Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

κλαημέρα κατέβασε την τελευταία εκδοση του δωρεάν προγράμματος Πίξις του

iliekater. θα το βρεις στα downloads. είναι απίστευτο προγραμματακι σαν και τον δημιουργό του.

  • Απαντήσεις 307
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Εδώ. Με τη μεταφορά τα παλιά links έχουν μπερδευτεί. Δυστυχώς δεν είναι καθόλου εύκολο να τα εντοπίσουμε οπότε όταν βρίσκετε ένα παρακαλώ να ενημερώνετε.

 

 

υ.γ. τo link στο αρχικό μήνυμα διορθώθηκε επίσης.

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω πόλυ. Για άλλη μια φορά η βοήθεια σας ανεκτίμητη.

 

Edit

 

Μία τελευταία απορία η οποία μπορει να είναι χαζή αλλά εγώ θα την κάνω.Στους κοινόχρηστους χώρους συμπεριλαμβάνεται 1)το κλιμακοστάσιο(με τους χώρους που δεν μετράνε στον συντελεστή δόμησης) 2)το λεβητοστάσιο,αποθήκη καυσίμων,μηχανοστάσιο ανελκυστήρα 3)το δώμα. Με τον ελεύθερο χώρο της pilotis (διαδρόμους για ελιγμούς αυτοκινήτων,φύτευση) ,τους διαδρόμους του υπογείου προς της αποθήκες, με τον ελεύθερο χώρο στην ταράτσα, τι γίνετε? Μετράει κάποιος από τους παραπάνω χώρους στους κοινόχρηστους? Έχω παραλήψει κάποιον χώρο? Έχω συμπεριλάβει κάποιον που δεν πρέπει?

Ευχαριστώ ξανά προκαραβολικά.

Δημοσιεύτηκε

Παρακολουθώ τη συζήτηση εδώ και καιρό, και θέλω να θέσω ένα μάλλον δύσκολο ερώτημα: πουθενά δεν αναφέρεται τι γίνεται σε περίπτωση Υπογείου (και εννοώ -βέβαια- ΜΗ κοινόχρηστου Υπογείου). Εκεί τι συντελεστή θα βάζατε?

Ρωτάω γιατί έχει ένας φίλος μου έχει αυτό το πρόβλημα στο κτίριο του Γραφείου του. Αλλάζουν ανελκυστήρα, και ενώ ο παλιός κατέβαινε μέχρι το Ισόγειο, ο καινούριος θα κατεβαίνει μέχρι το Υπόγειο, το οποίο επαναλαμβάνω, δεν είναι γκαράζ ή γενικά κοινόχρηστος χώρος, αλλά αποθήκη που ανήκει σε συγκεκριμένο ιδιοκτήτη. Θέλουν λοιπόν να επανυπολογίσουν τα χιλιοστά κατανομής του Ανελκυστήρα και δεν έχουν βρει τρόπο...

Οποιαδήποτε βοήθεια, ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ.

Δημοσιεύτηκε

Μία ιδέα, εφόσον το υπόγειο δεν χρησιμοποιείται σαν χώρος συχνής επίσκεψης/χρήσης, θα ήταν να αφαιρέσουν από τα έξοδα συντήρησης το επιπλέον κόστος που συνεπάγεται η επιπλέον πόρτα, και το υπόλοιπο ποσό να το μοιράσουν με τα ίδια χιλιοστά κατανομής που θα προέκυπταν όπως και αν δεν υπήρχε το υπόγειο.

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα!!!!!!!! Θα σας παρακαλούσα αν μπορείτε να με συμβουλεύσετε, σχετικά με την κατανομή των δαπανών (συντήρησης και ηλεκτρικού ρεύματος) των ανελκυστήρων στην παρακάτω περίπτωση:

 

Τριώροφη οικοδομή (ισόγειο, πρώτος όροφος, δεύτερος όροφος) με υπόγειο (στο οποίο υπάρχουν πάρκινγκ και αποθήκες για κάθε διαμέρισμα). Ο ανελκυστήρας "πάει" και στο υπόγειο, αν και υπάρχουν και σκάλες. Η πρόσβαση στα διαμερίσματα του ισογείου δεν απαιτεί τη χρήση του ανελκυστήρα, αλλά οι ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων του ισογείου χρησιμοποιούν το ασανσέρ για να παν στις αποθήκες και στα πάρκινγκ τους - φυσικά μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τις σκάλες.

 

Ερώτηση: "Ποιά θα είναι η συμμετοχή των διαμερισμάτων του ισογείου στις δαπάνες συντήρησης και ηλεκτρικού ρεύματος του ανελκυστήρα;"

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Με εκτίμηση.

  • 4 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Dimkon στον όγκο κοινοχρήστων περιλαμβάνω(χρησιμοποιώ το πρόγραμμα της 4Μ και με αναλογία όγκων):

1.λεβητοστάσιο-μηχανοστάσιο-διάδρομο γι αποθήκες

2.κλιμακοστάσιο-φωταγωγούς αυτών

3.pilotis-είσοδο

4.απόληξη κλιμακοστασίου στην ταράτσα

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Καλήμερα συνάδελφοι. Έχει κάνει κανείς πινακα αναλογισμού για εφαρμογή σχεδίου πόλης?

Αν ναι, υπάρχει καποιο προγραμμα η γενικά πως γίνεται.... :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.