rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 δάσκαλος δηλαδή δίνεις για δάσκαλος
geokon Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 +1 απο μένα. Εγω οταν εδωσα πριν καμια σχεδον δεκαετια εξετασεις, χωρις ιδιαιτερο(εως καθολου) διάβασμα ειχα μαζεψει σχεδον 16.000 μορια. Μπηκα ΕΡγων υποδομης Αθηνα. Για μια στιγμη σκεφτηκα να δωσω αλλη μια χρονια στα σοβαρα, ευκολα λογικα θα εκανα το 16 σε 18, και θα εμπαινα Πολυτεχνειο.Τοτε μου τη βαρεσε και δεν εδωσα. Οταν τελειωσα τη σχολη ειδα τι επαιζε με τα δικαιωματα κτλ, και για μια στιγμη μετανιωσα που δεν εδωσα πολυτεχνειο τοτε. Ομως μετα στη δουλεια, που αν μπλεξεις με εργοταξιο σε ΜΠΙΠ είτε είσαι Π.Ε είτε Τ.Ε, με μικρη διαφορα στα λεφτα, καθεσαι χειμωνα καλοκαιρι και ψοφολογας, φιλος ήδη εχει προβλημα σε φλεβα απο ορθοστασια , τότε σκεφτηκα πως αν γυριζα το χρονο πισω θα γινομουν ΔΑΣΚΑΛΟΣ!!!!8 μηνες μετριας κουρασης και 4 μηνες διακοπες+ την αδεια!!!! + 1 λοιπον απο μενα για δασκαλος!!!!Και ας ειναι περιορισμενος ο οριζονταςσου, Και ας μην γινει ποτε πλουσιος εργολαβος. Η ποιοτητα ζωης πια μετραει πιο πολυ νομιζω!!Και σαν δασκαλος, εστω με 1200 ε θα την εχεις.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 αυτά ειναι μελετημένα, θα παντρευτεις μια δασκαλίτσα και είσαι κομπλέ, από τα 26 θα κοιτάς να ξεχρεωσεις το δάνειο από το σπίτι
stayros Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Μόνο που οι βάσεις για δάσκαλος ξεπερνάνε ακόμα και πολλά πολυτεχνεία... Το Μαθηματικό το έχουν κάνει σκόνη...
George13 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Μόνο που οι βάσεις για δάσκαλος ξεπερνάνε ακόμα και πολλά πολυτεχνεία... Το Μαθηματικό το έχουν κάνει σκόνη... ακριβως. Εδω τα παιδαγωγικα τρωνε τις νομικες. Δηλαδη φιλε εσυ που εχεις βγαλει το αντιστοιχο τμημα δεν εχεις βρει δουλεια? Δεν αξιζει?
JTB Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Μην πάς.... Δε σε τρομάζει ο τίτλος... Εργων Υποδομής... Στην Ελλάδα? Αποκλείεις τα: 1. Δικό σου γραφείο... Γιατί τα έργα υποδομής τα παίρνουν γιγάντιες εταιρίες. 2. Δουλειά στο αντικείμενό σου... Γιατί μάλλον θα καταλήξεις σε κτιριακά, σχεδίαση κλπ... 3. Ιδιαίτερη εξέλιξη εκτός αν έχεις μέσο ή γνωστό...
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 φίλε George13 εσύ με τι θες να ασχοληθείς επαγγελματικά ? υπάρχει κάτι που σε ενδιαφέρει ως αντικείμενο ή θες να σπουδάσεις κάτι που απλά έχει καλύτερες -θεωρητικά- πιθανότητες στην αγορά εργασίες και ας είναι ότι ναναι ?!
lightname Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 George13: Αν δηλαδή περνούσες μαθηματικό τι είχες κατά νου για επαγγελματική αποκατάσταση;;;
George13 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 φίλε George13 εσύ με τι θες να ασχοληθείς επαγγελματικά ? υπάρχει κάτι που σε ενδιαφέρει ως αντικείμενο ή θες να σπουδάσεις κάτι που απλά έχει καλύτερες -θεωρητικά- πιθανότητες στην αγορά εργασίες και ας είναι ότι ναναι ?! Σ'αυτη την περιπτωση αν ξαναδωσω θα αποκλεισω και το μαθηματικο απο τις επιλογες μου. Απλα θελω κατι που να ξερω θα εχει αποκατασταση( οπως προειπα οχι να με παρουν απο το χερι να με βαλουν για δουλεια)...
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2009 Εφόσον δεν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ κάτι ως αντικείμενο, η καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση είναι να ανοίξεις ένα σουβλατζίδικο με έναν καλό ψήστη. Εγγυημένα θα βγάζεις περισσότερα χρήματα από το δάσκαλο, το μηχανικό, τον διοικητικό υπάλληλο. Σήμερα, ΔΕΝ υπάρχουν σχολές που να εξασφαλίζουν επαγγελματική αποκατάσταση. Θα επιμείνω στην αρχική μου τοποθέτηση ότι το που θα καταλήξει κανείς, αν θα βρει μια καλή δουλειά ή όχι, είναι συχνά θέμα τύχης, συγκυριών και ...γνωριμιών φυσικά. Δεν είναι κανείς σε θέση να προβλέψει τι θα του τύχει σε 3 ή 4 χρόνια, τι ευκαιρίες θα παρουσιαστούν και που θα καταλήξει. Μπορεί να σου πουν όλοι ότι π.χ. η παιδαγωγική έχει καλύτερη αποκατάσταση. Μπορεί να τύχει έτσι, μπορεί και όχι. Αν πας στο μαθηματικό, στο ΤΕΙ Δομικών έργων, στο παιδαγωγικό ή όπου αλλού αυτό δεν μπορείς να ξέρεις αν θα επηρεάσει τη ζωή σου προς το καλύτερο ή το χειρότερο. Είναι διαφορετικοί δρόμοι που οδηγούν σε διαφορετικές ζωές. Από τους φίλους και τα πρόσωπα που θα συναντήσεις, από τη σύντροφο που ίσως γνωρίσεις και τόσα άλλα που είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να τα υποθέσεις ή να τα φανταστείς. Κατά συνέπεια, θεωρώ ότι το πρώτο σου κριτήριο θα έπρεπε να έχει να κάνει με αυτό που εσύ θες να σπουδάσεις ως αντικείμενο και ως επιστήμη, αν υπάρχει φυσικά. Όλα τα άλλα είναι κοντόφθαλμες στατιστικές αναλύσεις αμφιβόλου αποτελεσματικότητας αν εκληφθούν ως κριτήριο της απόφασης σου.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα