Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υπολογισμός τεγίδας με ελκυστήρα


Pappos

Recommended Posts

το κατέβασα και γω. δεν το ειδα ακόμη. για τ'αλλα που λέτε μπορούν να συγκεντρώθουν φυλλα στο excel που έχουμε κάνει εμείς αλλά και άλλοι και που τα διανέμουν δωρεάν.

 

βέβαια, μέχρι τωρα κανένα project δυστυχώς δεν έχει τελειώσει απ'ότι έχω δει.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Pappos μερικά πρώτα σχόλια σχετικά με το προγραμματάκι.

1.Η εισαγωγή των γεωμετρικών χαρακτηριστικών των διατομών μπορεί να αυτοματοποιηθεί.

Δηλαδή, από ένα μενού να επιλέγεται η διατομή και να εισάγονται αυτόματα οι τιμές του Wy για παράδειγμα.Σ αυτό μπορώ να βοηθήσω :smile:

2.Σχετικά με την παρουσίαση.Καλό θα ήταν να περιοριστεί η ευρεία χρήση χρωμάτων μέσα στο υπολογιστικό φύλλο ή καλύτερα να ομαδοποιηθούν.Δηλαδή, ένα χρώμα για την κάμψη, άλλο για τη διάτμηση. Επίσης, να φαίνεται τι πρέπει να εισάγει ο χρήστης και τι όχι.

3.Οι τύποι που έχεις εισάγει ως εικόνες είναι πολύ κατατοπιστικοί

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ dratsiox για την κριτική.

 

1. Ναι αυτό έχω και εγώ στο μυαλό μου, απλώς δεν έγινε εκείνη την στιγμή, εννοείται ότι θα γίνει έτσι, για αυτό και οι διατομές που έβγαλα σε άλλο φύλλο.

 

2. Με την παρουσίαση τι να σου πω...έχεις δίκιο...αλλά σκέψου ότι αυτό έγινε μετά κάποια κατανάλωση αλκοόλ...και φυσικά θα αλλαχτούν τα χρώματα...

 

3. Τους τύπους τους έβαλα για να ξέρουμε τι υπολογίζουμε.

 

Τέλος θέλω να πω αυτό προσανατολίζεται κυρίως σε μελετητές που γνωρίζουν και καλύτερα και μπορούν να βάλουν και πρόσθετα στοιχεία.

 

Και πάλι ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
3. Τους τύπους τους έβαλα για να ξέρουμε τι υπολογίζουμε.

Πολύ σημαντικό σε ένα πρόγραμμα . Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική κάποιων προγραμμάτων να κρατάνε κρυφούς τους υπολογισμούς και να εμφανίζουν μόνο τα αποτελέσματα ... :-x .

Link to comment
Share on other sites

Υπολογισμός Τεγίδας σε κατακόρυφα φορτία.

1. Πρέπει να αποφασίσεις αν όντως χρειάζεται υπολογισμός διαξονικής κάμψης ή όχι. Ο Βάγιας λέει όχι, εγώ δεν έχω αποφασίσει ακόμη.

2. Διατμητικές τάσεις, Κριτίριο Von Mises: Δεν καταλαβαίνω γιατί τα έβαλες. Υπάρχει ένας τύπος στον EC που λέει ότι αν η VED<0,5*VRD τότε δεν χρειάζεται έλεγχος σε διάτμηση. Εμένα πάντα μου βγαίνει ο έλεγχος.

3. Υπολογίσμός πλαγιοστρεπτικού : Χρειάζεται σίγουρα και λείπει. Επιπλέον υπάρχει και ένα ζήτημα: Οι ντίζες μειώνουν το μήκος πλαγιοστρεπτικού λυγισμού ή όχι; Έχω ένα άρθρο στα γερμανικά με φωτό από αστοχία τεγίδων που μάλλον λέει ότι δεν το μειώνουν αλλά σεν ξέρω καλά γερμανικά δεν το καταλαβαίνω. Πάντως είναι δύσκολο μια ντίζα να δουλέψει ως διχαλωτή στήριξη.

4. Πρέπει να γίνει και έλεγχος σε θλίψη (ξεχωριστά) για την περίπτωση που η τεγίδα συμμετέχει σε οριζόντιο αντιανέμιο.

5. (Προχωρημένο) Επιλογή αντηρίδας.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με lightname στα 2,3,4,

επίσης μπερδέυτικα λίγο με τους άξονες ΖΖ ΥΥ

επίσης για τη θεμελίωση κάτι έχω να συνεισφέρω

Link to comment
Share on other sites

1. επειδή ειμαι των πάρα πολύ πρώτων φουρνιών που διδάχθηκαν ec3 και άρα δεν ειχε φτασει το σημερινό επίπεδο η τεχνογνωσία που ψειρίζουμε τη μαιμού, δίναν βάρος στα βασικά για να πάρουμε και χαμπάρι τι παίζει. τότε γινόταν έλεγχος σε διαξονική κάμψη στη τεγίδα. τώρα δεν ξέρω, προέχει το q της κατασκευής.

2. ενδιαφέρον θα το χαρακτήριζα

3. ντίζες. ότι το μειώνουν, το μειώνουν. αν το μειώνουν όσο θέλουμε εμείς πιθανά να'ναι θέμα. εγω εδώ πάντως έτσι κι'αλλιως λειτουργω συντηρητικά στα μηκη λυγισμου των τεγιδων.

4. σωστό για τη θλίψη

Link to comment
Share on other sites

Διευκρίνηση για το 1.

Ο Βάγιας κάπου στα βιβλία του γράφει ότι η τεγίδα δεν χρειάζεται έλεγχο σε κάμψη εκτός επιπέδου, επειδή η επικάλυψη λειτουργεί σαν άκαμπτο διάφραγμα, δηλ. δεν έχεις μετακινήσεις, άρα δεν έχεις και εντατικά μεγέθη. Είναι δυσμενέστερος ο έλεγχος σε διαξονική από ότι σε μονοαξονική. Αυτό με το q δεν το κατάλαβα.

 

Rigid: Σχετικά με το ότι "Για το ότι το μειώνουν το μειώνουν".

Μιλάμε για πλαγιοστρεπτικό (Lateral Torsional) και όχι καμπτικό (Flexural) λυγισμό. Αν βάλεις σε IPE μια ντίζα, ένα Φ, απαγορεύει μετάθεση, άρα μειώνει μήκος καμπτικού λυγισμού.

Για να θεωρήσεις ότι μειώνει μήκος πλαγιοστρεπτικού πρέπει να δεσμεύσεις άνω και κάτω πέλμα (διχαλωτή στήριξη).

Στο βιβλίο "ΜΕΤΑL BUILDING SYSTEMS" ο συγγραφέας εκφράζει τον ίδιο προβληματισμό.

Έχω φωτοτυπίες από γερμανικό βιβλίο, που έχουν εικόνες από τεγίδες με ντίζες που αστόχησαν από στρεπτοκαμπτικό. Καταλήγει (με επιφύλαξη δεν ξέρω καλά γερμανικά, στηρίζομαι σε άλλους κλπ) ότι δεν μειώνουν το μήκος στρεπτοκαμπτικού λυγισμού.

 

Αν εσύ έχεις βιβλιογραφία που να λέει ότι οι ντίζες (τα Φ) μειώνουν μήκος στρεπτοκαμπτικού λυγισμού ή αν το έχεις διαβάσει κάπου και δεν το θυμάσαι, παρακαλώ διευκρίνησε, θα με διευκόλυνες πολύ στους υπολογισμούς μου.

 

Εγώ θεωρώ ότι αν βάλεις γωνιακό ως ντίζα, που συνδέεται σε έλασμα κατάλληλα κολλημένο στον κορμό της τεγίδες έχεις μείωση μήκους πλαγιοστρεπτικού λυγισμού. Ο Βάγιας σε κάποιο βιβλίο του έχει φωτό από ποιες συνδέσεις είναι αυτές που το επιτυγχάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.