lightname Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Σε αυτό αναφερόμουν. Εκεί υπάρχουν ελλείψεις. Χωρίς καμιά διάθεση ειρωνίας, τους καινούριους Ευροκώδικες τους έχετε ανοίξει;;; BS EN 1993-1-8:2005 : Eurocode 3: Design of steel structures - Part 1-8: Design of joints, Table 7.14: Design resistance moments of welded joints between RHS brace members and RHS chords. Η διερεύνηση τελείωσε, οι τύπου βγήκαν. Εφαρμόστε τους για συνδέσεις στο εργοστάσιο χωρίς φόβο. Οι συνδέσεις στο εργοτάξιο για το θέμα του thread μπορούν να αποφευχθούν επειδή τα πλαίσια είναι μικρά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dratsiox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Οι συνδέσεις που αναφέρεις έχουν να κάνουν με δικτυώματα και όχι με συνδέσεις μεταφοράς ροπής σε πλαίσια. Και μόνο από τον τίτλο θα καταλάβεις ότι αναφέρεται σε πέλματα (chords) και μέλη πλήρωσης (brace members). Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkalliou Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Στο πρόγραμμα συνδέσεων της CSI Hellas υπάρχει έδραση με κοιλοδοκό. Ξέρουμε πως τεκμηριώνεται από την εταιρία η επίλυση αυτής της σύνδεσης; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Χωρίς καμιά διάθεση ειρωνίας, τους καινούριους Ευροκώδικες τους έχετε ανοίξει;;; BS EN 1993-1-8:2005 : Eurocode 3: Design of steel structures - Part 1-8: Design of joints, Table 7.14: Design resistance moments of welded joints between RHS brace members and RHS chords. Η διερεύνηση τελείωσε, οι τύπου βγήκαν. Εφαρμόστε τους για συνδέσεις στο εργοστάσιο χωρίς φόβο. Οι συνδέσεις στο εργοτάξιο για το θέμα του thread μπορούν να αποφευχθούν επειδή τα πλαίσια είναι μικρά. Οι συνδέσεις που αναφέρεις έχουν να κάνουν με δικτυώματα και όχι με συνδέσεις μεταφοράς ροπής σε πλαίσια.Και μόνο από τον τίτλο θα καταλάβεις ότι αναφέρεται σε πέλματα (chords) και μέλη πλήρωσης (brace members). Αυτό γνωρίζω και εγώ. Στο πρόγραμμα συνδέσεων της CSI Hellas υπάρχει έδραση με κοιλοδοκό. Ξέρουμε πως τεκμηριώνεται από την εταιρία η επίλυση αυτής της σύνδεσης; Οι παραδοχές που έχει στα αποτελέσματα είναι γενικής φύσεως. Τι να τις κάνεις....είναι σε μονοαξονική ροπή Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 το παλιο manual που έχει SHS ροπής του next λέει: plate : Ποιότητα χάλυβα πλακών < fyc > tp : Πάχος πλακών σύνδεσης < tfc >. bp : Πλάτος μετωπικής πλάκας < bp=max(w1+3*hole,b_beam) >. hole : Διάμετρος οπών < do >. Στην περίπτωση που διατέμνεται το σπείρωμα των κοχλιών, η τιμή της διαμέτρου της οπής συμπληρώνεται με αρνητικό πρόσημο ή αν δεν καθορίζεται η οπή με -1. exc : Εκκεντρότητα κόμβου (Annex K) . Απόσταση κοχλιών αγκύρωσης w1 στην πλάκα έδρασης στύλου διατομής H παράλ- ληλα προς το πέλμα του ( Annex L ) . ext : Απόσταση άκρου πλάκας από το εφελκυόμενο πέλμα της δοκού< 3.0*hole >. Ημιδια- φορά πλάτους πέλματος διατομής I και της αντίστοιχης λεπίδας στις ενώσεις δοκών. mt : Παράμετρος στρογγυλοποίησης< 5 >. δεν έχουν βγάλει καινούργιο αλλά λυνει rhs/shs/chs σε διαξονική το robot δεν λύνει? εκει λέει Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 Στους αγωγούς που αναφέρατε γίνονται με τρελές προϋποθέσεις και συνθήκες που με τίποτα δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε απλά κτιριακά έργα. Λοιπόν άρη, σήμερα μίλησα. καταρχήν (όπως προείπα) γίνονται αργα. αυτό που δεν ήξερα σύντροφοι ειναι ότι η κυρια καβάτζα της διαδικασίας είναι μία. πρέπει να γίνονται σε στεγασμένο χώρο επιτόπου στο εργοτάξιο (παράγκα). αυτό γίνεται όχι για να μην τους καίει ο ήλιος και τους τρώει τ'αγιαζι, η παγωνιά, αλλά για τον αέρα. αυτό πρέπει να κάνουν και οι συγκολλητές της ΔΕΗ στα όρη στ'άγρια βουνα. αυτοί προβλέπεται να στήνουν αντίσκηνο. αλλά........ το πρόβλημα είναι οι αναθυμιάσεις και οι συγκολλητές δεν μπαίνουν μέσα. θα μου πεις, μάσκες. θα σου πω: σε μένα τα λες? όμως......... αν τύχεται ποτέ σε εργοτάξια που συζηταμε, πάνω στα βουνά, όπου γίνονται επιτόπου οι συγκολλήσεις στους αγωγούς υπάρχει ένας άνθρωπος που μπορεί να σε διευκολύνει. ο μονταδόρος. δηλαδή ο τύπος που με τ'οξυγόνο θα σου κόψει το σωλήνα. και μιλάμε για σωλήνες Φ800 και άνω στο min. εδώ, μάλλον οι πακιστανοί είναι οι καλύτεροι που βλέπουν τον σωλήνα σαν βούτυρο. ποιότητα συγκολήσεων? από χάλια ως άριστη (θες ραδιογραφία τουλάχιστον σε αυτές που βλέπεις χλωμές) η ραδιογραφία γίνεται με την τοποθέτηση ενός film πάνω στην συγκόλληση και βομβαρδισμός από ακτινες X, γάμα & κοσμικές. ειδικοί μελετούν την ραδιογραφία και αποφαίνονται....... ευλόγησον Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 Για το γιατί γίνεται αργά και σε στεγασμένο χώρο διαβάστε τα σχετικά αναφερόμενα στο Παράρτημα Π4 του ΚΤΧ-2008. Ο ΚΤΧ-2008 αφορά βέβαια χάλυβες οπλισμού σκυροδέματος αλλά οι μέθοδοι συγκόλλησης δεν νομίζω ότι αλλάζουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
palex Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 Nαι απο ότι θυμαμαι απο μια επιδειξη που μας ειχαν κανει σαν φοιτητες, υπαρχει στο ηλεκτροδιο ενα στοιχειο το οποιο δημιουργεί καποια αερια τα οποια ειναι απαραιτητα για τον σχηματισμό της συγκολλησης,για αυτο ο αερας ειναι επιζήμιος επειδη απομακρυνει αυτα τα αερια, λεπτομεριες εκει που σας παραπεμπει ο Χαρης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dratsiox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 Επιπλέον του οξυγόνου,το οποίο δημιουργεί ενώσεις με τον άνθρακα του χάλυβα, υπάρχει και ο κίνδυνος του εγκλωβισμού της υγρασίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 ...υπάρχει και ο κίνδυνος του εγκλωβισμού της υγρασίας. Αναλόγως του είδους της συγκόλλησης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα