Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Το πτυχίο των ΤΕΙ λέω πως είναι Bsc και ότι δεν σηκώνει κουβέντα. Ψάξτο όσο θες...

 

Είχα μείνει στη συζήτηση που περιγράφει το παρόν θέμα περί ισοτιμίας των πολυτεχνείων και δεν κατάλαβα ότι αναφέρεσαι στα ΤΕΙ. Οπότε ναι έτσι είναι για τα ΤΕΙ, αλλά είμαστε εκτός θέματος.

  • Απαντήσεις 403
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
Δεν είναι καθόλου έτσι όπως τα λες τα πράγματα αγαπητέ amolofos. Τα μεταπτυχιακά προγράμματα master απαιτούν αφενός μεν παρακολούθηση συγκεκριμένων εξιδεικευμένων μαθημάτων στο αντικείμενο αφετέρου εκπόνηση διατριβής.

Γιατι στο πολυτεχνειο δεν εχουμε συγκεκριμενα εξειδικευμενα μαθηματα στα τελευταια εξαμηνα; Στα πολυτεχνεια εχεις την εντυπωση οτι δεν κανουμε εξειδικευμενα μαθηματα ή οτι δεν ειναι συγκεκριμενα, δηλαδη κανει καθενας οτι θελει;

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ? αν εννοείς ότι διατριβή είναι η Διπλωματική τότε ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ για το πτυχίο σου ? ή μήπως με μια εργασία (που συνήθως δεν είναι επιπέδου master) παίρνεις και δίπλωμα και master ?

Μπες στα site των ΤΕΙ και των πολυτεχνειων και κατεβασε πτυχιακες και διπλωματικες εργασιες. Εγω το εκανα πριν κανω τη διπλωματικη μου. Θα διαπιστωσεις οτι στο ΤΕΙ οι περισσοτερες πτυχιακες ειναι 60 σελιδες ενω στο πολυτεχνειο απο 120 και πανω. Επισης διαπιστωσα και κατι αλλο. Στα ΤΕΙ αν ο τιτλος της πτυχιακης ειναι "κατασκευη ιστοσελιδας e-shop" τοτε στην εργασια αναλυεται η διαδικασια κατασκευης του e-shop με τη βοηθεια του frontpage της microsoft (στην πιο δυσκολη εκδοχη της) ή με καποιο εξειδικευμενο προγραμμα που κατασκευαζει e-shops αποκλειστικα. Η πτυχιακη δηλαδη αποτελει ενα εγχειριδιο χρησης ενος εμπορικου προγραμματος που απευθυνεται σε επαγγελματιες που κατασκευαζουν e-shops. Στο πολυτεχνειο το συνηθες ειναι η κατασκευη της σελιδας (κατα απαιτηση) με λογισμικο ανοικτου κωδικα (π.χ. php, apache, mysql) που απο τη μια θελουν προγραμματισμο με κωδικα, θελουν ψαξιμο διοτι δεν ειναι εμπορικα προγραμματα αυτα, θελουν προγραμματιστικες ικανοτητες κι οχι ικανοτητες χρησης προγραμματων.

Μη μου πεις οτι γνωριζεις ενα φοιτητη στα ΤΕΙ που εκανε εργασια ερευνητικη 500 σελιδων. Αυτο που μετραει ειναι οι εργασιες των πολλων.

Και βεβαια αν πρεπει να αναγνωριστει το master στους διπλωματουχους (δε με ενδιαφερει προσωπικα διοτι ειμαι ελ. επαγγελματιας) δεν αποτελει προβλημα για ενα φοιτητη μια παραπανω εργασια που λες οτι απαιτειται.

Το πρόγραμμα μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών περιλαμβάνει επίσης μαθήματα ενός ακαδημαϊκού έτους + εκπόνηση διπλωματικής. Ως γνωστόν τα μαθήματα στα πολυτεχνεία διαρκούν 4.5 έτη καθώτι το τελευταίο εξάμηνο αφιερώνεται για τη διπλωματική. Άρα από που καλύφθηκε ο χρόνος για το master ?

5 χρονια μαθηματων εκανα. 68 μαθηματα συνολικα. Αναλυτικα απο το 1ο εως το 10ο εξαμηνο ειναι: 8+8+8+8+7+7+6+6+5+5=68

Είναι λοιπόν προφανές ότι η ισοτίμηση με master γίνεται μόνο για τους λόγους που ανέφερες στην αρχή. Δηλ. λόγω Ευρωπ. Ένωσης ως αντισταθμιστικό μέτρο. Γιαυτό είπα ότι παρ όλο που είναι "άδικο" τελικά καθίσταται λιγότερο "άδικο" και ίσως "δίκαιο" υπό την προυπόθεση ότι όλα τα ιδρύματα 3.5-4 ετών αναγνωριστούν σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό μοντέλο.

Γιατι δεν συγκρινεις τα ξενα πανεπιστημια με το πολυτεχνειο σε μαθηματα, ωρες και οτι αλλο θελεις για να δουμε τι ειναι αδικο. Αν η συγκριση σου βγαλει οτι ολα ειναι ισα εκτος απο το γεγονος οτι στα πολυτεχνεια μας λειπει μια εργασια τοτε θα παω πασο.

Το να λέμε όμως, να αναγνωριστεί το δίπλωμα του πολυτεχνείο ως ισότιμο με master (χωρίς το σχετικό προγραμμα σπουδών και χωρίς εργασία) αλλά όλοι οι άλλοι να παραμείνουν εκεί που ήταν είναι απαράδεκτο εως προκλητικό.

προκλητικο ειναι το γεγονος οτι στην ελλαδα εχουμε αντιστοιχες ειδικοτητες 2 ταχυτητων που ζητουν ισα δικαιωματα. Υπαρχει μηχανολογος μηχανικος που μπηκε στη σχολη με 19+ και υπαρχει και μηχανολογος σε επαρχιακες πολεις που μπηκε με 10-. Σε ολες τις χωρες ευρωπης-Αμερικης δε μπαινουν στις σχολες αυτοι που καταφερνουν να πιασουν τη βαση στο λυκειο. Τα πανεπιστημια του εξωτερικου ζητουν βαθμολογια λυκειου και εξετασεις εισαγωγικες αλλιως θα τρεχανε ολοι στα 3 καλυτερα πανεπιστημια του κοσμου. Στην πραξη βεβαια το 95% οσων φευγουν εξωτερικο για σπουδες πηγαινουν σε μη αξιόλογα πανεπιστημια γιατι δεν καταφεραν να περασουν εδω σε καποιο και προφανως ουτε εκει.

Δημοσιεύτηκε

Να σου πω, αν γίνει το τρελό αλλά στην ΤΕΕλλαδα το πιο πιθανό, και αποκτήσεις Msc ξαφνικά, σε πιο αντικείμενο θα είναι; Ενεργειακά; Τηλεπικοινωνίες; Ηλεκτρονικά; Πληροφορική; Μηχανολογία; Μία από όλα με πατάτες;

 

Το τελευταίο Msc που αναφέρω στην ΤΕΕλλάδα πάλι είναι το πιο πιθανό, αλλά δεν είναι και πραγματικό. Και τα faux bizou, bizou είναι αλλά δεν παύουν να είναι faux.

 

Όσο για τις γελοιότητες για βαθμολογίες, ίσα δικαιώματα κτλ έχω απαντήσει προσωπικά πλειστάκης. Το να παπαγαλίζεις τη αρχαία αυτή προπαγάνδα δεν σε κάνει να φαίνεσε έξυπνος, μόνο εριστικός...

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι, οι δημοσιεύσεις πρέπει να είναι εντός θέματος.

Όποιος θέλει να συζητήσει κάτι άλλο, ας "ανοίξει" άλλο θέμα.

 

Η κοσμιότητα των σχολίων, ο σεβασμός προς τον συνομιλητή και η απαρέγκλιτη τήρηση των Κανόνων

Συμμετοχής, είναι αδιαπραγμάτευτες προϋποθέσεις για την διεξαγωγή δημιουργικών συζητήσεων.

 

Μπορούμε να συμβάλλουμε όλοι στην εύρυθμη λειτουργία του forum μας.

 

Το θέμα κλειδώνεται (προς το παρόν, τουλάχιστον).

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.