Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

δεν ειναι ακριβως ετσι τα πράγματα αγαπητέ Χάρη. Ο λέκτορας και ο επίκουρος καθηγητής ΜΠΟΡΟΥΝ να εξελιχθουν σε καθηγητές. Το ιδιο και ο Ταγματάρχης σε Αντισυνταγματάρχη κ.ο.κ. Επίσης μεταξύ τους έχουν σχέση "συνεργάτη". Το ΤΕΕ επέβαλε την κουλτούρα ο διπλωματούχος να μην βλέπει σαν συνεργάτη τον πτυχιούχο μηχανικό αλλά ως "κατώτερο" που ΠΟΤΕ δεν θα έχει το δικαίωμα, ότι κι αν κάνει, όση εμπειρία κι αν αποκτήσει να εξελιχθεί.

Το δε μοντέλο της παραγωγικης διαδικασίας που εφαρμόζεται είναι ο μηχανικός ΤΕΙ να βγαζει τις μελέτες κλιματισμού και ισχυρών ρευμάτων και ο διπλωματούχος να βαζει την υπογραφή και να κάνει δημόσιες σχέσεις. Καμιά σχέση με το θεωρητικό σχήμα στο οποίο αναφέρεσαι.

 

Δεν είναι δυνατόν να έχεις εμπειρία 20 χρόνια σε έργα και μελέτες, να έχεις εξειδικεύσεις ή και μεταπτυχιακές σπουδές και να μην μπορείς να εξελιχθείς ούτε προιστάμενος σε μια Υπηρεσία επειδή το ΤΕΕ επεβαλε ενα καθεστωτικού τύπου σύστημα όπου ο άσχετος εξ Ιταλίας με 15 χρόνια λιγότερη εμπειρία προηγείται επειδή απλά είναι μέλος του ΤΕΕ.

 

Το πιο δικαιο ειναι ο μηχανικός του πολυτεχνείου να εχει τα δικαιώματα που έχει σήμερα, και ο μηχανικός ΤΕΙ να μπορει να τα φτάσει μετά από κάποια χρόνια εμπειρίας ή μετά από κάποια χρόνια εμπειρίας με περαιτέρω σπουδών (μεταπτυχιακά κλπ και οχι κατ αναγκη στο πολυτεχνείο).

 

Τώρα ομως που ζητάτε το πτυχίο του πολυτεχνείου να αναγνωριστεί ως 4 χρόνια + master τι μπορει να μας πει το ΤΕΕ για τον περιβόητο 5η κύκλο σπουδών ? Αυτη την υποκρισία επισημαίνω. Αν ο μηχανικός ΤΕΙ μπορούσε να εξελιχθεί και να γίνει ισότιμος με το διπλωματούχο μετά απο εμπειρία ή άλλες πιστοποιημενες σπουδές (και οχι κατα ανάγκη στο πολυτεχνείο, το τονίζω) τοτε τα πράγματα θα ηταν πολυ διαφορετικά νομίζω και πιο δίκαια ισως.

 

Επίσης καλώς ή κακώς τα ΤΕΙ είναι πλέον Ανώτατα Ιδρυματα με πολλά πανεπιστημιακά χαρακτηριστικά σημερα και μάλιστα -το επισημαίνω αυτο- με πολυ χαμηλότερη χρηματοδότηση και χωρις καμια υποστήριξη απο την πολιτεία για χρόνια.

  • Απαντήσεις 403
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Απ' ό,τι καταλαβαίνω το πρόβλημα εντοπίζεται σε:

1) δυνατότητα εξέλιξης των πτυχιούχων ΑΤΕΙ και

2) επαγγελματικά δικαιώματα των παραπάνω

Σωστά;

Δημοσιεύτηκε

Για μένα φίλε Χάρη, αν και το όλο θέμα με αφήνει παγερά αδιάφορο, το πρόβλημα εντοπίζεται στην ανεπάρκεια της κρατικής μηχανής και βέβαια, δεν κάνω "χρωματικές" διακρίσεις. Αν και τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι σχετικά, καλά διατυπωμένα, μολοταύτα, δεν υπάρχει κανένας μηχανισμός προάσπισης και τήρησής των. Μεγάλο ποσοστό εργασιών, χάνεται για τους πτυχιούχους ΑΕΙ απο πτυχιούχους ΑΤΕΙ διότι οι τελευταίοι κάνουν μια δουλειά που δεν έχουν το δικαίωμα να κάνουν όπως πχ στατικά. Και αυτό συμβαίνει κυρίως σε μεγάλες εταιρίες.

Οσων αφορά τους Πολιτικούς μηχανικούς και τους αντίστοιχους απόφοιτους ΑΤΕΙ, ο διαχωρισμός είναι απλός και ξεκάθαρος: οι τελευταίοι μπορούν και κάνουν μελέτες μέχρι κάποιους ορόφους και να αναλάβουν κάποια εργοτάξια. Κάτι σαν την παλιά σχολή εργοδηγών, με απόφοιτο της οποίας έχω μιλήσει (βασικά είναι ο μπετατζής που έχω) και το επίπεδο γνώσης που παίρνανε σε θέματα όπως ακόμα και η στατική, είναι απλά απίστευτο! Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν τους κάνει μηχανικούς.

Πιστεύω πως εάν επέλθει εξίσωση ΑΤΕΙ και ΑΕΙ στον ευρύτερο κλάδο των μηχανικών, αυτό θα γίνει μόνο για το ΤΣΜΕΔΕ ώστε να εγγραφεί περισσότερος κόσμος και να...γεμίσουν τα ταμεία!

Θα πρέπει να αναρωτηθούμε όμως ποιός έχει βάλει αυτό το "μικρόβιο" σχετικά με τα ΑΤΕΙ. Δεν έχω δεί καμία σχολή να φέρει τίτλο "Πολιτικών Μηχανικών ΤΕΙ" εκτός και αν είμαι τόσο ανενημέρωτος. Μήπως αυτό το έκαναν κάποιοι παλιοί μηχανικοί και εργολάβοι δίνοντας μελέτες σε απόφοιτους ΑΤΕΙ για ένα κομμάτι ψωμί; Γιατί παλιότερα που δεν υπήρχανε τα στατικά προγράμματα δεν υπήρχαν και τέτοια θέματα;

Τέλος, ο καθένας ας χρησιμοποιεί όποιο μαρκετίστικο κόλπο θέλει για να "λανσάρει" τον εαυτό του. Καλά κάνει, διότι έχουμε ελεύθερη αγορά. Δεν είδα σε καμία ταμπέλα νέας οικοδομής όμως να γράφει "Μελέτη-επίβλεψη: Χί Μπιθικούκουρας, Πολιτικός μηχανικός ΑΤΕΙ".

ΥΓ. Η επιλογή του επιθέτου είναι εντελώς τυχαία...

Δημοσιεύτηκε

Βασικά νομίζω πως ναι Χαρη, αυτά ειναι τα δυο βασικά ζητούμενα. Υπάρχει και ένα 3ο. Αυτός ο "πόλεμος" (εντός "") ανάμεσα στους μηχανικούς ΤΕΙ και ΑΕΙ που οδήγησε και σε μια κουλτούρα ο ένας να απαξιώνει τον άλλο και να έχουμε φτάσει σήμερα σε αυτό το κατάντημα σαν χώρα. Γι'αυτό τον πόλεμο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ υπεύθυνος ειναι το ΤΕΕ. Και γιατι ? γιατί τόσες δεκαετίες το ΤΕΕ είναι ο Τεχνικός Σύμβουλος της πολιτείας, το ΤΕΕ αποφασίζε και καθόριζε το παιχνίδι και αποδεικνύεται σήμερα ότι απέτυχε πλήρως.

 

Ειπα και σε προηγούμενα μυνήματα ότι πιθανόν τα ΤΕΙ οντως δεν θα επρεπε καν να εχουν δημιουργηθεί. Ο συνδετικός κρίκος μεταξύ μηχανικού και μάστορα είναι ο εργοδηγός. Ο εργοδηγός δεν χρειάζεται να λύνει ολοκληρώματα, δεν χρειάζεται να σπουδάζει 4 χρόνια, δεν χρειάζεται να κανει διπλωματικές εργασίες και μεταπτυχιακά, ούτε χρειάζεται να έχει καθηγητές με διδακτορικό γιατί τότε "ναι" θα αρχίζει να διεκδικεί (και δικαίως) αυτά που αναλογούν στις σπουδές του.

 

Θα θυμίσω εδώ ότι το μικρό πολυτεχνείο ήταν 4ετές ίδρυμα, κάνανε πολλές φορές τα ίδια βιβλία με αυτά του πολυτεχνείου και είχαν τους ίδιους καθηγητές . Δικαίως κάποια στιγμή ζήτησαν την εξομοίωσή τους με αυτούς. Σήμερα τα ΤΕΙ είναι το ίδιο πράγμα.

 

Σήμερα λοιπόν, με τα δεδομένα που έχουμε και την πλήρη ένταξή μας στην Ε.Ε. τα ΤΕΙ ή θα πρέπει να καταργηθούν ή θα πρέπει να εξομοιωθούν με τα Πανεπιστήμια.

 

Το πρόβλημα της υπερπληθώρας μηχανικών είναι πράγματι γεγονός και δεν ξέρω ποια μπορεί να είναι η λύση. Πάντως πιστεύω πως με τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά δεν μπορεί να προχωρήσει ένα πολυιεραρχικό σύστημα με μηχανικούς πανεπιστήμονες (πολυτεχνείο), μηχανικούς (ΤΕΙ), που θα εκτελούν επιβλεψη στον εργοδηγό, εν συνεχεία εργοδηγούς που θα επιβλέπουν μαστόρους και εργάτες ή ότι άλλο ενδιάμεσο μπορεί να φανταστεί κανείς.

 

Σκέψου μια οικοδομή. Εγώ που χτίζω, φωνάζω κατευθείαν τον μάστορα ηλεκτρολόγο, υδραυλικό και αυτός κάνει "μελέτη", σκάβει χτίζει και τελειώνει τη δουλειά. Κανείς δεν θα πληρώνει για ένα έργο, μηχανικό, υπομηχανικό, εργοδηγό, μάστορα, τεχνιτη και εργάτες. Άλλωστε και στην πράξη η έννοια του "υπομηχανικου" ουδέποτε περπάτησε. Τι έκανε ο υπομηχανικός ? τη δουλειά του μηχανικού (μελέτες). και ο μηχανικός τι ? δημόσιες σχέσεις... εε αυτό είναι γελοίο. Σε πολλά τεχνικα γραφεία κυρίως στις Η/Μ εγκαταστάσεις όλη τη μελέτη την κάνουν μηχανικοί ΤΕΙ. Είδες εσύ ποτέ να δημιουργείται ανάγκη για "υπομηχανικο" ως ενδιάμεσο κάπου ? εγώ στα 10 χρόνια εμπειρίας μου ποτέ δεν την είδα.

Δημοσιεύτηκε

acnt λάβε υπόψη σου ότι ζούμε στην Ε.Ε. Σε λίγο θα αρχίσουν να αναγνωρίζουν ιδιωτικά κολλέγια ως πανεπιστήμια ενώ έδω και χρόνια το ΤΕΕ αναγνωρίζει ως διπλωματούχους ανθρώπους από αμφιβόλλου ποιότητας ξένα ιδρύματα. Δεν μπορεί να δέχεστε αυτό και να μην δέχεστε τα δικά μας (ελληνικά) ιδρύματα να μην εχουν καν δικαιώματα.

Με τις σημερινές συνθήκες και τα δεδομενα της Ε.Ε. η μονη λύση για τα ΤΕΙ είναι, είτε να εξελιχθούν σε Τεχνολογικά Πανεπιστήμια και να εξισωθούν με τα σημερινα πανεπιστημια (και το αξίζουν πολύ περισσότερο από οποιοδηποτε ξενο παραρτημα πανεπιστημιου) είτε να καταργηθούν.

Δημοσιεύτηκε

Το ξέρω πως ζούμε στην ΕΕ... Θα μου επιτρέψεις να πώ πως αμφιβόλου ποιότητας δεν είναι μόνο κάποια ξένα ιδρύματα, αλλά και κάποια ελληνικά (παν/μεια ή ΤΕΙ) με ελλειπή εξοπλισμό, κομματικοποίηση της παιδείας, άπειρες ευκαιρίες για να πάρεις πτυχίο, άπειρες απουσίες, φοιτητές στα 30 τους (και ναι, αυτοί θα χτίσουν σπίτια!) κτλ,κτλ. Αυτό που λέω είναι πως αρνητικά υπάρχουν παντού. Τα ελληνικά ιδρύματα δεν είναι τα καλύτερα του κόσμου, ίσα-ίσα που συγκαταλέγονται στα χειρότερα της Ευρώπης. Και κανείς δεν απαντά στο εξής: ένας απόφοιτος του delft θα εξισωθεί-υποτιμηθεί με το Παν/μειο Θεσσαλίας πχ; Η το Μετσόβειο;

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον παιδια μιας και το θεμα "πτυχια απο το εξωτερικο" ειναι ενα επιχειρημα το οποιο προβαλλουν συνεχως οι αποφοιτοι των ΤΕΙ να σας αναφερω την αποψη μου γι αυτο.

 

Πρωτα απολα να κανουμε μια απλη περιγραφη της καταστασης που επικρατει στην ΕΕ και κυριως στην Μ.Βρεττανια.Εκει επι Μαργκαρετ Θατσερ τα εκει "Polytechnics",δηλαδη τα αντιστοιχα ΤΕΙ,μεσα σε ενα βραδυ μετονομαστηκαν ολα σε πανεπιστημια.Αυτη η πραξη εχει οδηγησει την Μ.Βρεττανια στο σημερινο χαλι,οπου το 75% των πανεπιστημιων της να πατωνουν στις παγκοσμιες η ακομα και στις εθνικες αξιολογησεις,πολλα απο τα πανεπιστημια αυτα να μην προτιμωνται απο τους φοιτητες και οπως διαβασα προσφατα στην Καθημερινη,πολλα εξ αυτων βρισκονται στα προθυρα της οικονομικης καταρρευσης.

 

Οι αποφοιτοι βεβαια των ΤΕΙ δεν μας λενε δυο πραγματα:

1)Πως τα συγκεκριμενα τμηματα ειναι "ξεχασμενα"απο τους φοιτητες,και τα τιμουνε μονον οι Ελληνες,οι οποιοι αφου "αποβληθηκαν"απο το Ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα αναζητησαν την τυχη τους σε καποιο (ψευτο)πανεπιστημιο της Αγγλιας.Αρα δεν μπορουμε να εχουμε ως προτυπο πανεπιστημια της κακιας ωρας οπως τα περισσοτερα της Αγγλιας.

2)Τα τμηματα της Αγγλιας τουλαχιστον αξιολογουνται και βασει της αξιολογησης αυτης χρηματοδοτουνται απο το κρατος.Αρα σε μια μετατροπη των ΤΕΙ σε πανεπιστημια θα οδηγουμασταν σε ποιο παραδοξο????Στο οτι,αφου δεν υπαρχει αξιολογηση και δεν δεχονται την αξιολογηση,θα ηταν ολη η Ελλαδα γεματη με, επαρχιακα κυριως,τμηματα ΤΕΙ τα οποια απο την μια θα ειχαν χαμηλο επιπεδο σπουδων,αλλα απο την αλλη θα ειχαν πληρη δικαιωματα και θα χρηματοδοτουνταν αδρα απο τους Ελληνες φορολογουμενους.

 

Οπως ειπε και ο φιλος ο Χαρης και συμφωνω απολυτα μαζι του,δηλαδη τι θα πρεπει να κανει το ελληνικο δημοσιο????Επειδη πολλοι μαθητες βαριουνται να διαβασουν για να γραψουν το 17 που χρειαζεται για να μπουν σε καποια πολυτεχνικη σχολη,και θελουν να παρουν ενα (ψευτο)πτυχιο απο το εξωτερικο,θα επρεπε να αφησουμε ελευθερη την εισοδο για ολους τους 18 χρονους σε οποιο τμημα θελουν?????

Και αμα το καναμε αυτο,μετα το διπλωμα που θα εβρισκαν δουλεια ολοι οι παραπανω?????

 

Μονο τρεις παρατηρησεις να κανω ακομα.

 

--Θα πρεπει να δημιουργηθει μια εννιαια ευρωπαικη λιστα αξιολογησης ολων των ομοειδων τμηματων ετσι ωστε ολοι να ξερουν τι αντιπροσωπευει το καθε τμημα οσον αφορα την ποιοτητα των σπουδων.Επισης εγω ειμαι της αποψης πως βασει των αποτελεσματων της αξιολογησης αυτης θα πρεπει να ειναι και η χρηματοδοτηση την τμηματων,αλλα θα πρεπει να νομοθετηθουν και αυστηρες αποφασεις,ακομα και κλεισιματα σχολων,σε τμηματα που εξευτελιζουν την παιδεια.

--Εσυ φιλε απο τον Βολο μαλλον δεν διαβασες καλα το τι ζηταω εγω ως Μηχανικος Παραγωγης&Διοικησης.Αυτο ειναι η ενημερωση επιτελους των υπουργειων Αν. και Υπεχωδε για εφαρμογη της αποφασης του ΤΕΕ πως εχουμε δικαιωματα Μηχ.Μηχανικων.

--Ολους εσας των ΤΕΙ δεν σας ειδα να κοπτεστε οταν μεχρι πριν μερικα χρονια μπαιναν μαθητες με 2 και 3 στα ΤΕΙ...Τοτε δεν σας ενοιαζε το επιπεδο σπουδων η μηπως το μονο που ζητατε ειναι παραπανω δικαιωματα με οσο το δυνατον λιγοτερες υποχρεωσεις????

 

Υ.Γ. Συγνωμη για το μεγαλο post.

Δημοσιεύτηκε

1. Κανείς δεν λέει όχι στην αξιολόγηση. Και εγώ συμφωνώ. Οταν τα ΤΕΙ θα τύχουν ίσης χρηματοδότης με τα πανεπιστήμια τότε νομίζω ότι η αξιολόγηση θα ειναι ακόμα πιο δίκαιη και πολύ φοβάμαι ότι πολλά πανεπιστήμια και πολυτεχνεια ισως βρεθούν πιο κάτω απο τα ΤΕΙ. Σήμερα, με μια αναλογία 1:9 στη χρηματοδότησης ΤΕΙ-ΑΕΙ, υπάρχουν τμηματα των ΤΕΙ (ενδεικτικά αναφέρω, αυτοματισμού, μηχανικων υπολογιστικων συστημάτων, τεχνολογίας αεροσκαφών κλπ) τα οποία βγαζουν στελέχη με υψηλό ποιοτικό επίπεδο. Για φαντάσου theodori να είχαν και την ίδια χρηματοδότηση...

 

2. Μεγα προπαγανδιστικό ψέμα και προσχηματικό όπλο του ΤΕΕ αυτό για τα ΤΕΙ και την επιλογή των υποψηφίων. Οι υποψήφιοι δεν δηλώνουν ΤΕΙ γιατί τα ιδρύματα παλεύουν μόνα τους χωρίς καμια υποτήριξη και μοιάζουν σαν ιδρύματα 2ης επιλογής (και μερικα έτσι ειναι κιολας). Να είσαι σίγουρος ότι οταν τα ΤΕΙ θα αποκτήσουν επιτέλους επαγγελματικά δικαιώματα και μετεξελιχθούν σε Τεχνολογικά Πανεπιστήμια, οι υποψήφιοι θα τα τιμήσουν πολύ περισσότερο απ οτι τα πολυτεχνεία ή τις άλλες σχολές και τότε παίζει να εμφανιστεί το εξής παραδοξο φαινόμενο. Απομακρυσμένα πανεπιστημιακά τμήματα να έχουν πολύ χαμηλότερες βάσεις από τμήματα των ΤΕΙ. Ειπα και σε άλλο μήνυμα πως αν τα ΤΕΙ αναγνωρισθούν ισότιμα των πανεπιστημίων τότε σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα (πραγματικά ελάχιστο) θα πετύχουν πράγματα που δεν τα καταφεραν τα πανεπιστήμια εδω και πολλά χρόνια.

 

3. Για όσους μπαίνανε με βαθμούς κάτω από τη βάση συμφωνώ και εγώ μαζί σου. Επίσης πληγή για τα ΤΕΙ ΄΄ηταν οι απόφοιτοι των Τεχνικών Λυκείων που ένα εστω μικρό ποσοστό έμπαινε χωρίς εξετάσεις. Όλα αυτά ομως καταργήθηκαν πλεόν. Υπάρχει η βάση του 10 και οι απόφοιτοι ΤΕΛ ή ΤΕΕ (όπως λέγονται) δίνουν εξετάσεις κανονικά.Επίσης τα ίδια τα ιδρύματα έχουν αναβαθμιστεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, και εχουν αποκτησει πολλα πανεπιστημιακα χαρακτηριστικά.

 

4. Το κριτήριο που αναφέρεις, ότι δηλ. κάποιος όταν ηταν 17 χρονων έτυχε (διαβάζοντας περισσότερο αν θες) να γράψει 18 αντί για 13-14 σε ενα σύστημα όπως αυτό των πανελληνιων ειναι επιεικώς απαράδεκτο και συγχώρεσέμε για την έκφραση. Πάνω σε αυτό (στερούμενο άλλων επιχειρημάτων) εχει αναπτύξει το ΤΕΕ την εξής εξίσου γελοία θεωρία(χαρακτηριστικό γνώρισμα του ΤΕΕ η αυτογελοιοποίηση) που αποτελεί τον κορμό των επιχειρημάτων του : "όσοι γράψατε, οταν είσασταν 17 χρονων , πριν 40 χρόνα, 14 και οχι 18 καταδικάζεσται εφ ορου ζωης να μην μπορέσετε ποτέ να εξελιχθείτε και να ειστε παντα κατωτεροι ολων εμας που όοοτααααν ειμασταν 17 χρονων, εκεινη τη συγκεκριμένη μέρα γράψαμε λίγο καλύτερα απο εσας." ελεος....

και οκ να το δεχθώ εστω ως ενα βαθμο, με πιο δικαίωμα μου στερείς τη δυνατότητα να μην μπορώ να εξελιχθώ ποτέ ? αυτο ειναι φασισμός. Αποκλειεται δηλαδη μετά στα 25 μου στα 35μου να θελησα να προχωρησω λιγο παραπερα? πως μου το απαγορεύεις όταν έχω τελειώσει ενα ανώτατο ίδρυμα ? να ειμαστε σοβαροι παρακαλω.

 

Και μιλάω για αυτογελοιοποίηση του ΤΕΕ διότι εκτός από αυτό το τραγελαφικό παράδειγμα, υπάρχει κι ακομα ενα.. αυτο που αναφέρω ως ερωτηση-τοποθετηση στο τελος του κειμένου και που αποτέλεσε και την αφορμή για να ξεκινήσει αυτή η κουβέντα.

 

 

Το θέμα όμως νομίζω τέθηκε στη σωστή του βάση από τον Χάρης. Πραγματικά τι θα γίνει με τοσους αποφοίτους, πως θα απορροφηθουν και τελικά έπρεπε να υπάρχει παράλληλος κλάδος στην Ανωτατη εκπαίδευση. Αν επρεπε να υπαρχει (ΤΕΙ), τοτε τα ιδρυματα αυτά δεν μπορεί παρά να είναι ίσα με τα πανεπιστήμια. Αν οχι πρεπει να εξετάσουμε άλλες προτάσεις.

 

Α και επισης κανεις ακομα δεν απαντησε, τι εγινε ρε παιδια με το ΤΕΕ και τον περιβόητο 5η κυκλο σπουδών ? Τώρα τον αναγνωρίζει ως 4ετη + 1 = πτυχίο + μαστερ ??? γιατι τοσα χρόνια άλλα έλεγε....

Δημοσιεύτηκε

Thodoris 1982 σκέφτεσαι και μιλάς ακριβώς και οι ΤΕΙτζήδες και μετά τους βρύζεις κιολας.Απαιτείς όπως είπα πράγματα που δεν σου ανήκουν.Δεν είσαι μηχανολογος μηχανικος και δεν πρόκειτα ποτέ να γίνεις.Όσο για το ΤΕΕ αυτό που λες είναι άτοπο΄Το ΤΕΕ είναι η μεγαλύτερη συμμορία απατεώνων στην Ελλάδα.Ότι γουστάρει κάνει.Όσο για τα υπόλοιπα που λέτε τα έχουμε ξαναπεί.Εγώ τελείωσα ΤΕΙ μηχανολογία και τώρα είμαι στο πολυτεχνείο μηχανολόγος (θέλω 4 μαθήματα να πάρω πτυχίο) και τα έχω δει και από τις 2 πλευρες.Γνώμη μου είναι πως οι ΤΕΙτζηδες είναι μηχανικοί και οι πολυτεχνειούχοι επιστήμονες....και η ουσία είναι πως η αγορά δεν θέλει επιστήμονες αλλά μηχανικούς.Άρα θέλω να καταλήξω πως μάλλον οι ΑΕΙτζήδες μπαίνουν στα χωράφια των ΤΕΙτζήδων με καθαρά φασιστικούς τρόπους (ΤΕΕ) και τους παίρνουν τη δουλειά.

ένας ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΕΙ-ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε

Παρακαλώ περιοριστείτε στο θέμα της συζήτησης για τα περι ΤΕΙ υπάρχει ανάλογο θέμα και όποιος θέλει μπορεί να γράψει εκεί

Ευχαριστώ

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.