as Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2009 Υπάρχουν προδιαγραφές σχεδιασμού κυκλικού κόμβου? Παρακαλώ μεταβείτε στο Πίνακας Ελέγχου -->Προσωπικό Προφίλ-- >Επεξεργασία προσωπικών στοιχείων και στο πεδίο επάγγελμα συμπληρώστε την ειδικότητά σας. avgoust
as Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2009 Έχει κανένας υπόψιν του βιβλιογραφία?
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2009 ναι, π.χ. Ψαριανός, Κοφίτσας, Φραντζεσκάκης. τους λένε και ροτόντες
as Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2009 Δε βρήκα κάτι καθαρά για κυκλικό κόμβο.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2009 τι εννοείς "δεν βρήκες"? Βιβλίο αυτόνομο "ροτόντες" δεν υπάρχει εκτός και αν ψάξεις στους γερμανούς. κατα τ'αλλα, όλα όσα σου ειπα παραπάνω και για τις καμπυλότητες μιλάνε, και για τις ορατότητες λένε και για τα πλάτη λένε. εγώ τον ψαριανό που βλέπω, μεχρι και το πλάτος της σταγόνας/μηκος νησίδας και τι R παίρνεις ανάλογα την περιοχή, ακόμη και σήματα που βάζεις έχει. δηλαδή εσύ τι θέλεις για να καταλάβω?
as Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2009 τι εννοείς "δεν βρήκες"? Βιβλίο αυτόνομο "ροτόντες" δεν υπάρχει εκτός και αν ψάξεις στους γερμανούς. κατα τ'αλλα, όλα όσα σου ειπα παραπάνω και για τις καμπυλότητες μιλάνε, και για τις ορατότητες λένε και για τα πλάτη λένε. εγώ τον ψαριανό που βλέπω, μεχρι και το πλάτος της σταγόνας/μηκος νησίδας και τι R παίρνεις ανάλογα την περιοχή, ακόμη και σήματα που βάζεις έχει. δηλαδή εσύ τι θέλεις για να καταλάβω? Όλα όσα αναφέρεις τα γνωρίζω. Απλά, έψαχνα το πώς αποφασίζεται τι διάμετρο θα έχει ο κυκλικός κόμβος και πόσο πρέπει να είναι το πλάτος του δρόμου γύρω από τον κόμβο. Φαντάζομαι ότι ανάλογα με την ταχύτητα και το μήκος των οχημάτων που κάνουν χρήση του κόμβου αποφασίζεται και το πλάτος.
as Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2009 Όλα όσα αναφέρεις τα γνωρίζω. Απλά, έψαχνα το πώς ακριβώς αποφασίζεται η διάμετρος που θα έχει ο κυκλικός κόμβος και το πλάτος του δρόμου γύρω από τον κόμβο. Φαντάζομαι ότι ανάλογα με την ταχύτητα που επιθυμούμε στον κόμβο και το μήκος των οχημάτων που κάνουν χρήση του κόμβου αποφασίζεται και το πλάτος. Το μόνο που βρήκα είναι ένα προγραμματάκι σε demo που δείχνει τις κινήσεις διαφόρων τύπων οχημάτων σε ένα κόμβο. Σε ευχαριστώ πάντως.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2009 τα πλάτη των δρόμων εισόδου εξόδου τα έχεις από τη μελέτη του δρόμου. την γεωμετρία θα στην καθορίσουν και οι δεξιόστροφες εισόδου-εξόδου, αφου στην ροτόντα δεν έχεις αριστερόστροφες, αλλά για τη διάμετρο συγκεκριμένα (μάλλον) ο χώρος (αστικές περιοχές λέει 30μ). κανείς που ξέρει περισσότερα ή να διορθώσει? ενδιαφέρον θέμα είναι (με κόμβους έχω ασχοληθεί, με ροτόντα ποτέ). διάβασε και αυτά για να ξέρεις τι να ψάξεις: http://www.google.gr/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&url=http%3A%2F%2Fcityofmissionviejo.org%2Fviewdocument.aspx%3Fid%3D5194&ei=pBiNSuCsFs7KjAeYy6DwDQ&rct=j&q=design+roundabout&usg=AFQjCNGHLGVCGpHVoxKEsMK6W_Qf1e7-Sg http://www.mhd.state.ma.us/downloads/designGuide/CH_6_a.pdf http://www.roundaboutsusa.com/design.html γερμανία: http://www.teachamerica.com/roundabouts/RA055A_ppr_Brilon.pdf http://www.ruhr-uni-bochum.de/verkehrswesen/vk/deutsch/Mitarbeiter/Brilon/Briwubo_2004_09_28.pdf όπως βλέπεις έχει ΚΑΙ βιβλιογραφία
A.G Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2009 <Όλα όσα αναφέρεις τα γνωρίζω. Απλά, έψαχνα το πώς αποφασίζεται τι διάμετρο θα έχει ο κυκλικός κόμβος και πόσο πρέπει να είναι το πλάτος του δρόμου γύρω από τον κόμβο. Φαντάζομαι ότι ανάλογα με την ταχύτητα και το μήκος των οχημάτων που κάνουν χρήση του κόμβου αποφασίζεται και το πλάτος.> as το πλατος δεν καθοριζετε απο την ταχυτητα που επιθυμουμε στο κομβο. Το πλατος ειναι αναλογο με 1.0-1.2 της μεγαλυτερης εισοδου. Ετσι εαν εχεις, 2 λωριδες εισοδο στον κυκλικο κομβο (3.65μ χ 2)= 7.3μ τοτε το πλατος ειναι 7.3μ χ 1.2 = 8.76μ πρεπει να κανεις αναλυση της κυκλοφοριακης ροης για να καθορισεις εαν το πλατος θα παραμεινει σχεδον το ιδιο με τις εισοδου η θα αυξηθει Η μικροτερη νησιδα που μπορεις να βαλεις ειναι 4μ βασιζομενο στις πινακιδες (chevron ) που θα βαλεις. Η διαμετρος της νησιδας επισης θα καθοριστει με το τι περιορισμους εχεις (υπογεια καλωδια, αποχετευση/υπονομο) που θες να αποφυγεις, οποτε αυξανεις τη διαμετρο για να μειωσεις το κοστος κατασκευης/μεταφορας. Ο δημος/νομαρχια ισως να θελει να διαμορφωσει/εκμεταλευτει το χωρο της νησιδας με καποιο γλυπτο/διαφημιστικο πλακατ κτλ Προσεξε το deflection (λυπαμαι αλλα δεν ξερω τον ορο στα ελληνικα). Βασικα ειναι η καμπυλη που πρεπει να παρουν τα αυτοκινητα απο την εισοδο στην εξοδο, η οποια δεν πρεπει να ειναι μικροτερη απο 100R. Περισσοτερα για κυκλικους κομβους , κοιτα εαν θες στους αγγλικους κανονισμους στο design manual for road and bridges, volume 6 , section 2.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα