ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Συμφωνώ απολύτως με τον palex και στο μελετητικό κομμάτι και στο κατασκευαστικό. Ο EC έχει κάποιες σχέσεις πάντως για τον υπολογισμό συνδέσεων ροπής μεταξύ κοιλοδοκών. Αναρωτιέμαι γιατί δεν έχουν εφαρμοστεί και σε κάποιο πρόγραμμα
palex Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Αρη, το Scada PRo Metal που αγόρασα τωρα κατι εχει κανει σε αυτο το θέμα αλλα ακομη δεν το έχω δοκιμάσει στην πραξη. Ελπίζω να δουλεύει...!
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Χαχαχα Το κλασικό πρόβλημα! Palex σίγουρα θα δουλεύει!!! Το πως θα δουλεύει είναι το θέμα.
palex Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Aαα μη μου λες τετοια! Τι εννοεις οτι υπαρχει περίπτωση να αγόρασα κατι και να μη δουλευει όπως υπόσχεται?? Δεν θα το αντεξω! Χαχα εχουμε εξοικιωθεί και με τις λαμογίες των προγραμματων!!
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 το robot δεν είχε κοιλοδοκούς από παλιά? και το next ειχε παλιότερα αν θυμάμαι (γιατί δεν είχα τις συνδέσεις παλιότερα) και το limcon ειχε από παλιά απλα στο limcon στηριζόταν στις δημοσιεύσεις του university of sidney: 1. "Design Model for Bolted Moment End Plate Connections Joining Rectangular Hollow Sections Using Eight Bolts" για 8 βίδες http://www.civil.usyd.edu.au/publications/r827.pdf 2. "Design Model for Bolted Moment End Plate Connections using Rectangular Hollow Sections" για 4 βίδες http://www.civil.usyd.edu.au/publications/r745.pdf Σε ευρωπαϊοκό επίπεδο αντιγράφω από την πολύ σημαντική δημοσίευση "Bolted Connections for Rectangular Hollow Sections under Tensile Loading, Karlsruhe 2003" (δεν βρίσκω τώρα τα link σε αυτό) "The subject of prying action in connection with hollow structural sections has mainly focused on connections for circular hollow sections. Bolted flange-plate connections for square or rectangular hollow sections (RHS) with bolts on all four sides have not yet been studied enough to allow the derivation of specific design methods" δηλαδή μεχρι σχετικά πρόσφατα υπήρχε έλλειμα στη διερερύνηση της συμπεριφοράς τους. αυτοί που κάνουν msc/phd στα μεταλλικά μπορούν να μας που περισσότερα. για τις επι τόπου συγκολλήσεις στο εργοτάξιο, ναι απαγορεύονται για πολλούς λόγους αλλά εκεί που γίνονται π.χ. συγκολλήσεις αγωγών μεταφοράς νερού σε Υ/Η λόγω των ασφαλιστικών δικλείδων, οι συγκολλήσεις πετάνε.
mkalliou Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Μήπως εκεί οι συγκολλήσεις γίνονται με άλλη μέθοδο, έχουν άλλες προδιαγραφές ή τίποτε άλλο; Πάντως όλες οι συνδέσεις που αφορούν κατασκευές υπό πίεση (σωλήνες, λέβητες) περνάνε από επί τόπου δοκιμές.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 δοκιμές εννοείται σε στατικές πιέσεις x+5 ή 1.5x. αν η τεχνική ειναι διαφορετική αυτό δεν το ξέρω γιατί δεν ειμαι ειδικός επί συγκολλήσεων αλλά αυτό που ξέρω ειναι η μικρη ταχύτητα με την οποία πραγνματοποιούνται
dratsiox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Γενικά δε γνωρίζω κάποια διάταξη που απογορεύει τις επι τόπου συγκολλήσεις. Στις ΗΠΑ και τη Γερμανία εφαρμόζονται. Στην Ελλάδα αποφεύγονται γιατί δεν υλοποιούνται αξιόπιστα. Η τεχνική των συγκολλήσεων είναι γενικά η ίδια,ανεξάρτητα από την κατασκευή.Το υλικό καθορίζει τους τρόπους και τα υλικά συγκόλλησης. Όσο για τις συνδέσεις μεταφοράς ροπής σε κοιλοδοκούς είναι υπό διερεύνηση.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Όσο για τις συνδέσεις μεταφοράς ροπής σε κοιλοδοκούς είναι υπό διερεύνηση. Σε αυτό αναφερόμουν. Εκεί υπάρχουν ελλείψεις. Η συγκόλληση στο εργοτάξιο είναι πολύ επικίνδυνη. Στους αγωγούς που αναφέρατε γίνονται με τρελές προϋποθέσεις και συνθήκες που με τίποτα δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε απλά κτιριακά έργα.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Στους αγωγούς που αναφέρατε γίνονται με τρελές προϋποθέσεις και συνθήκες που με τίποτα δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε απλά κτιριακά έργα. θα ρωτήσω και θα σας πω, για τρελλές δεν ξέρω, το μόνο που ξέρω ειναι ότι γινονται αργά
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα