GeorgeS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2011 Μπορείς αν θες να μας παραθέσεις το τρόπο υπολογισμού ? Θα έχει ενδιαφέρον και για τους υπολοιπους συναδέλφους.
darlas Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2011 Αν εννοείς εμένα GeorgeS έχουμε τα εξής (Αλλιως μη δώσετε σημασια) Ρεύμα στη ΜΤ του Μ/Σ=S/(Von*ρίζα3)=7,22Α Βρίσκουμε διατομή ώστε να αντέχει το κανονικό ρεύμα λειτουργίας για καλώδιο N2XSY. συντελεστές: f1=0,88- f2=0,85- f3=0,85- f4=0,9- f5=1 Οπότε το μέγιστο ρεύμα προκύπτει 12,62Α Διαλέγουμε διατομή 35mm2 που αντέχει εώς 213 σε οριζόντια διάταξη. Το θερμικό επιτρεπόμενο ρεύμα βραχυκύκλωσης της διατομής αυτής είναι Ith=k*A/ρίζαt=5kA Πρέπει να δούμε άν αυτή η διατομή αντέχει στα βραχυκυκλώματα. Η ισχύς βραχυκύκλωσης Sk=250MVA για επαρχία. Α=1000*Sk*ρίζαt/(ρίζα3*Uon*k)=50.47mm2 (για διάρκεια βραχυκυκλώσεως 1sec-k=143) Oπότε βλέπουμε ότι η διατομή 35mm2 δεν θα αντέξει στα βραχυκυκλώματα και θα πρέπει να βάλουμε διατομή τουλάχιστον 50.47mm2. Έτσι το υπολόγισα. όσον αφορά την ασφάλεια εκτόνωσης βραδείας τήξης της ΔΕΗ σε παροχή Α1 πρέπει να βρήκα λύση. Η συγκεκριμένη ασφάλεια αντέχει για 0,5sec διάρκεια βραχυκυκλώματος εώς 300Α. Οπότε θα κόψει το βραχυκίκλωμα. Αλλά και πάλι βαζίσεσαι στην ασφάλεια της ΔΕΗ ή βάζεις μεγαλύτερη διατομή?
Vassilis.K. Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2011 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΓΕΙΩΣΕΩΝ Αν η αντίσταση γείωσης δεν είναι πολύ χαμηλή (1 ή άντε 2 ohm) και ΔΕΝ υπάρχει θεμελίακή γείωση, τότε γειώνουμε τον ουδέτερο κόμβο του μετασχηματιστή σε ξεχωριστό τρίγωνο γείωσης. Αυτή είναι η 1η μας γείωση Ακολούθως, στο χώρο του Μ/Σ, των Πεδίων Χαμηλής Τάσης και του χώρου της κυψέλης Μέσης Τάσης (από τη πλευρά του καταναλωτή) εγκαθιστούμε μεταλλικό πλέγμα στο δάπεδο το οποίο σκεπάζεται με ελαφρύ μπετό και περιμετρικά των χώρων αυτών ταινία γειώσεως.................................................................................................................................................................................................. Η γείωση αυτή, δηλαδή η λεγόμενη γείωση μεταλλικών μερών εξοπλισμού Υ/Σ, καταλήγει σε δικό της ανεξάρτητο τρίγωνο γείωσης (ή εναλλακτικά γειωτές τύπου Ε) σε κατάλληλη απόσταση από το τρίγωνο γειώσεως ουδετέρου κόμβου Μ/Σ. .................................................................................................. Δυστυχώς είναι συχνό το φαινόμενο να μπερδεύουμε τις συνθήκες ένωσης της γείωσης των μεταλλικών μερών ΜΤ και των μεταλλικών μερών ΧΤ σε σχέση με τη δημιουργία ασφαλούς δικτύου διανομής ΧΤ σε ιδιωτικό υποσταθμό. Είναι δυο εντελώς διαφορετικά πράγματα που ο μελετητής και κυρίως ο επιβλέπων υποτίθεται ότι γνωρίζουν εφαρμόζουν και προσαρμόζουν στο τέλος αναλόγως με τις αντιστάσεις γειώσεως που θα προκύψουν. Το αποτέλεσμα αυτής της σύγχυσης είναι να υπάρχουν ιδιωτικοί ΥΣ με ένα χωριστό τριγωνάκι στον ουδέτερο (που σημαίνει εφαρμογή δικτύου άμεσης γείωσης ΤΝ με απαράδεκτες τιμές γειώσεων όπως είναι συνήθως αυτή του ενός τριγώνου) που σημαίνει ότι δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις εκκαθάρισης σφαλμάτων με ότι αυτό συνεπάγεται.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα