Μετάβαση στο περιεχόμενο

Iσοτιμία διπλώματος πολυτεχνίου με master


sundance

Recommended Posts

Οι κατευθύνσεις στην Ελλάδα είναι 4 και όχι 3.

 

Ποιες 3 και 4 ??? Εδώ μιλάμε για 9 !!!!

(Μεγάλη υπόθεση από τις 3 έγιναν 4)

 

Και μιλώ έτσι γιατί μερικοί βγαίνουν από ελληνικά πολυτεχνεία δεν ξέρουν τα βασικά και από πάνω παίρνουν και ύφος !!!

 

για αυτό μην με προκαλέιτε, θα απαντώ ανάλογα και πάντα με επιχειρήματα.

 

Πήγε γεωπόνος έκανε master στην Αγγλία και γύρισε μηχανικός με εγγραφή στο ΤΕΕ. Και από πάνω μιλάει και εκφέρει και άποψη σε θέματα μηχανικού. Που αν ήμουν ελεγκτής στο ΤΕΕ το 75% δεν θα έπαιρνε άδεια μηχανικού με αυτά που βλέπω να γίνονται εδώ στο Ελλαδιστάν. Και από πάνω θιγόμαστε γιατί λέμε την αλήθεια. Καφενείο ήμασταν καφενείο θα μείνουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 403
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Κοιτάξτε το επίπεδο είναι πεσμένο λόγω της μεγάλης ποσότητας εισακτέων αφού καταργηθήκαν οι δέσμες, απο μεταγραφές απο σχολές του εξωτερικού και άλλα πολλα. Γενικά η ποσότητα είναι εχθρός της ποιότητας δεν διαφωνώ σε αυτό. Αλλά εάν δεχθούμε οτι συμβαίνει αυτό (που συμβαίνει νομοτελειακά) φαντάσου το επίπεδο των μηχανικών ΤΕΙ πόσο πάτο έχει φτάσει. άρα σε αυτό που λέτε και πάλι με βρίσκεται σύμφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Είναι άδικο ο απόφοιτος του ΤΕΙ να έχει πλήρη δικαιώματα σε στατικά και αρχιτεκτονικά.

Δίκαιο είναι να μην έχει κανένα και να ασχολείται μόνο με επιβλέψεις.

Κάτι το οποίο το αποδέχθηκες cna παλιότερα με τον όρο να μην έχουν δικαιώματα στις επιβλέψεις οι Πολιτικοί Μηχανικοί.

Μέχρι διώροφα και είστε μια χαρά. Οτιδήποτε άλλο θα ήταν άδικο για τους διπλωματούχους μηχανικούς.

 

Το θέμα όμως δεν είναι τα επαγγελματικά διακαιώματα αλλά οι πενταετείς σπουδές και η ισοτιμία με master.

 

Χάρης ομολογώ διάβασα την παραπάνω τοποθέτηση σου κ έμεινα με το στόμα ανοικτό! Για όσους θεωρούν ότι τέτοια επ. δικαιώματα έχουν μόνο όσοι έχουν το (κατα τη γνώμη του παντα) κατάλληλο επίπεδο σπουδών θέλω να κάνω 1 συλλογισμό: πλήρη επ. δικαιώματα έχουν 1 απόφοιτος με 3 ετη σπουδών σε σχολή στη Γερμανία, 1 αποφοιτος με 4 έτη σπουδών στη Βουλγαρία (Bsc+Msc) κ 1 απόφοιτος με 5 ετη σπουδών σχολής Ελλάδας πχ ΕΜΠ. Σύμφωνα με το "επ.δικαιώματα==επίπεδο σπουδών" ο απόφοιτος Γερμανίας ήταν ο καλύτερος φοιτητής σε ανεπτυγμένο ίδρυμα, αφού μόλις με 3χρόνια σπουδών έπιασε αυτό το επίπεδο, μετά ο απόφοιτος Βουλγαρίας ήταν ο καλός φοιτητής σε αξιόλογο ίδρυμα, αφού του πήρε 4χρόνια να φτάσει το επίπεδο αυτό κ τελευταίος κ καταιδρωμένος έρχεται ο απόφοιτος του ΕΜΠ που μάλλον χαραμοφάης ήταν, κ το ίδρυμα που σπούδασε είναι κατώτερου επιπέδου αφού του πήρε 5 χρόνια για να πιάσει το επίπεδο που ο Γερμανός ήθελε 3 κ ο Βουλγαρος 4 χρόνια.

Δεν νομίζω να συμφωνεί κανείς αλλά αυτό είναι το αποτέλεσμα όταν με σκεπτικό του 1960 προσπαθεις να αντιμετωπίσεις καταστάσεις του 2008. Τα επ. δικαιωματα στην ΕΕ δίνονται στους απόφοιτους 3βαθμιας εκπαίδευσης απο όλες τις χώρες. Αν θέλει το ΤΕΕ να ορίζει ότι επ. δικαιώματα Μηχανικού σημαίνει Bsc+Msc ας δώσουν στα πολυτεχνεία το Msc αλλά όποιος έρχεται με Bsc+Msc είτε απο ΑΤΕΙ, είτε απο Βουλγαρία είτε απο Αγγλία, πρέπει να αντιμετώπιζεται το ίδιο κ να απολαμβάνει τα ίδια δικαιώματα (κ ευθύνες). Όλα τα άλλα είναι Ελληνικές πατεντες. Δυστυχώς καταντήσαμε να περιμένουμε την ΕΕ να μας δώσει αξιοπρέπεια ως χώρα κ ως κράτος...

Link to comment
Share on other sites

Αλλά εάν δεχθούμε οτι συμβαίνει αυτό (που συμβαίνει νομοτελειακά) φαντάσου το επίπεδο των μηχανικών ΤΕΙ πόσο πάτο έχει φτάσει. άρα σε αυτό που λέτε και πάλι με βρίσκεται σύμφωνο.

 

Βρε Πάνο τι είναι πάλι αυτά που λες ? Σοβαρά τώρα και χωρίς παρεξήγηση νομίζω ότι ως επιστήμονες και νοήμονες άνθρωποι έχετε θυσιάσει κάθε αντικειμενικότητα στο βωμό των συντεχνιακών σας συμφερόντων. Ποιό πάτο φτάσανε τα ΤΕΙ ?!?! Εδώ αναβαθμίστηκαν οι σπουδές, άλλαξαν τα προγράμματα σπουδών, εκσυγχρονίζονται συνεχώς όλες οι υποδομές και τα εργαστήρια, μπήκε πρόσθετο εξάμηνο, καταργήθηκε η βάση του 10, ρυθμίστηκαν και εφαρμόστηκαν στη πράξη θέματα διδακτικού προσωπικού, έγιναν συνεργασίες με πανεπιστήμια στα μεταπτυχιακά, έχει ξεκινήσει η εφαρμοσμένη έρευνα και εσύ λες "φαντάσου το επίπεδο των μηχανικών ΤΕΙ πόσο πάτο έχει φτάσει ???? Θα μας τρελάνετε τελείως ? Μήπως μας μπερδεύετε με τα πολυτεχνεία ?

Link to comment
Share on other sites

Αλλά εάν δεχθούμε οτι συμβαίνει αυτό (που συμβαίνει νομοτελειακά) φαντάσου το επίπεδο των μηχανικών ΤΕΙ πόσο πάτο έχει φτάσει. άρα σε αυτό που λέτε και πάλι με βρίσκεται σύμφωνο.

 

Βρε Πάνο τι είναι πάλι αυτά που λες ? Σοβαρά τώρα και χωρίς παρεξήγηση νομίζω ότι ως επιστήμονες και νοήμονες άνθρωποι έχετε θυσιάσει κάθε αντικειμενικότητα στο βωμό των συντεχνιακών σας συμφερόντων. Ποιό πάτο φτάσανε τα ΤΕΙ ?!?! Εδώ αναβαθμίστηκαν οι σπουδές, άλλαξαν τα προγράμματα σπουδών, εκσυγχρονίζονται συνεχώς όλες οι υποδομές και τα εργαστήρια, μπήκε πρόσθετο εξάμηνο, καταργήθηκε η βάση του 10, ρυθμίστηκαν και εφαρμόστηκαν στη πράξη θέματα διδακτικού προσωπικού, έγιναν συνεργασίες με πανεπιστήμια στα μεταπτυχιακά, έχει ξεκινήσει η εφαρμοσμένη έρευνα και εσύ λες "φαντάσου το επίπεδο των μηχανικών ΤΕΙ πόσο πάτο έχει φτάσει ???? Θα μας τρελάνετε τελείως ? Μήπως μας μπερδεύετε με τα πολυτεχνεία ?

 

Το βασικότερο, δηλαδή το επίπεδο των εισακτέων όμως διαρκώς χειροτερεύει αφού μαζεύουν όλους τους αποτυχόντες των ΑΕΙ, Με β' διαλογής υλικά τι επιπέδου ''μηχανικοί'' μπορούν να βγουν?

Link to comment
Share on other sites

GeorgeS

Το επίπεδο στα ΤΕΙ θα είναι μικρότερο από ότι είναι στα ΑΕΙ καθότι για να μπεις στο ΤΕΙ θέλεις 14 ενώ στο ΑΕΙ 18. Αυτό σημαίνει ότι το επίπεδο των φοιτητών στα ΑΕΙ είναι υψηλότερο. Και μη μου πεις για ατυχίες κ.λπ. γιατί όποιος θεωρούσε ότι είχε παραπάνω δυνατότητες και ήταν απλώς άτυχος έδωσε ξανά και ξανά για να περάσει στο ΑΕΙ.

 

 

..Αμάν πια αυτή η λατρεία της σφραγίδας....

Μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Εσείς είστε που διαμαρτύρεστε για τις "αδικίες" και το ένα και το άλλο και όλα αυτά για ποιο λόγο, για μια σφραγίδα!

Link to comment
Share on other sites

Άρα εσυ Γιώργο υποστηρίζεις οτι ναι μεν στο πολυτεχνείο υπάρχουν μαργαριτάρια και τούβλα κάτι που εξαρχής δεν το αρνήθηκα αλλά αντιθέτως τα ΤΕΙ με την αναβάθμιση τους έχουν καλή ποιότητα εισαχθέντων φοιτητών. Το σκεπτικό σας συνέχισα και να που κατέληξα.

 

Αφού απο τα πολυτεχνεία βγαίνουν κάτι παιδάκι στραβωμένα απο το διάβασμα που είναι τούβλα όπως είπε ο pappos ας φανταστεί κάποιος το επίπεδο των σπουδαστών ΤΕΙ. Εννοείται πως δεν αναφέρομαι επι προσωπικού γιατί αυτή τη στιγμή δεν θα απαντούσα καν.

Link to comment
Share on other sites

Χάρη θα προτιμούσα να αντικρούσεις το συλλογισμό που συνεπάγετε το "επ. δικαιώματα==επιπεδο σπουδών" παρά να ανταλλάζουμε χαρακτηρισμούς. Τη συγκεκριμένη πρόταση θα τη διαγραψω όχι επειδη πιστεύω ότι θίγει ή είναι λάθος αλλά επειδή θέλω απάντηση από όλους στο κύριο μέρος της δημοσίευσης...

Link to comment
Share on other sites

Το βασικότερο, δηλαδή το επίπεδο των εισακτέων όμως διαρκώς χειροτερεύει αφού μαζεύουν όλους τους αποτυχόντες των ΑΕΙ, Με β' διαλογής υλικά τι επιπέδου ''μηχανικοί'' μπορούν να βγουν?

 

Θα σου πρότεινα να μην κάνεις παρέα μαζί μας και αν έχεις και τίποτα φίλους που προφανώς θα είναι υλικά β΄ διαλογής μιας και σπουδάσανε τελικά σε ΤΕΙ ξέγραψέ τους γιατί τι να συζητήσεις μαζί τους...

 

Όταν έλεγα για τις ελιτίστικες νοοτροπίες και τις παράξενες κουλτούρες περί ανώτερων φυλών που καλλιεργούνται από το ΤΕΕ και διδάσκονται -οπως αποδεικνύεται- στα πολυτεχνεία ο Χάρης μου έδωσε κίτρινη κάρτα

Προφανώς και οι άλλοι πτυχιούχοι ΑΕΙ που δεν περασαν πολυτεχνείο αλλα γράφοντας 14 και 15 ή και πιο κάτω και πέρασαν σε κάποιο επαρχιακό πανεπιστήμιο είναι και αυτοί υλικά β΄ διαλογής να υποθέσω..

Link to comment
Share on other sites

το θεμα το ανοιξα διοτι:

 

 

ειναι γνωστο οτι σε πολλες χωρες η 5ετης σπουδη αναγνωριζεται ως bachelor με master.

 

αυτο συν το γεγονος οτι (απο γνωστους μου) ειναι σχετικα πιο ευκολο σε πολλα απο αυτα τα πολυτεχνεια-κολλεγια (και δεν μιλαω για imperial) να βγαλεις υψηλο βαθμο,δεν ειναι μεγαλη αδικια για τους των ελληνικων πολυτεχνειων?

 

οποτε καταφευγοντας στο εξωτερικο τι πετυχαινει καποιος(κυριως για αυτους που εχουν ως κυριαρχο στοχο το δημοσιο,γιατι στον ιδιωτικο τομεα δεν παιζουν τοσο ρολο τα κατω):

1.5 χρονια bachelor+master(αυτο συνεπαγεται οτι ενας φοιτητης ελληνικου πολυτεχνειου ''χανει'' 1 με 2 χρονια επιπλεον σε σπουδες)

2.επαρκεια ξενης γλωσσας

3.συνηθως υψηλο βαθμο

 

ειναι ξεκαθαρο απο τη γενεση του...

 

τωρα οσον αφορα τα ΤΕΙ,δεν ξερω καποιον που απο το εξωτερικο να ερχεται ως τεχνολογος.ολοι διπλωματουχοι ερχονται (και μαλιστα με master...)τι θελω να πω?

 

εσεις με αυτη τη λογικη δεν θιγεστε απο τους προερχομενους εκ του εξωτερικου,μιας και δεν υπαρχουν τετοιοι...

 

εν τελει ποια ειναι τα δικαιωματα των τεχνολογων στην Ε.Ε?

ειμαι πολυ περιεργος.

δηλαδη αν εξισωθουν με τους διπλωματουχους εγω μαλακ@ς ειμαι και πηγα πολυτεχνειο?

 

απλα πραγματα. :?:

 

pappos

αυτο με τις 9 κατευθυνσεις πραγματικα δεν λεει απολυτως τιποτα(ή καλυτερα λεει απολυτως τιποτα).

εχεις γνωρισει πολιτκους μηχανικους γερμανους?

εγω ναι και πιστεψε με δεν ειναι οι 'αριοι' μηχανικοι.

το να εχει 9 κατ σημαινει μεγαλυερη διασπαση των γνωστικων τομεων και το να διαλεγεις 3 απο αυτους,αντιστοιχει στο 3/9=1/3 δηλαδη ακριβως το ιδιο με την ελλαδα,δηλαδη 1 κατ απο τις 3.

καλλιστα και εδω μπορουσαμε να εχουμε 30 κατευθυνσεις και να διαλεγες τις 10...ε και?

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.