Evan Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 ξεκινάω από 1 και βλέπουμε. στο τέλος μπορει να καταλήξω και σε 2 ντίζες οι 2 ντίζες έχουν λεπτοδουλειά, μανούρα επίσης μετά που τις πιάνεις και τις 2 στον κεφαλόδεσμο ή στην κολώνα;
dratsiox Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Οι ντίζες πρέπει να καταλήγουν στην κορυφή των ζυγωμάτων
lightname Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Εάν οι τεγίδες είναι λεπτότοιχες, πάντα δυο ντίζες για κατασκευαστικούς λόγους. Δηλαδή: Σχεδιάστε την λεπτομέρεια σε ντίζα που ενώνονται από κάτω οι οριζόντιοι αντιανέμιοι και ανοίξτε και μια τρύπα να περνάει η ντίζα ή βγάλτε και ένα αυτάκι στο ειδικό τεμάχιο. Δεν γίνεται και αν γίνεται εγώ δεν ξέρω πώς.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Ο Βάγιας κάπου στα βιβλία του γράφει ότι η τεγίδα δεν χρειάζεται έλεγχο σε κάμψη εκτός επιπέδου, επειδή η επικάλυψη λειτουργεί σαν άκαμπτο διάφραγμα, δηλ. δεν έχεις μετακινήσεις, άρα δεν έχεις και εντατικά μεγέθη. άργησα λίγο αλλά δεν ξέρω και που τα'χω Ο βαγιας πάλι με τον ερμοπουλο σε σεμιναριο που'χω μπροστά μου εν έτη 2006 και στη σελίδα "η επικάλυψη ως διάφραγμα" μιλάνε και για αβεβαιότητες π.χ. για το αγαπημένο σου θέμα, διεύρύνση των οπών συν το χρόνω από τις διαδοχικές φορτίσεις και γενικά για το τι μέλλει γενεσθαι με την επικάλυψη. εγώ το αντιλαμβάνομαι ότι μη το δένεται και σκοινί κορδόνι. με θεώρηση διαφράγματος απλοποιούνται τα πράγματα τόσο για μετακινήσεις όσο και με την εξασφαλίση των θλιβόμενων πέλματων. η διχαλωτη που αναφέρεις είναι ασφαλώς η καλύτερη, όμως εξαρτάται και το έργο. γίνονατ και παραλλαγες στην κατασκευή με ντίζα και εγκάρσια ελάσματα ανά κάποια μήκη. κάτι ψάχνω αν το βρω θα σου πω πάντως πρέπει να πω ότι στο θεμα των τεγίδων που συζητάμε τα πράγματα μες στα χρόνια σε θέμα υπολογισμων έχουν απλοποιηθει ή τελοσπάντων έχουν γινει ευμενέστεροι. τότε, τα παλιά τα χρόνια, εμείς αυτά δεν τα λαμβάναμε πουθενα υπόψην και ξέρετε γιατί? γιατί δεν μας τα λέγαν. μετά άρχισαν να γίνονται διερευνήσεις και να κυκλοφορεί και βιβλιογραφία συν την εξάπλωση του internet. και στο πολυτεχνείο οι χρονικές διαφορες δεν ειναι σαν του φιλολογικου, 500χρόνια τα ίδια αρχαία ειμαστε off topic
Evan Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Οι ντίζες πρέπει να καταλήγουν στην κορυφή των ζυγωμάτων κορυφή ενός ζυγώματος είναι ο κορφιάς, εννοείς στην κεφαλή της κολώνας;
dratsiox Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 δες το παρακτω σχεδιο σε κατοψη.Οι ντίζες καταλήγουν στους κορφιάδες
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 τα άλλα τι ειναι? τ'αντιανέμια?
dratsiox Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Ναι.Δεν είναι ολόκληρη η κάτοψη
Evan Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 εννοώ από την εξωτερική μεριά του κτιρίου όχι στον κορφιά, βλέπω καταλήγουν στον κεφαλόδεσμο, ενώ, απόψή μου έτσι, πρέπει να καταλήγουν στις κολώνες
dratsiox Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Η πρώτη ντίζα, από την εξωτερική πλευρά προς την εσωτερική του κτιρίου, ξεκινάει από το μέσο της πρώτης τεγίδας.Αυτό συνεχίζεται μέχρι την προτελευταία όπου γίνεται η διακλάδωση προς τους κορφιάδες. Το Χ που βλέπεις στο πρώτο φάτνωμα είναι οριζόντιος σύνδεσμος. Η πρώτη τεγίδα εκτρέπεται και παρασέρνει και τις υπόλοιπες.Ουσιαστικά οι ντίζες "τραβάνε" τις τεγίδες, άρα οι ντίζες εφελκύονται, και οι δύο τελευταίες ντίζες συγκρατούν το όλο σύστημα από τους κορφιάδες.Οι δυνάμεις των ελκυστήρων εισάγονται στα ζυγώματα ως θλίψη. Αν τοποθετηθούν ντίζες στο πρώτο φάτνωμα, με τον τρόπο που λες, τότε αυτές θα λυγίσουν υπό το βάρος των τεγίδων. Υπάρχει και το ανάλογο σχήμα στη σελ.73 Stahl-und Verbund Konstruktionen από τους Kindmann/Krahwinkel Επίσης, κατά αντιστοιχία σελ 369 στο "Σχεδιασμός δομικών έργων από χάλυβα" Βάγιας-Ερμόπουλος-Ιωαννίδης, όπου αναφέρεται σε μηκίδες, αλλά η λογική είναι ίδια. Τέλος, από το ίδιο βιβλίο παρ.9.2.3 σελ.359 "κάθε ελκυστήρας μεταφέρει αθροιστικά την εφελκυστική δύναμη που αντιστοιχεί σε όλες τις τεγίδες χαμηλότερης από αυτόν στάθμης.Περισσότερο καταπονούμενος είναι ο ανώτερος ελκυστήρας (δέυτερο φάτνωμα από την κορυφαία τεγίδα) το άκρο του οποίου αγκυρώνεται με λοξούς ελκυστήρες κοντά σου κύριου φορείς"
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα