Evan Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 όταν οι ελκυστήρες τραβάνε από την εσωτερική πλευρά του κτιρίου προς την εξωτερική, τότε το όλο σύστημα συγκρατείται από τις δύο εξωτερικές (κατώτατες) τεγίδες; Οι δυνάμεις των ελκυστήρων με ποιον τρόπο εισάγονται στο ζύγωμα, εισάγεις μια αξονική σε κάθε σημείο σύνδεσης ζυγώματος με τεγίδα
dratsiox Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Αυτό δεν μπορεί να γίνει λόγω του βάρους των τεγίδων.Τείνουν να καμφθούν πάντα προς την πλευρά της κλίσης του ζυγώματος. Η δύναμη των ελκυστήρων είναι πολύ μικρή και μπορείς να την αγνοήσεις για τη διαστασιολόγηση των ζυγωμάτων
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Πολύ σωστά τα λέει ο dratsiox Μάλιστα μεταξύ τελευταίας και προτελευταίας τεγίδας κανονικά μπαίνει σωλήνας
dratsiox Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 σωστά Άρη.Για να πάρει ενδεχόμενη θλίψη
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 γι'αυτό μπαίνει? α, ok άλλο κατάλαβα όταν το διάβασα ότι έλεγες. ναι κρατάει τα μπόσικα. αν τις 2 κορυφοτεγίδες τις συνδέσω μεταξύ τους με ντίζες, τον σωλήνα μπορώ να τον διώξω ή στη χειρότερη να τον αντικαταστήσω με απλή ντίζα? ποια ειναι η άποψη σας?
dratsiox Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2009 Εννοείς τις δύο δεξιά αριστερά του κορφιά;Ναι είναι λίγο παλιότερη τεχνική να τις ενώνεις με μία ντίζα.Πρέπει να βολεύει και η γεωμετρία.Όχι σε πολύ μεγάλες κλίσεις.
Evan Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2009 Πολύ σωστά τα λέει ο dratsiox Μάλιστα μεταξύ τελευταίας και προτελευταίας τεγίδας κανονικά μπαίνει σωλήνας δηλ?........
dratsiox Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2009 Αντί να συνεχίσει η ντίζα που υπάρχει στις χαμηλότερες τεγίδες, υπάρχει μια κοιλοδοκός
Evan Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 μια κοιλοδοκός μπαίνει ανάμεσα σε 2 τεγίδες; άνευ υπολογισμού;
dratsiox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Το μήκος της κοιλοδοκού είναι τόσο μικρό, μερικά εκατοστά, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να λυγίσει. Μπορείς να κάνεις και τον έλεγχο.Υπολόγισε την αντίδραση κατά τον άξονα Ζ της τεγίδας (είναι το αξονικό της ντίζας-κοιλοδοκού), αλλά λάβε υποψη σου ότι η τεγίδα του κορφιά έχει μικρό πλάτος επιρροής.Αυτό το φορτίο χρησιμοποίησέ το ως θλίψη για την κοιλοδοκό και έλεγξε σε λυγισμό.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα