύνδινα...
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2009 Σωστά... επιστροφή στο θέμα λοιπόν. ΠΟΣΔΕΠ: μετατροπή κολεγίων σε ΙΕΚ Του Αποστολου Λακασα Σε Ινστιτούτα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΙΕΚ) προτείνει η ομοσπονδία των πανεπιστημιακών (ΠΟΣΔΕΠ) να μετατραπούν τα ιδιωτικά κολέγια, που συνεργάζονται με ευρωπαϊκά ΑΕΙ, λειτουργώντας ως παραρτήματά τους στην Ελλάδα. Η χορήγηση πρόσφατα από το υπουργείο Παιδείας 33 αδειών ίδρυσης κολεγίων πυροδότησε τις αντιδράσεις της ΠΟΣΔΕΠ, οι οποίες αναμένεται να ενταθούν από τον Σεπτέμβριο όταν και θα ανακοινωθούν τα κολέγια που τελικά θα λάβουν άδεια λειτουργίας ενόψει της νέας χρονιάς. «Δεν θα το αφήσουμε να περάσει. Η αντίδρασή μας θα είναι οξύτατη, ώστε να μην υλοποιηθούν τα κυβερνητικά σχέδια» ανέφερε χθες στην «Κ» η γενική γραμματέας της ΠΟΣΔΕΠ, αναπληρώτρια καθηγήτρια του Παν. Αθηνών κ. Ευγενία Μπουρνόβα. Η ομοσπονδία έχει προτείνει στο υπ. Παιδείας, στην περίπτωση που δεν επιλέξει να κλείσει τα κολέγια, να τα διαβαθμίσει στο επίπεδο των ΙΕΚ, τα οποία αποτελούν έναν παραδοσιακό «παίκτη» της μεταλυκειακής εκπαίδευσης. «Στα 33 νέα “πανεπιστήμια” που ιδρύονται μέσα σε μια νύχτα, πολλά από τα οποία “θα θεραπεύουν την Επιστήμη του Τουρισμού, δεν έχει σημασία αν τελείωσες το Λύκειο με 12 ή 17, αλλά αν είσαι πρόσχαρος και δυναμικός άνθρωπος με έφεση στην επικοινωνία” όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Κολεγίων» αναφέρει η κ. Μπουρνόβα. «Μήπως πρέπει, εκτός από πρόσχαρος και δυναμικός άνθρωπος να είσαι και ψηλή ξανθιά γαλανομάτα, με έφεση στην επικοινωνία, προκειμένου να πάρεις πτυχίο από αυτά τα παραμάγαζα;» συνέχισε σε οξύτατο τόνο, αποτυπώνοντας τις προθέσεις των ΑΕΙ και επαγγελματικών συλλόγων (π.χ. ΤΕΕ) ως προς την προοπτική αδειοδότησης των κολεγίων. Η ΠΟΣΔΕΠ αντι να αντιμετωπίσει με σοβαρότητα την κατάσταση αρέσκεται σε εντυπωσιασμούς. Βεβαίως τα λένε εκ του ασφαλούς για να παριστάνουν τους "σκληρούς ήρωες" σωτήρες των δημοσίων ΑΕΙ. Εδώ κρύβεται και η μεγαλύτερη υποκρισία. Διότι στη ΠΟΣΔΕΠ γνωρίζουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι πρόκειται να γίνει. Γνωρίζουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τις αποφάσεις του Ευρ. Δικαστηρίου και τις κοινοτικές οδηγίες. Ποια είναι η ΠΟΣΔΕΠ ? Ποιοί είναι μέλη της ? Οι κομματικές παρατάξεις που ανήκουν μήπως δεν ψήφισαν τις διάφορες Συνθήκες της Λισσαβόνας, Μπολόνια κλπ ? Γιατί δεν παραιτήθηκαν τότε από τις παρατάξεις τους ? Ενώ όμως γνωρίζουν όλα αυτά, βγαίνουν και λένε διάφορες ανοησίες, όμοιες με αυτές γνωστού ανεκδιήγητου πρυτάνη για να δημιουργούν εντυπώσεις. Δέστε λοιπόν το εξής παράδειγμα. Έλληνας πηγαίνει στην Σκωτία και σπουδάζει 4 χρόνια στο πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου. Έρχεται στην Ελλάδα, καταθέτει τα χαρτιά του και αναγνωρίζει το πτυχίο του ως πανεπιστημιακό. Πάει αυτό. Το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου τώρα δημιουργεί παράρτημά του στην Ελλάδα καθ όλα αναγνωρισμένο και αποδεκτό από τι ίδιο και τη χώρα προέλευσης. Έλληνας απόφοιτος πηγαίνει στο παράρτημα, σπουδάζει 4 χρόνια στο πρόγραμμα σπουδών του εκεί πανεπιστημίου και παίρνει πτυχίο αναγνωρισμένο και εκδοθέν από το πανεπιστήμιο "μαμά" (Εδιμβούργο). Αναγνωρίζεται ? Απάντηση (το έχω ξαναγράψει) : 1. " Το 2003 η επιτροπή Νομικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ενέκρινε τροπολογία που ορίζει κάποια ποιοτικά χαρακτηριστικά αλλά η ουσία βρίσκεται στο : «πτυχία που εκδίδονται από Eυρωπαϊκά Πανεπιστήμια με τη μέθοδο της Δ Ι Κ Α Ι Ο Χ Ρ Η Σ Η Σ , αναγνώρισης ή πιστοποίησης θεωρούνται τίτλοι των Πανεπιστημίων που τα εκδίδουν» . Αυτό ψηφίστηκε στο Ευρ. Κοινοβούλιο στις αρχές του Φεβρουαρίου 2004. Το Μάϊο του 2004, το Συμβούλιο Υπουργών Ανταγωνιστικότητας ενέκρινε ΟΜΟΦΩΝΑ τη νέα Oδηγία, που πλέον θα ενσωματωθεί στο Εθνικό δίκαιο..." η ΠΟΣΔΕΠ το ξέρει αυτό ? αν όχι "καληνύχτα", αν ναι, για ποια ΙΕΚ και σαχλαμάρες ομιλεί ? 2. Προσκρούει στο Σύνταγμα ? ΟΧΙ κατά τα δικαστήρια. Διότι μπορεί η ανώτατη εκπαίδευση κατά το άρθρο 16 να παρέχεται μόνο από ΝΠΔΔ, δηλαδή από το κράτος, όμως τα ιδρύματα αυτά "παραρτήματα κολεγίων" ΔΕΝ είναι Ελληνικά Ιδρύματα αλλά παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων αναγνωρισμένων στις χώρες μέλη. Δηλ. το πτυχίο ΔΕΝ το χορηγεί κάποιο ελληνικό μη κρατικό ίδρυμα αλλά το ξένο πανεπιστήμιο. 3. Σειρά δικαστικών αποφάσεων τις οποίες αν θέλετε παραθέτω. Αυτοί είναι λοιπόν οι σοβαροί πανεπιστημιακοί που θα προφυλάξουν την ανώτατη ΔΗΜΟΣΙΑ εκπαίδευση ? Με τέτοιες προτάσεις ? Που στέκουν αυτά ? Αυτό είναι ότι πιο σοβαρό έχουν να παρουσιάσουν ? Μήπως όλα γίνονται για να βαφτιστούν κάποιοι "ήρωες" αύριο και να εξυπηρετήσουν τα διάφορα πολιτικά τους παιχνίδια ?
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 ...γτ δεν συμφωνούμε ποτέ για τα συμφεροντά μας σε πέντε απλά πράγματα? Γιατί θεωρώ ότι αυτοί εν γένει που οργανώνονται και ταυτόχρονα ανεβαίνουν στην ιεραρχία των κομματικών παρατάξεων, το κάνουν για ιδιοτελείς σκοπούς και όχι γιατί κοιτούν το κοινό καλό. ...Πάντως εμένα μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η έλλειψη πρωτοβουλίας από φοιτητές που δεν ανήκουν σε παρατάξεις. Όχι μόνο από τους φοιτητές αλλά και από τους πολίτες γενικώς. Διότι αν δεν οργανωθείς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Διότι η οργάνωση θέλει κόπο, χρήμα και θυσίες. Διότι οι οργανωμένες κομματικές φοιτητικές παρατάξεις αλλά και οι παρατάξεις των Συλλόγων και τα πολιτικά κόμματα έχουν τον τρόπο τους να διώχνουν μακριά και να περιθωριοποιούν όσους θα μπορούσαν να κάνουν την διαφορά κοιτώντας πρωτίστως το συλλογικό και όχι το ατομικό.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα