rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Την ενεργο δυσκαμψία στοιχείων ΟΣ, ο ΕΑΚ την αντιμετωπίζει στην Σ.3.2.3[2]. π.χ. δοκοί 0.4*Α*Ι. Οι τιμές ειναι γενικά οι "αμερικάνικες" Οι eurocodes δίνουν κάποιες αντίστοιχες τιμές ή η φιλοσοφία τους ειναι τελείως διαφορετική? (γιατί τιμές δεν βρήκα πουθενά ή δεν τις πρόσεξα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkalliou Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Την διαφορά εγώ δεν την έχω καταλάβει πάντως... Και καθηγητή μου που ρώτησα κάποια στιγμή δεν ήξερε να μου πει σε τι διαφέρουν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 για ποιο λες τώρα, γιατί σ'εχασα? μεταξυ Ι & Ιeff? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkalliou Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Ακριβώς! Γιατί υπάρχει η ενεργός δυσκαμψία και που χρησιμοποιείται τελικά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 στην ανακατομή των εντατικών μεγεθών μόνο (και τα συνεπακόλουθα της μείωσης π.χ. ιδιοπερίοδος κατασκευης). μάλλον υπονοείς κάτι για τη διαστασιολόγηση ? ΤΙ εννοείς? Μίλα φίλε του ψηλού Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackson Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Η ενεργός δυσκαμψία υπάρχει κ είναι μικρότερη από την κανονική δυσκαμψία της διατομής, απλά γιατί οι διατομές στην ουσία είναι ρηγματωμένες κ έτσι υπάρχει απομειωμένη διατομή. Μία δοκός στα καλά της έχει Κ δυσκαμψία. Όταν έρθει ο σεισμός θα γίνουν θεωρητικά οι πλαστικές αρθρώσεις κ έτσι η δοκός θα έχει δυσκαμψία α*Κ με α<1. Αν κάνουμε ελαστική ανάλυση μπορούμε να μην απομοιώσουμε τη δυσκαμψία γιατί δεν υπάρχουν πλαστικές αρθρώσεις. Κανονικά πάντα (κ υπό στατικά φορτία) μειωμένες δυσκαμψίες έχεις αφού το σκυρόδεμα δεν πέρνει εφελκυσμό κ πάντα υπάρχει ρηγμάτωση μέχρι την ουδέτερη γραμμή. Αλλά έχει πολύ μι΄ρη διαφορά σε σχέση με την γεωμετρική για τα στατικά φορτία. Θυμήσου κ την καμπύλη Push-Over. Δείχνει ότι η δυσκαμψία συνέχεια μειώνεται λόγω των πλαστικών αρθρώσεων. Άρα δεν μπορείς να πάρεις την γεωμετρική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 εγω πάντως ρώτησα για τον eurocode Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackson Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Λογικά rigid, χωρίς να έχω διαβάσει EC, δεν υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι διαφορετικό. Κ στους Pauley-Priestley οι ίδιες τιμές αναφέρονται (λογικά από εκεί τα πήρε κ ο ΕΑΚ). Κ εδώ που τα λέμε είναι το λογικό κ το σωστό με την σημερινή φιλοσοφία ανάλυσης. Μπορείς εύκολα να το τσεκάρεις από το Next σου. Βάλε EC2 k EC8 στους κανονισμούς κ λύσε ένα φορέα. Λογικά θα σου βγάλει περίπου ίδιες Τ. Εγώ τώρα δεν το έχω πρόχειρο να το δοκιμάσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppetros Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Rigid για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω δει κάτι στον ευρωκώδικα.... Triumph όσο αφορά το αποτέλεσμα στο ΝΕΧΤ έχεις δίκιο. Βγάζει το ίδιο Τ αλλά δεν ξέρω αν είναι σε τελική μορφή η επίλυση του με τους ΕC2-8. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2009 Rigid για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω δει κάτι στον ευρωκώδικα.... ούτε και γω, τουλάχιστον να'ναι ξεκάθαρο, τωρα αν κρυβεται πίσω από πληθώρα εξισώσεων. η επίλυση με EC2/8 έχει να κάνει με την διαστασιολόγηση, δεν θεωρω ότι έχει να κάνει με την ανάλυση. η ανάλυση πρέπει να ειναι μια και μόνο μία σε παγκόσμια επίπεδο. δεν μπορει στην αμερική η ροπή να ειναι μεγαλύτερη απ'ότι στη μαλαισία Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα