Μετάβαση στο περιεχόμενο

Iσοτιμία διπλώματος πολυτεχνίου με master


sundance

Recommended Posts

Το δίκαιο μεταφράζεται σε νόμους κ κρίνεται σε δικαστήρια. Το πόσο δίκαιοι όντως είναι οι νόμοι εξαρτάται απο την αμεροληψία του νομοθέτη. Δυστυχώς αναγκαζόμαστε να καταφύγουμε στην ΕΕ ώστε στη χώρα μας να έχουμε τα δικαιώματα που απολαμβάνουν οι αλλοδαποί! Κ αυτό γιατί η ΕΕ δεν δίνει δεκάρα για το ΤΕΕ κ έτσι αμερόληπτα νομοθετεί κ δικάζει στο θέμα αυτό. Αν λοιπόν χαιρετώ το δίκαιο της ΕΕ είναι επειδή ο νομοθέτης στην Ελλάδα έχει αποτύχει παταγωδώς κ όχι επειδή το προτιμώ.

 

Α κ Χάρης σε πια πορεία πήγες κ σε ποιους δρόμους κατέβηκες όταν τα Fachhochschule πήραν ισοτιμία με σένα; Μήπως απλά το κατάπιες; Την δυσκολία να καταπιείς κ την ισοτιμία σου με απόφοιτου ΑΤΕΙ+Μsc μάλλον κ αυτή θα τα καταφέρεις κ θα την ξεπεράσεις λοιπόν...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 403
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

παντως θελω να (ξανα) τονισω οτι δεν ειναι το θεμα ποιος ειναι ο δυνατος και ποιος οχι.

 

το θεμα ειναι αν πιστευεις στο διαχωρισμο,στην κλιμακωση,στην εσωτερικη διαφοροποιηση των κλαδων,στη κλαδικη διασπαση βασει αρμοδιοτητων.

 

αν πιστευεις,ε,δεν μπορει να ειναι ολοι ισοι.

 

αν οχι,ο καθενας μαχεται για αυτο που θεωρει δικαιο.

 

δεν εχει να κανει με το προβατο και τον λυκο (δυνατος και αδυναμος...) αλλα με το κατσικι και το προβατο (ειναι θεμα κλιμακων).

Link to comment
Share on other sites

Άρα εσυ Γιώργο υποστηρίζεις οτι ναι μεν στο πολυτεχνείο υπάρχουν μαργαριτάρια και τούβλα κάτι που εξαρχής δεν το αρνήθηκα αλλά αντιθέτως τα ΤΕΙ με την αναβάθμιση τους έχουν καλή ποιότητα εισαχθέντων φοιτητών. Το σκεπτικό σας συνέχισα και να που κατέληξα.

 

Αφού απο τα πολυτεχνεία βγαίνουν κάτι παιδάκι στραβωμένα απο το διάβασμα που είναι τούβλα όπως είπε ο pappos ας φανταστεί κάποιος το επίπεδο των σπουδαστών ΤΕΙ. Εννοείται πως δεν αναφέρομαι επι προσωπικού γιατί αυτή τη στιγμή δεν θα απαντούσα καν.

 

Εγώ Pano για να μην μπερδευόμαστε λέω ένα πράγμα πολύ απλό. Η χώρα μας ανήκει στην Ε.Ε. και αυτό είναι πραγματικότητα. Τα Πολυτεχνεία μπορεί να εμβαθύνουν πιο πολύ σε κάποια θεματικά πεδία αλλά αυτό είναι ακαδημαικό χαρακτηριστικό τους και δεν έχει καμιά σχέση με το αν θα έχω δικαίωμα να κάνω μια μελέτη κλιματισμού σε ένα συνηθισμένο κτίριο. Τα ΤΕΙ έχουν επίσης υψηλό επίπεδο, -υψηλότερο απο κάποια ξένα πανεπιστημια και σχολές- και προσανατολίζονται περισσότερο στην καθημερινή δουλειά του μηχανικού και όχι τόσο στην ερευνητική. Στα 4 χρόνια σπουδών τους οι απόφοιτοί τους διδάσκονται πλήθος μαθημάτων, περισσότερα από άλλα πανεπιστήμια με μέσο όρο 25-26 ώρες εβδομαδιαίως/εξάμηνο, εκπονούν πτυχιακή εργασία πολλές φορές ισάξια με τις διπλωματικές και διδάσκονται όλα εκείνα που είναι απαραίτητα για να ασκήσουν το επαγγελμά τους.

Το γεγονός που είπα στην αρχή, ότι ανήκουμε στην Ε.Ε. δεν μπορείτε να το αρνείστε. Δεν το αρνείστε άλλωστε αφού στην ουσία η αντιστοίχιση του διπλώματος με μαστερ σημαίνει ότι το βλεπετε και το αποδέχεστε. Το να μην αποδέχεστε όμως αυτό το ευρωπαικο συστημα να ενσωματώσει και τα ΤΕΙ ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ απο μέρους σας και, προσωπική μου άποψη, δεν σας τιμά καθόλου. Και δεν σας τιμά, γιατί ξέρετε καλά ότι αύριο θα δεχθούμε ένα κάρο εισαγώμενους πτυχιούχους αμφιβόλλου ποιότητος από το εξωτερικό με ξεκάθαρα επ. δικαιώματα, και εμείς που σπουδάσαμε στα Ελληνικά Ιδρύματα (ΤΕΙ) και μείναμε εδώ, και φάγαμε 4 χρόνια και κάναμε και μεταπτυχιακά κάποιοι απο εμάς, θα συνεχίσουμε να είμαστε όμηροι μαζί με τα ιδρύματα χωρίς επ. δικαιώματα εξαιτίας σας (οχι εσένα).

Ειναι ντροπή για το ΤΕΕ, που ξέρει τι πρόκειται να γίνει πολύ καλά να συμπεριφέρετε κατ αυτο τον τρόπο και νας σας κάνει αυτή τη πλυση εγκεφάλου και ντροπή για τη χώρα που έχει έναν τέτοιας κάκιστης ποιότητας και κουλτούρας απαρχαιωμένο δήθεν τεχνικό σύμβουλο.

Link to comment
Share on other sites

Το ξαναλέω μην συγκρίνετε τα γερμανικά πολυτεχνεία με αυτά του Ελλαδιστάν. Θα μας πάρουν με τις πέτρες. Σιδηρές κατασκευές κάνατε παλιά με το DIN 18 800. Σκυρόδεμα με το DIN 1045. Λεπτομέρειες όπλισης γίνονται κατα τα γερμανικά πρότυπα. Aκόμα και σήμερα στην γεφυροποία ισχύει το DIN Fachbericht 101/102. Οι άνθρωποι είναι μπροστα έτη φωτός και εσείς έχετε το θράσσος και συγκρίνεστε μαζί τους ??? Τα γερμανικά ΤΕΙ είναι διάρκειας 4 ετών και όχι 3 !!! Που στα πολυτεχνεία τούβλα παίρνουν δίπλωμα που από το πρωί ως το βράδυ το χέρι τους έχει πιάσει φωτιά από το τάβλι και μέτα στο παίζουν και μηχανικοί ??? Που σου λένε πως περνούσανε τα μαθήματα με σκονάκια και άλλα τέτοια "έξυπνα"?? Για να μην μιλήσω για της Ξάνθης που το επίπεδο εκεί πιάνει πάτο και το ξέρουν όλοι. Αυτά να τα πείτε σε κανέναν άσχετο με τα ακαδημαικά γιατί η υπομονή έχει και τα όρια της.

Τα ΤΕΙ της Γερμανίας έχουν πλήρη δικαιώματα στην ειδικότητά τους. Για παράδειγμα δομοστατικοί έχουν πλήρη δικαιώματα στην στατικά. Αν πάρεις κατεύθυνση γεφυροποίας κάνεις κανονικά μελέτες γεφυροποίας. Δηλαδή ο άλλος που κάνει δομοστατικά 4 χρόνια τι είναι ??? Μα και καθυστερημένος να ήτανε κάποτε θα μάθαινε στατικά.

 

απιστευτο κολλημα με τη γερμανια.

ειναι δεν ειναι ετσι μου ειναι αδιαφορο.

 

οσον αφορα τα πληρη δικαιωματα δηλαδη αν καταλαβαινω καλα ο τεχνολογος εχει τα ιδια δικαιωματα με τον διπλωματουχο.

κανει δηλαδη οτι και τωρα (τοπογραφικα,αρχιτεκτονικα,εγκαταστασεις μεχρι καποιο οριο) και απεριοριστα στατικα.

 

ΟΠΟΤΕ με βαση τα προηγουμενα λεγομενα μου,το αφηνω ασχολιαστο...

 

Το δίκαιο μεταφράζεται σε νόμους κ κρίνεται σε δικαστήρια. Το πόσο δίκαιοι όντως είναι οι νόμοι εξαρτάται απο την αμεροληψία του νομοθέτη. Δυστυχώς αναγκαζόμαστε να καταφύγουμε στην ΕΕ ώστε στη χώρα μας να έχουμε τα δικαιώματα που απολαμβάνουν οι αλλοδαποί! Κ αυτό γιατί η ΕΕ δεν δίνει δεκάρα για το ΤΕΕ κ έτσι αμερόληπτα νομοθετεί κ δικάζει στο θέμα αυτό. Αν λοιπόν χαιρετώ το δίκαιο της ΕΕ είναι επειδή ο νομοθέτης στην Ελλάδα έχει αποτύχει παταγωδώς κ όχι επειδή το προτιμώ.

 

απλα θα πω οτι χαιρετας το δίκαιο της ΕΕ επειδη ετσι σε βολευει.και καλα κανεις.

 

 

Τα ΤΕΙ έχουν επίσης υψηλό επίπεδο, -υψηλότερο απο κάποια ξένα πανεπιστημια και σχολές- και προσανατολίζονται περισσότερο στην καθημερινή δουλειά του μηχανικού και όχι τόσο στην ερευνητική. Στα 4 χρόνια σπουδών τους οι απόφοιτοί τους διδάσκονται πλήθος μαθημάτων, περισσότερα από άλλα πανεπιστήμια με μέσο όρο 25-26 ώρες εβδομαδιαίως/εξάμηνο, εκπονούν πτυχιακή εργασία πολλές φορές ισάξια με τις διπλωματικές και διδάσκονται όλα εκείνα που είναι απαραίτητα για να ασκήσουν το επαγγελμά τους.

 

ας ειμαστε ρεαλιστες.ειτε ισχυει αυτο ειτε οχι,ο διαχωρισμος και οι κλιμακες δεν βασιζονται στα ακαδημαικα κριτηρια αλλα στα επαγγελματικα δικαιωματα.αρα αυτα διαφοροποιουνται.

απλα,αν εχουν τα ιδια δικ τεχν και διπλ τοτε ποσοι πιστευεις θα διαλεγαν το πολυτεχνειο που εχει πιο υψηλη βαση?αυτοι που εχουν την πορωση?ποσοι ειναι αυτοι?

μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.ολοι για τα δικαιωματα παλευουμε,αυτα κανουν τη διαφορα και ετσι ειναι το σωστο.

 

οσον αφορα για τους ερχομενους απο το εξωτερικο,ειναι κατι που πρεπει να το πολεμησετε εσεις και να μην το φορτωνετε σε εμας.

 

ουτε ειναι ροδινα τα πραγματα,ουτε απολυτως δικαια,ουτε υπαρχουν αγιοι,ουτε το ΤΕΕ ειναι αξιο.

 

ΕΔΩ μιλαμε για πληρη ισοπεδωση ομως.

 

οποτε ο καθενας στο στρατοπεδο του.

Link to comment
Share on other sites

Καιρό είχα να ακούσω για τους Γερμανούς. :lol:

Ε ναι λοιπόν, έχω το θράσος να συγκρίνομαι μαζί τους!!!

Επειδή σε Γερμανικά Πανεπιστήμια διδάσκουν και Έλληνες καθηγητές που τελείωσαν σε Ελληνικά Πανεπιστήμια και καθότι οι Γερμανοί είναι έτη φωτός μακριά, να συμπεράνω ότι οι Έλληνες ανακάλυψαν το ταξίδι στο χρόνο;

Πώς γνωρίζεις για το επίπεδο του ΔΠΘ; Αποφοίτησες απ' αυτό και έχεις γνώση εκ των έσω ή διδάσκεις σ' αυτό; Μήπως από ό,τι έχεις ακούσει ή από δυο-τρεις αποφοίτους του και μάλιστα ενός μόνο τμήματος του; Έχεις στα χέρια σου κάποια αξιολόγηση που δεν γνωρίζουμε να μας την παρουσιάσεις;

 

stayros

Γνωρίζεις πόσοι είναι αυτοί από Fachhochschule που έγιναν μέλη του ΤΕΕ;

Μήπως είναι μόνο 5;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν κατάλαβα καλα θέλεις να μου πεις οτι τα ελληνικά πολυτεχνεία ειναι καλύτερα απο τα γερμανικά ??? Για να εφαρμοστεί το DIN 18 800 έγιναν ερευνες όχι ερευνες αλλα Ελλαδιστάν για να φάνε τα χρήματα μεταξύ τους οι καθηγητές. Εδώ μιλάμε για έρευνα όχι ελληνικά ανέκδοτα. Και μιλάμε για κανονισμούς δυνατούς που δούλευναν πολλές χώρες. (Μην ακούσω κανένα αστείο για ΕΚΩΣ η όπλιση οι παραθέσεις και οι αγκυρώσεις αντιγραφή των DIN είναι, για να μην μιλήσω για τις πλάκες... ενώ για το EAK παρτε διαβάστε το βιβλίο Seismic Design of Reinforced Concrete and Masonry Buildings

Thomas Paulay, M. J. N. Priestley για να δείτε από που βγήκε ο ΕΑΚ)

Που o Leonhardt k o Ruesch είναι οι θεμελιωτές της επιστήμης !!! Που το DIN 4227 ξεκίνησε το 1920...(το 1953 η πρώτη norm)και μου λες για ελληνικά πολυτεχνεία ??? Ruesch (λοξές πλάκες στην γεφυροποιία)Και πόσα ακομα άλλα...

Η αναλογια του Moersch σας λέει τιποτα ?(διάτμηση Vrd...) Dischinger ? (ερπυσμός κ.τ.λ.)

 

Είμαστε Ελληνες αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...Η αλήθεια να λέγεται και να ακούγεται !!!

Link to comment
Share on other sites

Για λίγα τα λόγια σας για το ΔΠΘ.

Γιατί για να περάσεις τον συγχωρεμένο Καλευρά(μπετά) ή τον Γαλούση(μεταλλικές) ή Παπακαλιατάκη(αντοχή υλικών) έπρεπε να σου γίνει ο !@#$ να.

Εδώ κυκλοφοριακή τεχνική και έπρεπε να διαβάσεις για να περάσεις.

Υδραυλικά ανοιχτών και κλειστών και ρευστομηχανική μήπως ήταν εύκολα?

Το ότι περνούσαν με αντιγραφή δεν μου λέει τίποτα. Ηταν είναι και θα είναι θέμα νοοτροπίας, που ο Γερμανός δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσει. Δεν έβλεπες μελλοντικό αντίπαλο αλλά σημερινό συνάδελφο και φίλο, για αυτό και άφηνες να αντιγράψουν και έκανες συνεργεία.

Αντε τώρα...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί για να περάσεις τον συγχωρεμένο Καλευρά(μπετά)

 

Για μετά εποχή Καλευρά μιλάω. (Ο Καλευράς αιθέρας δεν μπορώ να πω τίποτα, αλλά ακόμα και ο Καλευράς DIN 1045 έκανε...)

 

Για πάνε τώρα μια βόλτα απο εκεί να δεις τα αστεία. Που ο Παπασχοινόπουλος κάνει πίνακες...στα μαθηματικά...σε πολυτεχνείο...

Link to comment
Share on other sites

τι αποδεικνυεις?

οτι η τεχνογνωσια ειναι ανωτερη εκει?

προφανεστατα ναι.

 

οτι ειναι ανωτερα τα πολυτεχνεια ως εμψυχο υλικο?

προφανεστατα οχι.

 

 

σε απλα ελληνικα.

 

οι γερμανοι κανουν ερευνα και παραγουν τεχνογνωσια και επιστημη.

σωστα.

 

οι καθηγητες του πολυτεχνειου στη ζιμπαμπουε χρησιμοποιουν αυτη τη τεχνογνωσια και τα θεματα τους ειναι τετοια που βγαινουν 30 μηχανικοι το χρονο που σκισκηκαν στο διαβασμα,εχουν τις βασεις και τα κοτσια.

αρα απο αυτη την οπτικη γωνια το πολυτεχνειο στη ζιμπαμπουε ειναι πιο δυσκολο.

 

πραγματικα ασυσχετιστα αυτα τα 2 που αναφερεις.

Link to comment
Share on other sites

οτι ειναι ανωτερα τα πολυτεχνεια ως εμψυχο υλικο?

...

 

Μα μόνο στο Ελλαδιστάν παρατηρείτε το φαινόμενο γιος καθηγητή να γίνεται καθηγητής στο πολυτεχνείο του μπαμπα...αλλα βέβαια...μιλάμε για έμψυχο υλικό...που στον σεισμό του 1978 φέραμε ρουμάνους καθηγητές...Ρουμάνους !!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.