myri Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 GeorgeS αυτά που αναφέρεις είναι συνταγές κυρίως του Αγγλοσαξονικού συστήματος που καταντούν τυπολατρεία όχι οτι γενικότερα ο τύπος δεν "μετρά" αλλά το copy-paste απόψεων και τις ευχολογίες στα συμπεράματα το έχω βαρεθεί
m@rios Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Τι μεταπτχιακό έκανες; Σε ποιον πήρες διπλωματική; Μου θύμισες παλιές εποχές. MSc in Structural Steel Design and Business Management, ακαδημαικό έτος 2005-2006. Έκανα dissertation στον Gardner, με τον οποίο τώρα κάνω διδακοτρικό. Εσύ ποιος MSc έκανες και πότε?
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Ε καλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Η ύπαρξη των αναφορών έχει την έννοια ότι έχεις εξετάσει τι έχει προηγηθεί στο θέμα που μελετάς και τι απόψεις υπάρχουν άρα είσαι και γνώστης του θέματος. Αυτό νομίζω ότι είναι σωστό. Γιατί αλλιώς όλοι θα ανακαλύπταμε ξανά τον τροχό. Εγώ νομίζω ότι μια μεταπτυχιακή εργασία πρέπει να έχει ένα είδος καινοτομίας, έστω μια πρωτότυπη ή σύνθετη μελέτη. Προφανώς κάτι τέτοιο είναι το design project που ανεφέρθη πριν.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Το τι νομίζεις εσύ GeorgeS και τι νομίζω εγώ μικρή σημασία έχει. Σημασία έχει αυτό που ισχύει στα Ελληνικά Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία και το οποίο είναι το ίδιο με τα Πανεπιστήμια του εξωτερικού όπως χαρακτηριστικά σου είπε ο m@rios για ένα από τα καλύτερα Πανεπιστήμια στην Αγγλία στον τομέα των Πολιτικών Μηχανικών. Αν δεν θες να το δεχθείς δικαίωμά σου φυσικά! Είναι κοινώς αποδεκτό ότι το πτυχίο του Ελληνικού Πανεπιστημίου είναι master όπως αυτό ορίζεται στο Αγγλοσαξωνικό σύστημα.
Chihor Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Msc in earthquake engineering, 2003-2004. Διπλωματική στον Elghazuli. Επειδή είμαστε εκτός θέματος θα συνεχίσω με π.μ.
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Οχι ακριβώς Χάρη. Γιατί στο Αγγλοσαξωνικό σύστημα για να πάρεις το Bachelor στα καλά πανεπιστήμια κάνεις μια 1η πτυχιακή εργασία στα 3-4 χρόνια και μετά, κάνεις και μια 2η, του μεταπτυχιακού σου + τα εχτρα μαθήματα. Υπο συνθήκες κι υπο πρπουποθέσεις μόνο το πολυτεχνείο θα μπορούσε να διεκδικήσει κάτι τέτοιο και όχι γενικά το ελληνικό πανεπιστήμιο. Το μεταπτυχιακό είναι ένα πλήρες ακαδημαικό έτος (2 εξάμηνα) + την εργασία. Απ' όσο βλέπω στα περιγράμματα σπουδών τα 5 χρόνια του πολυτεχνείου είναι 4.5 + 0.5 η διπλωματική!. Δεν βλέπω πουθενά και σε καμιά σχολη τι μαθήματα υπάρχουν στο 10ατο εξάμηνο!!! Ολα τα προγράμματα σπουδών που είναι δημοσιευμένα σταματάνε στα 9 εξάμηνα. Αν κάνω λαθος παρακαλώ διορθώστεμε. Αν όμως τα μαθήματα σταματάνε στα 9, τότε εσείς ζητάτε με ένα εξάμηνο, (το 9ατο) και τη διπλωματική να πέρνετε κατευθείαν πτυχίο και μαστερ ?!!??!?!?!?!?! Κοινώς αποδεκτό επίσης σύμφωνα με το Αγγλοσαξωνικό αλλά και όλο το Ευρωπαϊκό σύστημα, είναι ότι και το πτυχίο 3.5-4 ετών +1 msc, των ΤΕΙ είναι ισότιμο με πανεπιστημιακό. Να συμφωνήσουμε και σε αυτό που είναι πολύ πιο κοινώς αποδεκτό παγκοσμίως ή να κάνουμε δεκτό μόνο το πρώτο ?
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Στο πολυτεχνείο Κρητης που έκανα το μάστερ μου η κατάσταση ήταν περίπου όπως την περιγράφει ο m@rios.Διαλέγαμε ερευνητική ή όχι εργασία (στην δεύτερη περίπτωση ήταν + 1 μάθημα τώρα σκέφτονται να το πάνε +3 ) Οπότε πράγματι το μάστερ δεν πρέπει απαραίτητα να έχει καινοτομία (μόνο τα ερευνητικά και προφανώς τα διδακτορικά) παρόλα αυτά το τμήμα που ήμουν ήθελε να σπρώξει όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο προς την έρευνα (προφανώς κάποιοι μεταπτυχιακοί δεν μπορούν κυρίως λόγω χρόνου/δουλειάς) Αν οι διπλωματικές είναι επιπέδου μάστερ συγκρινόμενη με με τα ξένα πανεπιστήμια συμφωνούμε όλοι οτι εξαρτάται από καθηγητή πέρα από αυτό από αυτές που έχω δει στο TUC (και είναι αρκετές) κατά την γνώμη μου ένα 70% είναι επιπέδου μάστερ (2/3).Πάντως να τονίσω οτι στην πλειοψηφία τους (ακόμα και το υπλολοιπο 30%) έχουν σοβαρή βιβλιογραφία και αναφέρονται ξεκάθαρα στην μεθοδολογία Στο εργαστήριο που κάνω το διδακτορικό μου τα τελευταία χρόνια που ειμαι παρών δημοσιεύονται (σε περιοδικά με κριτές ή έστω σε συνέδρια) σίγουρα παραπάνω από τις μισές διπλωματικές
K_PAT Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Φίλε GeorgeS δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Τουλάχιστον για την Πάτρα που τελείωσα μπορώ να πω ότι το 1993 είχαμε μαθήματα για 10 εξάμηνα. Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος νομίζω ότι αυτό ισχύει ακόμη. Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Η διπλωματική μπορούσε θεωρητικά να ξεκινήσει και από το 4ο έτος, ανάλογα με το θέμα και τον καθηγητή. Συνήθως όμως ξεκινούσε στο 5ο έτος ή και αργότερα.
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 ZaXoYs, εγώ σοβαρή βιβλιογραφία δεν είδα πάντως στις εργασίες που υπάρχουν το link που έδωσα, τουλάχιστον στην πλειοψηφεία των εργασιών. Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω αυτό που λες. Ομως, αν συγκρίνουμε μια διπλωματική (μη ερευνητική) με μια επίσης καλή πτυχιακή εργασία ΤΕΙ, τότε γιατί να μην θεωρήσουμε και την πτυχιακή εργασία (του ίδιου επιπέδου) ως μεταπτυχιακή ? Εσυ το βλέπεις ως αναβάθμιση της εκπαίδευσης για τη σχολή σου (ασχέτως συμφερόντων ή όχι), εγω ως απόφοιτος ΤΕΙ να εκπονώ μια 1η πτυχιακή εργασία και μετά να κάνω ένα πλήρες έτος (2 εξάμηνα, περίπου 12 μαθήματα) και να εκπονώ και 2η εργασία (μεταπτυχιακή) ενώ εσύ με μια μόνο διπλωματική και σε ένα πρόγραμμα σπουδών που ΔΕΝ ειναι φτιαγμένο ως μεταπτυχιακό αλλά ως προπτυχιακό να παίρνεις και μαστερ και διπλωμα ? Επίσης μπορεί κάποιος να μου πει τι γίνεται με το 10ατο εξάμηνο και γιατί δεν υπάρχει σε κανένα πρόγραμμα σπουδών στις ιστοσελίδες ?????
myri Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2008 Απ' όσο βλέπω στα περιγράμματα σπουδών τα 5 χρόνια του πολυτεχνείου είναι 4.5 + 0.5 η διπλωματική!. λάθος τη διπλωματική μπορείς να τη δώσεις τη 2 εξεταστική αφότου τη δήλωσες, δηλαδή το νωρίτερο μπορείς να τελειώσεις την εξεταστική Σεπτεμβρίου του 5ου έτους τουλάχιστον στη σχολή μου Δεν βλέπω πουθενά και σε καμιά σχολη τι μαθήματα υπάρχουν στο 10ατο εξάμηνο!!! Ολα τα προγράμματα σπουδών που είναι δημοσιευμένα σταματάνε στα 9 εξάμηνα. Αν κάνω λαθος παρακαλώ διορθώστεμε. Αν όμως τα μαθήματα σταματάνε στα 9, τότε εσείς ζητάτε με ένα εξάμηνο, (το 9ατο) και τη διπλωματική να πέρνετε κατευθείαν πτυχίο και μαστερ ?!!??!?!?!?!?! Αν θες να είσαι δίκαιος μέτρα τα μαθήματα στην εποχή μου το 1ο έτος είχε 10+9 μαθήματα σε κάθε εξάμηνο αντίστοιχα
Recommended Posts