Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

θα δεχθώ το ότι δεν είναι σωστό να μένουμε άπραγοι όταν ο κακός γείτονας κάνει ζημία στην ιδιοκτησία μας.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως, ποιο κακό προκαλεί η πράξη του στην ιδιοκτησία μας?

  • Απαντήσεις 76
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά κάτι άσχετο κι ας με κοροϊδέψετε:

 

Πώς μπορούμε και κάνουμε μέσα στο κείμενό μας αναφορά σε κάποιου άλλου κείμενο σε μορφή "ο τάδε έγραψε" και στη συνέχεια ολόκληρο ή μέρος του κειμένου του (όπως έχει κάνει λίγο παραπάνω ο myri για εμένα;

Δημοσιεύτηκε
θα δεχθώ το ότι δεν είναι σωστό να μένουμε άπραγοι όταν ο κακός γείτονας κάνει ζημία στην ιδιοκτησία μας.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως, ποιο κακό προκαλεί η πράξη του στην ιδιοκτησία μας?

 

Σου τρώει μια θεσούλα? Αυτήν του δρόμου, που θα μπορούσες να πάρκαρες εσύ το αμάξι σου.

Δημοσιεύτηκε

Σου τρώει μια θεσούλα? Αυτήν του δρόμου, που θα μπορούσες να πάρκαρες εσύ το αμάξι σου.

 

Οπως έχω προαναφέρει, τρώει δύο θέσεις (λόγω του σημείου που έχει κατασκευάσει τη ράμπα του) οι οποίες κανονικά θα ήταν διαθέσιμες πάντα και σε όλους και κατασκευάζει μία θέση η οποία όσο θα λείπει από το σπίτι του θα είναι άδεια.

Αν έχει το νόμιμο δικαίωμα, μάλιστα. Αν όμως όχι, που πολύ πιθανόν αυτό ισχύει, η πρακτική σκέψη προς το καλό των περισσοτέρων (είπαμε, με την προϋπόθεση ότι πράγματι δε μπορεί να το νομιμοποιήσει) τι υπαγορεύει;

 

PS: Ευχαριστώ anka για τη βοήθεια!

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ,

όπως επίσης αν συνέχεια υποχωρείς μετά ο άλλος θα σε καβαλήσει

 

Αλλά δεν είναι και λογικό να πάς και να του κλείσεις την είσοδο παρκάροντας το αμάξι σου.

Για όλα υπάρχει ένα μέτρο. Και μετά χάνεις και το δίκιο σου.

 

Επίσης για το θέμα εισόδου εξόδου σε χώρους ισχύουν: το [άνοιγμα εισόδου<= (μήκος της όψης)/2] ή 6 μ οπότε όπως βλέπω την κατάσταση μάλλον μπορεί να πάρει άδεια.

Δημοσιεύτηκε

Σωστά, εντοπίσαμε το θέμα λοιπόν ότι τρώεί 2 δημόσιες θέσεις, ότι πιθανέστερα η κατασκευές του είναι παράνομες εφόσον δεν είχε δημοσιοποιήσει αρ. αδείας κατά την πραγματοποίηση και τρίτον ότι ίσως να μην μπορεί να νομιμοποιήσει την άδεια του αυτοκινήτου πχ μπορεί να μην του βγαίνει η φύτευση.

Εγώ είμαι υπέρ της καταγγελίας, εάν όλοι φτιάχναν τα γκαράζ τους τα σπίτια τους χωρίς άδειες κλέφτες θα γίνουμε εμείς?

Δημοσιεύτηκε

Πως τρώει δύο θέσεις? Ευθύνετε αυτός και για τις δύο θέσεις που χάνονται?

Από ότι διάβασα δεν έχουν γίνει άλλες κατασκευές, εκτός της καθαίρεσης της περίφραξης.

Επίσης να το πάω και αλλού.

Γιατί πρέπει στην φύτευση να μη συμπεριλαμβάνετε και ο χώρος στάθμευσης ή ο διάδρομος προς αυτόν? Σε όσες μεζονέτες έχω κατασκευάσει, έχω κάνει μόνο δύο διαδρόμους για τις ρόδες και το υπόλοιπο είναι πράσινο. Αυτό γιατί να μην έχω δικαίωμα να το προσμετρήσω στην φύτευση?

 

Και στην χειρότερη θα εκδώσει άδεια καταργώντας την υπάρχουσα θέση στάθμευσης αν δεν του βγαίνει η φύτευση. Η μετά θα κάνεις άλλη καταγγελία ότι βάζει δύο οχήματα μέσα?

 

Συγνώμη, αλλά εγώ μόνο ως έννομο συμφέρον δεν το εκλαμβάνω.

 

Οπως και το σωστό φόρουμ για τέτοιες ερωτήσεις είναι το αντίστοιχο των δικηγόρων......

 

υ.γ. Αν είναι να βρίσκουμε δουλειά από τις ευθαιρεσίες του καθενός, τότε να βγούμε τσάρκα και να καταγγέλουμε ότι αυθαίρετο βλέπουμε. Εχω μάθει ιστορίες από παλιότερους συναδέλφους που άφηναν να γίνει το αυθαίρετο και μετά ειδοποιούσαν την πολεοδομία (τότε η πολεοδομία έλεγχε και ανώνυμες καταγγελίες) και έκαναν μετά και την νομιμοποίηση. Και φυσικά αυτό το έκαναν εκείνοι που "χάριζαν" την επίβλεψη........

Δημοσιεύτηκε

Για ολα αυτα, σου ειπα antigoni να ελεγξεις πρωτα αν μπορει νομιμως να τα κανει αυτα.Αν μπορει ... τζαμπα κοπος για εσενα.

 

Το προβλημα παιδια δεν ειναι η μια θεση πριν - μια μετα. Ειναι οτι προ γκαραζ η θεση ηταν επι του δρομου και μπορουσε να παρκαρει ο καθενας εκ περιτροπης. Μετα γκαραζ , μια θεση παλι καταλαμβανεται αλλα πλεον δεν μπορει να χρησιμοποιηθει απο αλλους γιατι ειναι εισοδος /εξοδος .

 

Για το αν μπορεις να τον κλεισεις καλυτερα ρωτα την τροχαια. Για σκεφτειτε ομως ρε παιδια να τον κλεισεις , και να προκυψει ενα επειγον ζητημα υγειας και να μην μπορει να βγει ο ανθρωπος .

Δημοσιεύτηκε
...Γιατί πρέπει στην φύτευση να μη συμπεριλαμβάνετε και ο χώρος στάθμευσης ή ο διάδρομος προς αυτόν?...

 

Η καλύτερη επιλογή είναι να διαμορφώσεις τις επιφάνειες με τέτοιο τρόπο ώστε να μην εξαιρούνται πλήρως της φύτευσης (πιο βολικό για τους ''διαδρόμους''). Όταν τοποθετήσεις μικρές πλάκες σε μικρή απόσταση και χώμα/πράσινο μεταξύ των τότε μπορείς να προσμετρήσεις χαλαρά το 1/3 μέχρι το μισό στη φύτευση. Και είναι και προτιμότερο αισθητικά από μια σκέτη μπετουδιά!

 

Εν είδη σχολιασμού όσων γράφτηκαν: όταν χτίζεις ή όταν αγοράζεις ή όταν νοικιάζεις οφείλεις να ισοσταθμίσεις τη δυνατότητα ή μη ιδιωτικού χώρου στάθμευσης. Από' κει και πέρα παίρνεις την ευθύνη. Επειδή υπάρχει πρόβλημα και η συντριπτική πλειοψηφία των κτηρίων (παλαιών) δεν έχει την απαιτούμενη pilotis ή υπόγειο δε σημαίνει ότι μπορούμε να αυθαιρετούμε.

 

Με τα δεδομένα της περίπτωσης ο τύπος μπορούσε να νομιμοποιήσει τη νέα είσοδο/έξοδο αλλά προτίμησε να αυθαιρετήσει. Και συζητάμε αν έπραξε ορθώς ή όχι?

 

Γι' αυτό και εγώ προτείνω σαραβαλάκια. Είτε στο χτυπήσουν είτε στο χαράξουν δεν πολυνοιάζεσαι (αρκεί να μην σπάσουν φώτα). Εξάλλου οι περισσότερες γυναίκες αγοράζουν αυτοκίνητο με καθαρά πρακτικά κριτήρια - αφήστε τα ακριβά και τις σκοτούρες που έχουν στους άντρες (οι μισοί φίλοι μου κάναν την επιλογή ''σύμφωνα'' με τα κόμπλεξ που είχαν).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.