Chilon Δημοσιεύτηκε September 9, 2009 at 09:06 πμ Δημοσιεύτηκε September 9, 2009 at 09:06 πμ Αναφέρομαι στην απάντηση που έδωσες στον συνάδελφο stayros (δημοσίευση #9). Καλή επιτυχία στις σπουδές σου.
f-vagos Δημοσιεύτηκε October 14, 2009 at 12:00 μμ Δημοσιεύτηκε October 14, 2009 at 12:00 μμ Ρε παιδιά που υπάρχουν ΙΕΚ στην Ελλάδα για μηχανικούς αεροσκαφών βοηθήστε λίγο είμαι μικρός και δεν ξέρω
mkalliou Δημοσιεύτηκε October 14, 2009 at 12:59 μμ Δημοσιεύτηκε October 14, 2009 at 12:59 μμ Γιατί βιάζεσαι τόσο; Με μια αναζήτηση στο φόρουμ ή κυρίως στο google θα βρεις...
pstasino Δημοσιεύτηκε October 15, 2009 at 06:04 μμ Δημοσιεύτηκε October 15, 2009 at 06:04 μμ Μηχανικός αεροσκαφών γίνεσαι μόνο αν περάσεις εξετάσεις που ορίζει το PART 66 της ευρωπαϊκής νομοθεσίας (EASA) και διενεργούνται μόνο σε PART 147 οργανισμό...(ΥΠΑ-ΕΑΒ-ΟΑ) Δηλαδή ότι και να τελειώσεις από Δημοτικό έως και Πολυτεχνείο με 2 διδακτορικά και 7 master αν δεν περάσεις περίπου 13 μαθήματα (από μαθηματικά και φυσική έως αεροδυναμική και αεροπορική νομοθεσία) σε 147 οργανισμό δεν έχεις κανένα επαγγελματικό δικαίωμα!!! Ο μόνος τρόπος είναι οι εξετάσεις... τις απαιτούμενες τώρα βάσεις για αυτές τις εξετάσεις μπορείς να τις πάρεις από ένα ΙΕΚ, ένα σχολείο από 147 οργανισμό (ΟΑ και ΕΑΒ έχουν αυτή την στιγμή εκπαιδευτικά κέντρα) (Η ΟΑ δεν επαναλειτουργεί ακόμα λόγο της αλλαγής ), ή αν είσαι πολύ-πολύ διαβαστερός να διαβάσεις μόνος σου...δεν το συστήνω εκτός αν έχεις πολύ καλό θεωρητικό υπόβαθρο. Ελπίζω να βοήθησα...
air_mechanic Δημοσιεύτηκε October 28, 2009 at 05:36 μμ Δημοσιεύτηκε October 28, 2009 at 05:36 μμ Επειδή το ψάχνω το θέμα πολλά χρόνια θα καταθέσω και εγώ μια γνώμη.Συγχωρεστε με αν κάποια έχουν ήδη αναφερθεί.Καταρχάς πιστεύω ότι το ιεκ δεν είναι η καλύτερη λύση για να γίνει κανείς μηχανικός αεροσκαφών.Ο μηχανικός αεροσκαφών είναι ένα επάγγελμα που συνεχώς εκπαιδευεσαι και μαθαίνεις.Αν νομίζει κανείς ότι όταν πάρει το B1 ή B2 θα τελειώσουν τα προβλήματά του κάνει λάθος.Συνεχίζεις συνεχώς να εκπαιδευεσαι σε νέους τύπους αεροσκαφων και κινητήρων για παρά πολλά χρόνια.Χωρίς να πάρεις πιστοποίηση σε έναν τύπο αεροσκάφους δεν μπορεις να υπογραψεις οποιαδήποτε δουλειά κάνεις πάνω στο αεροπλάνο ακόμα και αν έχεις το B1 ή B2.Με ένα σκέτο B1-B2 μπορείς να υπογραψεις μόνο δευτερεύουσες δουλειές πάνω στο αεροπλάνο. Σχετικά με τα ακαδημαϊκά ιδρύματα.Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα τει μηχανικών αεροσκαφών το οποίο σαφώς είναι πολύ καλύτερη επιλογή από οποιοδήποτε ιεκ.Άλλο τριτοβάθμια εκπαίδευση και άλλο ή μεταλυκειακή εκπαίδευση.Το επίπεδο σπουδών είναι εντελώς διαφορετικό στις δυο περιπτώσεις. Από φέτος αρχίζει να λειτουργεί και εκπαιδευτικό κέντρο της ΕΑΒ που χορηγεί πτυχία μηχανικών αεροσκαφών παρέχοντας εκπαίδευση αποκλειστικά για την απόκτηση του Β1 EASA part 66.Το κόστος βέβαια είναι υψηλό αλλά είναι ο πιο γρήγορος δρόμος για να γινει κανείς μηχανικός αεροσκαφών.Μην πάτε σε ΙΕΚ παιδιά.Δεν θα σας προτιμήσουν.Καθίστε και διαβάστε να μπείτε στο τει μηχανικών αεροσκαφών,δεν είναι δα και τόσο δύσκολο ούτε έχει καμια ψηλή βάση η σχολή.Μπορείτε βέβαια να πάτε και εξωτερικό αλλά δεν είναι και απαραίτητο. Σχετικά με το τμήμα μηχανολογων και αεροναυπηγων της Πάτρας,η ΥΠΑ χορηγεί υπό ορισμένες προϋποθέσεις στους απόφοιτους το B1 και τους δίνει άδεια επιθεώρησης στη συντήρηση-επισκευή αεροσκάφους.
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε October 28, 2009 at 06:05 μμ Δημοσιεύτηκε October 28, 2009 at 06:05 μμ Χρήσιμα τα παραπάνω ευχαριστούμε για την ενημέρωση
deligiannis.john Δημοσιεύτηκε May 30, 2016 at 08:34 πμ Δημοσιεύτηκε May 30, 2016 at 08:34 πμ (edited) τα ΙΕΚ και το Πολυτεχνειο ΔΕΝ δινουν αδεια ασκησης επαγγελματος για μηχανικους αεροσκαφων.Μονο το ευρωπαικο πτυχιο χχχχχ εξασφαλιζει κατι τετοιο και δινεται απο ιδιωτικες σχολες πιστοποιημενες απο την ΥΠΑ.Οσοι το κατεχουν μπορουν να υπογραφουν αεροπλανα/ελικοπτερα και εχουν ενα πολυ καλο μισθο. δειτε χχχχ Απαγορεύονται οι διαφημίσεις. 4 post όλα κι όλα και τα δύο με σύνδεσμοΠαρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες ΣυμμετοχήςDidonis στην επόμενη θα γίνεις μόνιμος σπάμερ. Edited May 30, 2016 at 09:42 μμ by Didonis 1 3
deligiannis.john Δημοσιεύτηκε April 28, 2017 at 02:14 μμ Δημοσιεύτηκε April 28, 2017 at 02:14 μμ εαν δεν κατεχεις πτυχιο EASA Part66 B1 or B2 δεν θα πλησιασεις αεροπλανο στη ζωη σου παρα μονο σαν επιβατης.Οτι πτυχιο κι αν εχεις απο οποιο πανεπιστημιο. ψαξε ποιες σχολες στην Ελλαδα παρεχουν τετοιες εκπαιδευσεις απλα ρωτα τον Γκουγκλη (google) 1 3
alfisti1978 Δημοσιεύτηκε May 4, 2017 at 09:35 πμ Δημοσιεύτηκε May 4, 2017 at 09:35 πμ αυτο να μου πεις ολλες τα ιδια λενε για να βγαλουν χρημα τεσπα θα το ρωτησω στη σχολη και ελπιζω αυτα που θα μου πουν να αληθευουν.. σταυρος ειναι το τελευταιω πραγμα που με απασχολη ι ορθογραφια εδω θελω να κοιταξω το μελλον μου παρα ι ορθογραφια ασε κιολας ποθ εχω συνηθισει με greek-english τεσπα... Τυχαία διάβασα το συγκεκριμένο ιστό σχετικά με το ΙΕΚ για μηχανικούς....(?) αεροσκαφών Μου κάνει εντύπωση πόσοι συνάδελφοι βρήκαν το χρόνο και την όρεξη να δώσουν τα φώτα τους σε ένα νέο παιδί...που δεν έχει ούτε την υπομονή ούτε την όρεξη να γράφει με έναν αποδεκτό κώδικα συνεννόησης, δηλαδή να επικοινωνεί με ένα γραπτό κείμενο με τα λιγότερα ορθογραφικά λάθη. Δηλαδή να εφαρμόζει έναν "κώδικα" που του έχει διδαχθεί από το Δημοτικό και να προσπαθεί να τον εφαρμόζει. Να μην σχολιάσω περισσότερο την ένδεια της εποχής μας... (τέλος θα περίμενα κάποιος να μνημονεύσει ότι είναι διαφορετικό πράγμα ο Τεχνικός και ο Μηχανικός) 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα