2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Για πιο επίπεδο μιλάτε που υπάρχει στις σχολές, πολυτεχνεία και τει, με τις καταλήψεις που γίνονται κάθε πεντε και δέκα, και με τους άσχετους που περνούν κατα τύχη μέσα στις σχολές.Επειδή μπαίνουν στην ιστοσελίδα φοιτητές του εξωτερικού και νομίζω πως ακούω τα γέλια τους ώς εδώ να μην συνεχιστεί το παραμύθη.Ένα είναι γεγονός όποιος έχει μεράκι και γουστάρει αυτό που επέλεξε να σπουδάσει θα είναι και καλός στην δουλειά του. Εγώ ακούω τα γέλια των φοιτητών του 3ου και 4ου εξαμήνου πέρσι και του 5ου εξαμήνου φέτος της σχολής Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ. Ούτε μία ώρα δεν χάθηκε. Και αν χάθηκε αναπληρώθηκε. Και έγιναν και συμπληρωματικές ώρες. Και τα μαθήματα είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Οι περισσότεροι καθηγητές πολύ καλοί. Η ύλη τεράστια. Τα μαθήματα πολύ δύσκολα. Οι απαιτήσεις σε ώρες απασχόλησης εξωπραγματικές. Η πλειοψηφία των φοιτητών διψασμένη για μάθηση και πρόοδο. Αν μπείτε στις ιστοσελίδες των φοιτητών (παρατάξεων και ανεξάρτητες) θα δείτε ότι το 98% των συζητήσεων και διαλόγων αναφέρονται στα μαθήματα. Και αν υπάρχουν φοιτητές του εξωτερικού που γελάνε ας έρθουν να περάσουν Στατική Ι και Στατική ΙΙ και Μηχανική των Ρευστών για αρχή.
Pappos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Και αν υπάρχουν φοιτητές του εξωτερικού που γελάνε ας έρθουν να περάσουν Στατική Ι και Στατική ΙΙ και Μηχανική των Ρευστών για αρχή. ... Γιατί μου το κάνεις αυτό...για ποια στατική μιλάς όταν δεν ξέρεις να λύνεις θεωρία δεύτερης τάξης στο ΕΜΠ ??? Γιατί λες τα μαθήματα πολύ δύσκολα ??? Κάνεις μήπως τοπολογία και δεν το ξέρω ??? Πως μπορεί να γίνει αναπλήρωση ενός εξαμήνου μέσα σε 3 μήνες ??? Μα καλά εμείς από τα βουνά κατεβήκαμε ??? Αυτά πές τα στους γνωστούς... Εχω πει χίλιες φορές. Καλό το ΕΜΠ αλλά το επίπεδο του Aachen, Karslruhe κ.α. όχι δεν συγρίνεται αλλά απέχει έτη φωτός όπως επίσης και της Αμερικής. Προένταση εσύ του ΕΜΠ από πού έμαθες ??? Σιδηρές που έκανες μέχρι προχτές με DIN 18800 από πού έμαθες ??? Ξύλινες μέχρι χτες με ποιο κανονισμό έκανες ??? DIN Fachbericht σου λέει τίποτα ??? Προσγειωθείτε και μαζέψτε τα μυαλά σας. Είσαι φοιτητής ακόμα και έχεις πολλά να μάθεις ακόμα. Μη μιλάς για στατική...ειδικά για αυτό μην μιλάς καθόλου...(μην κάνεις το αστείο και μιλήσεις για θεωρία στροφών...)
Chihor Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Γιατί δεν μαθαίνεις θεωρία 2ης τάξης στο ΕΜΠ; Ποιός το λέει αυτό; Γιατί δεν μαθαίνεις προεντεταμένο στο ΕΜΠ; Το μάθημα Ω.Σ. 2 για προένταση μιλάει. Και στο εργαστήριο σε πάνε και σου δείχνουν πως γίνεται η προένταση. Οι ξύλινες πράγματι είναι επιλεγόμενο. Διδάσκεται όμως. Και αν δεν κάνω λάθος διδάσκεται από τον Τάσιο; Ποιός κάνει σιδηρές με DIN; Τελείωσα το 2003 και είχα διδαχτεί μόνο ευρωκώδικες. Αλλά και με DIN να έκανα δε θα ήξερα σιδηρές; Είπαμε, καλή η Γερμανία αλλά μη μηδενίζουμε τα εγχώρια πανεπιστήμια.
Pappos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Chιhor όταν οι γερμανοί κάνανε έρευνα για την προένταση και τις μεταλλικές εμείς edo sto ellada σκαλίζαμε με τσάπα τα χωραφια των τούρκων !!! Δεν είπα κάνεις με DIN μεταλλικές, αλλά έκανες. Γερμανοί το βγάλανε το DIN, από αυτούς τα έμαθες και τώρα μερικοί βγάζουνε γλώσσα !!! Δεν υποβαθμίζω τίποτα το έχω πει χίλιες φορές είμαι Ελληνας μηχανικός και έιμαι περήφανος για αυτό. Αλλά μερικοί αν δεν έχουν βγει έξω και δεν έχουν δει τα πράματα πως είναι να μην μιλάνε !!!
Chihor Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Pappos, οι Γερμανοί κάνανε προένταση. Ερευνούν και τώρα και προάγουν την επιστήμη. Εμείς σκάβαμε όταν αυτοί φτιάχνανε τα απίστευτα. ΟΚ. Σύμφωνοι. Τί σχέση έχει αυτό; Επειδή οι Γερμανοί ξέρανε την προένταση πριν από εμένα εγώ δεν μπορώ να τη μάθω; Η ύλη των μαθημάτων στα πανεπιστήμια είναι απόλυτα ενημερωμένη. Δε με νοιάζει ποιος παρήγαγε αυτά που κάνω στο μάθημα. Με νοιάζει να τα διδάσκομαι και να είναι επικαιροποιημένα.
Pappos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Δεν είπα κάτι τέτοι αλλά αφορμή για αυτό το post είναι: Εγώ ακούω τα γέλια των φοιτητών του 3ου και 4ου εξαμήνου πέρσι και του 5ου εξαμήνου φέτος της σχολής Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ. Ούτε μία ώρα δεν χάθηκε. Και αν χάθηκε αναπληρώθηκε. Και έγιναν και συμπληρωματικές ώρες. Και τα μαθήματα είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Οι περισσότεροι καθηγητές πολύ καλοί. Η ύλη τεράστια. Τα μαθήματα πολύ δύσκολα. Οι απαιτήσεις σε ώρες απασχόλησης εξωπραγματικές. Η πλειοψηφία των φοιτητών διψασμένη για μάθηση και πρόοδο. Αν μπείτε στις ιστοσελίδες των φοιτητών (παρατάξεων και ανεξάρτητες) θα δείτε ότι το 98% των συζητήσεων και διαλόγων αναφέρονται στα μαθήματα. Και αν υπάρχουν φοιτητές του εξωτερικού που γελάνε ας έρθουν να περάσουν Στατική Ι και Στατική ΙΙ και Μηχανική των Ρευστών για αρχή.
Chihor Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 οκ τοτε. Εγώ παρανόησα τη δημοσίευση.
sakistsalikis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 @GeorgeS Αν γινει αυτο που λες, εξισωση επαγγελματικων δικαιωματων, τοτε δεν ξαναπαταει κανενας στο πολυτεχνειο. Μπορει οι εξετασεις στο ΤΕΙ να ειναι ανωτερες απο τεχνικου λυκειου αλλα και στο πολυτεχνειο οταν μπεις, προτιμας να κινηγας το 20 στις πανελληνιες. Εγω εδωσα πανελληνιες σε μπολικα μαθηματα. Δευτερα και τριτη λυκειου. Εξεταστηκα πανελληνια στη Δευτερα λυκειου στα εξεις θετικα μαθηματα : 1) αλγεβρα (γεν παιδειας), 2) Γεωμετρια (γεν παιδειας), 3) Μαθηματικα κατευθυνσης (διανυσματα αν θυμαμαι καλα), 4) φυσικη γεν παιδειας (ηλεκτομαγνητισμος), 5)φυσικη κατευθυνσης (κινηματικη-μηχανικη). Στην τριτη λυκειου σε: 1) μαθηματικα γεν παιδειας (στατιστικη-πιθανοτητες), 2)μαθηματικα κατευθυνσης (πινακες-αναλυση-μιγαδικοι), 3)φυσικη γεν παιδειας (οπτικη-πυρηνικη), 4) φυσικη κατευθυνσης (εναλλασσομενο ρευμα, RLC κυκλωματα). Ο χειροτερος μου βαθμος στο γραπτο σε αυτα τα 9 μαθηματα ηταν 19,5. Και βεβαια οταν πηγαινα για εξεταση εκ των πρωτερων θεωρουσα αποτυχια μου αν επεφτα κατω απ το 19 σε καποιο απο αυτα τα μαθηματα. (παρενθεση: με αυτους τους βαθμους καταφερα να μπω ηλεκτρολογος στην Πατρα γιατι ειχαμε 9 μαθηματα ασχετα, αρχαια-νεα-ιστοριες-θρησκευτικα κτλ που εγραφα κατω απο 15 παρα πολλες φορες). Πηγα στο πολυτεχνειο λοιπον και για να περασω μαθηματικα και φυσικες, εκανα αρκετα εξαμηνα. Αν εσυ τωρα νομιζεις οτι εγω δεν ημουνα μαθηματικο κεφαλι και γι' αυτο δυσκολευτικα στο πολυτεχνειο ΟΚ παω πασο. Αν εσυ νομιζεις οτι φοιτητες ΤΕΙ που Ουσιαστικα στο ΤΕΙ εχουν τα ιδια μαθηματικα με το πολυτεχνειο σαν υλη καταφερνουν να περασουν με την αξια τους τα μαθηματικα τοτε παω πασο. Ισως να ηταν ταλεντα που στις πανελληνιες δεν ηθελαν να το δειξουν. Και στα μαθηματικα δεν ειναι το θεμα να διαβασεις, ειναι θεμα να το χεις. παπαγαλια δεν παιζει. Ενα ολοκληρωμα μπορει να το ξερεις απεξω κι ανακατωτα να το λυνεις, αν σου αλλαξει μια δυναμη του Χ (π.χ. αντι για Χ^2 να γινει Χ^3) ειναι πολυ πιθανο να αλλαζει ολη η λυση, να πρεπει να ανακαλυψεις αλλο κολπακι για να το λυσεις. Νομιζω οτι το προβλημα ειναι στον ορισμο του μηχανικου. Εγω δεν θεωρω οτι μηχανικος ειναι αυτος που εχει σχεση απολυτως με την πραξη. Εξαλλου η συνδεση ειναι Μηχανικος-->τεχνολογος μηχανικος-->μαστορας. Η μελετη ξεκιναει απ το Μηχανικο κανονικα, οχι απ τον τεχνολογο. μελετητης χωρις υψηλη γνωση μαθηματικων δεν νοειται, εκτως κι αν θεωρειται μηχανικος αυτος που βαζει τα δεδομενα σε ενα προγραμμα και του βγαζει ετοιμη τη μελετη. Ο μηχανικος ειναι υποχρεωμενος να διορθωσει τις απαντησεις του προγραμματος, ποτε το προγραμμα δεν προσομειωνει απολυτα την περιεργη κατασκευη που θελει να φτιαξει καποιος. Ειναι λαθος οτι ο ηλεκτρολογος δεν κανει μαθηματα μηχανολογου. πρωτα κανουμε μηχανολογικο σχεδιο και μετα ηλεκτρολογικο, ηλεκτρονικο. τα γενικα μαθηματα ειναι ιδια, ιδια βιβλια, ιδιοι καθηγητες. Σαε ακριβως τα ιδια, ηλ. μηχανες τα ιδια, δηλαδη τι αλλο μενει για να γινει καποιος ηλεκτρολογος και μηχανολογος. Εξαλου ο μηχανολογος δεν εχει δικαιωματα δικτυων και τηλεπικοινωνιων απ οτι ξερω, αυτα ειναι του ηλεκτρολογου. Δε μιλαμε για τα ιδια δικαιωματα, μιλαμε για ιδια δικαωματα στα κοινα μαθηματα και αντικειμενα των 2 τμηματων. Οι ηλεκτρολογοι δεν ειμαστε ναυπηγοι. Αυτο ειναι των μηχανολογων. Δηλαδη ειλικρινα ας μου πει καποιος, ενας ηλεκτρολογος διπλωματουχος που θα παει στη συνεχεια σε τμημα μηχανολογιας ΤΕΙ τι παπαπανω μαθημα θα κανει απο αυτα που εχει κανει ηδη; Οι ερωτησεις πολλαπλης επιλογης μπορει να ειναι και πιο δυσκολες απο τις ερωτησεις αναπτυξης. Ενα λαθος σε μια πραξη χανεις ολη την ερωτηση, στις αναπτυξης χανεις ελαχιστο απο μια πραξη. Και το χειροτερο, στις πολλαπλης επιλογης (σε 2 μαθηματα συναντησα εγω), υπαρχει αρνητικη βαθμολογια για τις λαθος απαντησεις. οποιος εχει δωσει για lower Στα Αγγλικα ξερει αν οι πολλαπλης επιλογης ερωτησεις ειναι γελοιες ή πιο δυσκολες. Οταν σου δινει 3 απαντησεις οι οποιες ειναι κατα μια εννοια σωστες και οι τρεις, τοτε για να διαλεξεις την πιο πληρη πρεπει να ξερεις τελεια το αντικειμενο. Εγω τουλαχιστον σε αυτου του τυπου δυσκολευομαι πιο πολυ απ τις πληρους αναπτυξης. Στο εξωτερικο μηχανικοι (με την ελληνικη εννοια) βγαινουν απο ελαχιστες σχολες, που τα κριτηρια εισαγωγης ειναι πολυ αυστηρα, δεν μπαινει ο καθενας οπως μας διαδιδουν εδω στην Ελλαδα οι προπαγανδιστες. Στο εξωτερικο οι συντρηπτικη πλειοψηφια των σχολων ειναι τεχνολογοι, και μαλιστα χαμηλου επιπεδου. Πας στη Αγγλια και μπορει να ξερεις μονο μαθηματικα δημοτικου, αλλα σε 3 χρονια εχεις bachelor πολιτικου μηχανικου. θα στεραιωσεις κτηριο στην Ελλαδα μετα... Γενικως οταν ακουω οτι καποιος σπουδασε στο εξωτερικο δεν τον εμπιστευομαι. Ο λογος ειναι απλος, μονο 1 ατομο ξερω που περασε ηλεκτρολογος στο μετσοβιο και δεν πηγε γιατι μπηκε στο Cambridge.Ολοι οι αλλοι πηγαινουν εξω γιατι δεν υπαρχει πιθανοτητα να περασουν εδω, και βεβαια δεν ξερω δευτερο ατομο στο cambridge ή σε αντιστοιχο πανεπιστημιο. Αντιθετα ξερω πολλους απο τα περιφημα polytechnics που ερχονται εδω και λενε οτι εχουν τελειωσει πολυτεχνειο, αλλα αλλο πολυτεχνειο και αλλο πολυ-τεχνας. Κι εγω διαφωνω καθετα με το ΤΕΕ που αναγνωριζει ολους τους ασχετους απ το εξωτερικο. Γι' αυτο λεω, αφου πρεπει να τους αναγνωριζουμε τα πτυχια, να γινει ενας φορεας που να μας εξεταζει ολους, οι μισοι να γινονται μηχανικοι και οι αλλοι τεχνιτες. Η εμπειρια δε σε κανει μηχανικο. Ή εισαι μηχανικος ή δεν εισαι. Η εμπειρια απλως σε ξεψαρωνει, και σε κανει να βρισκεις αυτο που ψαχνεις πιο γρηγορα. Αυτο ομως που δε θα μπορουσες να το βρεις χωρις εμπειρια, δεν θα το βρεις ουτε με την εμπειρια, εκτος κι αν ο μηχανικος νοειται ως ενα ατομο με παπαγαλιστικες γνωσεις.
Pappos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Τα μαθηματικά της 1ης δέσμης δεν συγκρίνονται με τώρα. Απλά πράματα.
2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7 , 2008 Pappos διάβασε αυτό που έγραψα και απαντησέ μου σε αυτό. Η Γερμανία τι σχέση έχει. Εγώ απάντησα στο θέμα των καταλήψεων και στη τοποθέτηση ότι οι έλληνες φοιτητές του εξωτερικού γελάνε με τους έλληνες φοιτητές του εσωτερικού. Αμφισβήτησα το επίπεδο των σπουδών σε οποιοδήποτε ξένο πολυτεχνείο; Απάντησα στις ανακρίβειες ότι στα ελληνικά πολυτεχνεία το επίπεδο είναι χαμηλό γιατί γίνονται καταλήψεις. Καταλήψεις γίνανε πριν 2 χρόνια και όλες οι χαμένες ώρες ΑΝΑΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ. Τα εξάμηνα το 2007 και 2008 τελείωσαν τον Ιούλη. Γιατί με καλείς σε διαγωνισμό γνώσεων σου αμφισβήτησα τις γνώσεις σου; Κάλεσα αυτούς που θεωρούν χαμηλό το επίπεδο των πολυτεχνείων, να έρθουν να περάσουν βασικά μαθήματα που γίνονται με αρτιο τρόπο και θεωρώ ότι η δυσκολία να τα περάσεις αντανακλά το επίπεδο που γίνεται το μάθημα. Δεν ισχυρίστηκα ότι δεν θα μπορούν να τα περάσουν. 'Η ότι οι άλλοι έχουν χαμηλό επίπεδο. Οι γερμανικοί κανονισμοί ή οι αμερικάνικοι τι σχέση έχουν με το επίπεδο σπουδών των ελληνικών πολυτεχνείων; Ειπε κανείς ότι αυτά τα πολυτεχνεία δεν είναι καλά. Άριστα είναι. Για αυτό οι έλληνες πηγαίνουν μετά για μεταπτυχιακές εκεί.
Recommended Posts