panos Δημοσιεύτηκε March 28, 2008 at 10:20 πμ Δημοσιεύτηκε March 28, 2008 at 10:20 πμ Έφτασα μέχρι τα ηλεκτρικά πεδία. Δεν πάει παραπέρα!!
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε March 28, 2008 at 10:45 πμ Δημοσιεύτηκε March 28, 2008 at 10:45 πμ level 23 ...
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε April 8, 2008 at 03:20 μμ Δημοσιεύτηκε April 8, 2008 at 03:20 μμ http://majman.net/fly_loader.html Εάν δουλεύετε στον δημόσιο τομέα και βαριέστε, πατήστε τον ανωτέρω σχετικό υπέρ σύνδεσμο. Αν δεν είσθε δημόσιοι υπάλληλοι, πατήστε το για να νιώσετε έστω και λίγο την δική τους παραγωγικότητα.
panos Δημοσιεύτηκε April 8, 2008 at 03:29 μμ Δημοσιεύτηκε April 8, 2008 at 03:29 μμ χαχαχα!! Πολυ καλό!! κανείς για έλεγχο στατικών???
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε April 8, 2008 at 03:32 μμ Δημοσιεύτηκε April 8, 2008 at 03:32 μμ Σε παρακαλώ, τώρα έχουμε δουλειά! Φαντάζεσαι να μηχανοργανωθούν οι πολεοδομίες και να αποκτήσουν πρόσβαση στο διαδίκτυο;
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε April 11, 2008 at 09:16 πμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2008 at 09:16 πμ Have you ever seen a WATER bridge over a river? Even after you see it, it is still hard to believe! Water Bridge in Germany ..... What a feat! Six years, 500 million euros, 918 meters long.......now this is engineering! This is a channel-bridge over the River Elbe and joins the former East and West Germany , as part of the unification project. It is located in the city of Magdeburg, near Berlin. The photo was taken on the day of inauguration. To those who appreciate engineering projects, here's a puzzle for you armchair engineers and physicists. Did that bridge have to be designed to withstand the additional weight of ship and barge traffic, or just the weight of the water? Τι λέτε λοιπόν? Επειδή σας βλέπω να ψάχνεσθε...
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε April 11, 2008 at 09:25 πμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2008 at 09:25 πμ Αν τα ποταμόπλοια ακουμπούσαν στον πάτο του καναλιού, θα λέγαμε ναι. Επειδή όμως δεν περπατάνε ούτε τσουλάνε λέμε όχι.
panos Δημοσιεύτηκε April 11, 2008 at 11:47 πμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2008 at 11:47 πμ Η διαφορά της στάθμης του νερού του άδειου και του γεμάτου με πλοία ποταμού θα μας δώσει την επιπλεον αύξηση του φορτίου που θα ασκείται στον πάτο του καναλιου.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε April 11, 2008 at 03:43 μμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2008 at 03:43 μμ Θυμηθείτε τον ορισμό της άνωσης. Η στάθμη των ποταμών δεν αυξάνει λόγω της πλεύσης σ' αυτούς κάποιων ποταμόπλοιων. Ο ποταμός δεν είναι πισίνα, δηλαδή δεν είναι περιορισμένου μεγέθους και με περιμετρικά τοιχώματα. Η μέγιστη στάθμη των ποταμών καθορίζεται από άλλους παράγοντες και στην εν λόγω γέφυρα δεν παίζει ρόλο. Φαντάζομαι ότι η δυσμενέστερη περίπτωση για την οποία θα διαστασιολογηθεί είναι όταν το νερό φτάσει στο ύψος των ποδιών των ανθρώπων που βλέπουμε στη φωτογραφία. Μετά υπερχειλίζει και πέφτει στον άλλο ποταμό.
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε April 14, 2008 at 08:26 μμ Δημοσιεύτηκε April 14, 2008 at 08:26 μμ Και αν το πλοίο βουλιάξει τι κάνουμε? Πηδάμε?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα