dratsiox Δημοσιεύτηκε September 16, 2009 at 05:51 πμ Δημοσιεύτηκε September 16, 2009 at 05:51 πμ Σωστά Χάρη
rigid_joint Δημοσιεύτηκε September 16, 2009 at 04:02 μμ Δημοσιεύτηκε September 16, 2009 at 04:02 μμ παντως η παράγκα/αντίσκηνο στηνεται κυρίως για τον αέρα (τώρα επικουρικά μπορεί να κόβει και την υγρασία σ'ενα βαθμο). πάντως γενικά δεν τα στήνουν
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε September 16, 2009 at 05:41 μμ Δημοσιεύτηκε September 16, 2009 at 05:41 μμ Ναι για τον αέρα. Ο αέρας δημιουργεί σοβαρά κενά στην συγκόλληση
Evan Δημοσιεύτηκε September 18, 2009 at 06:22 πμ Δημοσιεύτηκε September 18, 2009 at 06:22 πμ Πάντως οι συγκολήσεις στην ναυπηγική, που αποτελούν το 50%, όλης της δουλειάς, απαιτούν τον ειδικό οπτικό και ενόργανο έλεγχο από μηχανικούς που κάνουν μόνο αυτή τη δουλειά, έλεγχο συγκολήσεων. Ουσιαστικά δηλ. οι νηογνώμονες σε ότι αφορά το σκαρί αυτοί οι έλεγχοι είναι οι ποιο σημαντικοί και ποιο δύσκολοι, στα στεγανά.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε September 18, 2009 at 09:24 πμ Δημοσιεύτηκε September 18, 2009 at 09:24 πμ ενόργανο και στους αγωγούς κάνουν. σε πόσους? εξαρτάται το budget
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα