Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα συναδερφοι.Δεχτηκα μια προταση απο μια κατασκευαστικη εταιρεια για θεση μηχανικου ασφαλειας σε εργοταξιο.Εχω ριξει μια ματια στο φορουμ και καταλαβα οτι εχει παγιδες η δουλεια αυτη.Μπορει καποιος αν ξερει να με κατατοποισει για το τι ακριβως υποχρεωσεις, καθηκοντα και προβληματα θα εχω.Οπως επισης και τι μισθος παιζει γιατι ειμαι νεος και δεν γνωριζω

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θα σε ρωτήσω το εξής: Οι υπηρεσίες Μηχανικού Ασφαλείας θα είναι το μοναδικό αντικείμενο στο οποίο θα απασχολείσαι στην εν λόγω κατασκευαστική;

Δημοσιεύτηκε

Να βρεις κ να διαβάσεις τη Νομοθεσία που έχω ανεβάσει σε ένα excel.

 

Πάρτο κ από εδώ.

 

http://rapidshare.com/files/191519440/____________.xls

 

Μισθός:Είναι αντιδεοντολογικό να ποστάρω δημοσίως.Ζήτα ό,τι νομίζεις,ή άσε αυτούς να σου κάνουν πρόταση κ αξιολόγησέ τη.

 

Προβλήματα:πολλά κ σοβαρά,αν δεν κάνεις σωστά τη δουλειά σου.Να απαιτήσεις σεμινάρια επιμόρφωσης πληρωμένα από την εταιρεία.

 

Συμβουλή:να βγάζεις ΠΑΝΤΑ το μπαλάκι από τον πισινό σου κ να βρίσκεις άλλους για να το βάζεις.Γραπτώς βεβαίως βεβαίως.

 

Καλή τύχη!

Δημοσιεύτηκε

Όταν λες ''βασικό μισθό'' μηχανικού τί εννοείς?ΣΣΕ?Η ΣΣΕ προβλέπει ήδη επίδομα Τ.Α.

 

Αν δεν εννοείς ΣΣΕ,τότε δεν έχω ιδέα ποιός είναι ο ''βασικός μισθός'' μηχανικού για να σου πώ τη γνώμη μου...Εν τέλει όμως,το τί λεφτά παίρνει ο καθένας είναι και προσωπικό του θέμα....Εγώ ας πούμε έχω τραβήξει τόσα βασανιστήρια,που πρέπει πλέον να με κάνει χρυσό όποιος εργοδότης επιθυμεί τις υπηρεσίες μου.Αλλά όπως λέω,αυτό είναι καθαρά προσωπικό θέμα,το αν ''αξίζει'' ή όχι........Π.χ. εργοταξιάρχης δεν πάω πλέον ΟΥΤΕ με 50Κ/έτος....δικό μου ζόρι...

 

Για Τ.Α. εξαρτάται κ από το έργο βέβαια.....

 

Για μένα θεωρώ-αν το πάμε με μισθό-ότι 30Κ/έτος για ένα μέσης δυσκολίας έργο ότι είναι καλά.Συν το Φ.Π.Α. εννοείται.....Αλλά ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ εταιρείες στην Ελλάδα είναι σε θέση να προσφέρουν αυτά τα λεφτά για ασφάλεια.....Κ ασφαλώς δεν μιλάμε να είσαι κομπάρσος Τ.Α.,αλλά να αγαπάς κ να κάνεις απολύτως σωστά αυτή την πολύ σοβαρή δουλειά,καθώς κ να έχεις δακρύσει διαβάζοντας τη Νομοθεσία κ να έχεις εμπειρία στην κατασκευή.

 

Εξαρτάται επίσης από την επιμόρφωση(ώρες σεμιναρίων),καθώς κ πόσα ατυχήματα ''κουβαλάς''......

Δημοσιεύτηκε

zavi, είναι όντως πολύτιμη συμβουλή αυτή με το μπαλάκι (δεν κάνω πλάκα). Φοβάμαι όμως ότι οι νεότεροι συνάδελφοι, θα κρατήσουν μόνο αυτή την συμβουλή, θεωρώντας όλη την άλλη δουλειά (εξοικείωση με τον εργασιακό χώρο και τις ιδιαίτερες συνθήκες, δειγματοληπτική επιθεώρηση μέτρων ασφαλείας, θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση εργαζομένων, ενίοτε και λήψη δραστικότερων μέτρων όπως παύση εργασιών σε συννενόηση με τον επιβλέποντα, και άλλα τέτοια), απλώς μια ρουτίνα που δεν αξίζει τόση προσοχή, όσο το να "καλύψουμε τα νώτα μας".

Αυτό (το να καλύψουμε τα νώτα μας) είναι το αποτέλεσμα της σωστής δουλειάς μας, και ΔΕΝ μπορεί να γίνει παρά μόνον εάν έχουμε κάνει σωστά την δουλειά μας.

Δημοσιεύτηκε

CostasV

 

Έχεις απόλυτο δίκιο.Η ουσία στη θέση του Τ.Α. είναι η πρόληψη του εργασιακού κινδύνου.

 

Γνωρίζω όμως ότι ελάχιστες εταιρείες δίνουν σημασία στην Ασφάλεια του προσωπικού,πέρα από κάτι βιτρινίστικα μέτρα κ δεν έχουν ιδέα πάνω σε αυτό το αχανές θέμα της εργασίας.Οι περισσότεροι αντιμετωπίζουν τη θέση του Τ.Α. ως άλλο ένα νταβατζηιλίκι που τους το επιβάλλει η χαρτούρα-νομοθεσία για το έργο.

 

Επίσης,ο Τ.Α. στις περισσότερες από αυτές αντιμετωπίζεται ως ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ.

 

Οπότε,η πιό σωστή συμβουλή,αν δεν μπορούν να κανουν εποικοδομητικά τη δουλειά τους οι συνάδελφοι,είναι να φυλάξουν τα νώτα τους,ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΡΑΠΤΩΣ,καθώς όπως είναι γνωστό verba volent scripta manent(τα λόγια πετούν,τα γραπτά μένουν).Κ πίστεψέ με,έχω χτυπηθεί ωσάν το χταπόδι από τα πιό δύσκολα κλιμάκια της χώρας!:lol:

 

Εξ' άλλου,η δουλειά του Τ.Α. ΦΑΙΝΕΤΑΙ με την πρώτη ματιά στο εργοτάξιο.Οπότε αν μπει κάποιος σε ένα εργοτάξιο αχούρι,ξέρει να διακρίνει ΑΜΕΣΩΣ ότι έτσι είναι η πολιτική της εταιρείας, αν ο Τ.Α. είναι πεντακαθαρίδης στη χαρτούρα...Δεν είναι κάτι που κρύβεται,με κανένα τρόπο.

Δημοσιεύτηκε
Όταν λες ''βασικό μισθό'' μηχανικού τί εννοείς?ΣΣΕ?Η ΣΣΕ προβλέπει ήδη επίδομα Τ.Α.

 

Αν δεν εννοείς ΣΣΕ,τότε δεν έχω ιδέα ποιός είναι ο ''βασικός μισθός'' μηχανικού για να σου πώ τη γνώμη μου...Εν τέλει όμως,το τί λεφτά παίρνει ο καθένας είναι και προσωπικό του θέμα....Εγώ ας πούμε έχω τραβήξει τόσα βασανιστήρια,που πρέπει πλέον να με κάνει χρυσό όποιος εργοδότης επιθυμεί τις υπηρεσίες μου.Αλλά όπως λέω,αυτό είναι καθαρά προσωπικό θέμα,το αν ''αξίζει'' ή όχι........Π.χ. εργοταξιάρχης δεν πάω πλέον ΟΥΤΕ με 50Κ/έτος....δικό μου ζόρι...

 

Για Τ.Α. εξαρτάται κ από το έργο βέβαια.....

 

Για μένα θεωρώ-αν το πάμε με μισθό-ότι 30Κ/έτος για ένα μέσης δυσκολίας έργο ότι είναι καλά.Συν το Φ.Π.Α. εννοείται.....Αλλά ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ εταιρείες στην Ελλάδα είναι σε θέση να προσφέρουν αυτά τα λεφτά για ασφάλεια.....Κ ασφαλώς δεν μιλάμε να είσαι κομπάρσος Τ.Α.,αλλά να αγαπάς κ να κάνεις απολύτως σωστά αυτή την πολύ σοβαρή δουλειά,καθώς κ να έχεις δακρύσει διαβάζοντας τη Νομοθεσία κ να έχεις εμπειρία στην κατασκευή.

 

Εξαρτάται επίσης από την επιμόρφωση(ώρες σεμιναρίων),καθώς κ πόσα ατυχήματα ''κουβαλάς''......

μιλάω για ΣΣΕ . Προσφατα μου εκαναν προταση για ενα εργο ως Τ.Α + επιβλεψη κτλ, και για λεφτα ειπαν τον βασικο. Φυσικα μου φανηκαν λιγα αν υπολογισεις την ευθυνη που εχει ο Τ.Α.

Ο μισθος της ΣΣΕ ειναι κοντα στα 1250 μικτα νομιζω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.