ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ Δημοσιεύτηκε September 7, 2009 at 02:13 μμ Δημοσιεύτηκε September 7, 2009 at 02:13 μμ Συνάδελφοι, Υπάρχει βιβλιογραφία σχετικά με το θέμα του τίτλου? Τι ωθήσεις λαμβάνεται υπόψη κατά τον υπολογισμό μεταλότυπου? Σας ευχαριστώ.
jackson Δημοσιεύτηκε September 7, 2009 at 02:44 μμ Δημοσιεύτηκε September 7, 2009 at 02:44 μμ Ψάξε στην αναζήτηση πριν ανοίξεις καινούργιο θέμα. Υπάρχει θέμα με βιβλιογραφία Πολιτικών Μηχανικών. Δεν γνωρίζω κάτι να σε βοηθήσω.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ Δημοσιεύτηκε September 8, 2009 at 04:48 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε September 8, 2009 at 04:48 πμ Ψάξε στην αναζήτηση πριν ανοίξεις καινούργιο θέμα. Υπάρχει θέμα με βιβλιογραφία Πολιτικών Μηχανικών. Δεν γνωρίζω κάτι να σε βοηθήσω. Δεν είναι μόνο θέμα βιβλιογραφίας. Σε ευχαριστώ.
bmw316gr Δημοσιεύτηκε September 8, 2009 at 04:58 πμ Δημοσιεύτηκε September 8, 2009 at 04:58 πμ Καλημέρα!δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσω αλλά θυμάμαι ότι στο νωπό σκυρόδεμα το ειδικό βάρος είναι της τάξης των 28Kn/m3.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ Δημοσιεύτηκε September 8, 2009 at 05:38 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε September 8, 2009 at 05:38 πμ Βρήκα αυτό στο net. Χρήσιμο. http://books.google.gr/books?id=41IKJSsf0xUC&printsec=frontcover&source=gbs_navlinks_s#v=onepage&q=&f=false
mkalliou Δημοσιεύτηκε September 8, 2009 at 11:36 πμ Δημοσιεύτηκε September 8, 2009 at 11:36 πμ Ενδιαφέρον βιβλίο!
Sdimis Δημοσιεύτηκε September 9, 2009 at 08:05 πμ Δημοσιεύτηκε September 9, 2009 at 08:05 πμ Οι μεγάλες εταιρείς που φτιάχνουν καλούπια (DOKA. PERI κλπ), έχουν σχετικούς πίνακες.Έχουν σίγουρα για μονόπλευρα τοιχεία τα οποία είναι η πιο δύσκολη περίπτοση. Επίσης σε κάποια από την ξένη βιβλιογραφία μου έχω δει αναφορές αλλά δεν θυμάμαι που ακριβώς. Αν μου πεις τι θέλεις ακριβώς να το κοιτάξω
rigid_joint Δημοσιεύτηκε September 9, 2009 at 08:14 πμ Δημοσιεύτηκε September 9, 2009 at 08:14 πμ και ο παφίλης είχε.
dratsiox Δημοσιεύτηκε September 11, 2009 at 11:47 πμ Δημοσιεύτηκε September 11, 2009 at 11:47 πμ Καλημέρα!δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσω αλλά θυμάμαι ότι στο νωπό σκυρόδεμα το ειδικό βάρος είναι της τάξης των 28Kn/m3. Ο Ευρωκώδικας 2 δίνει τιμή 26kN/m3
A.G Δημοσιεύτηκε September 11, 2009 at 12:11 μμ Δημοσιεύτηκε September 11, 2009 at 12:11 μμ για δες εδω http://www.standardsforhighways.co.uk/dmrb/vol2/section3.htm στο BA 36/90 The Use of Permanent Formwork καποτε ειχα μια αναφορα απο μια εταιρια που σχεδιασε τα omnia planks απο μια γεφυρα , θα κοιταξω στα αρχεια μου εαν και δεν υποσχομαι πολλα
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα