Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Γειά σας!

Παρακαλώ πολύ θα ήθελα τα φώτα σας!

Σε νέο τετραώροφο κτίριο με υπόγειο, (πυλωτή και τρεις όροφοι απο πάνω)

πρόκειται να τοποθετηθεί ανελκυστήρας με διαστάσεις θαλάμου 1,15 χ 0,80

και με διαδρομή 8,85 μ. Σύνολο 5 στάσεις.

Παρακαλώ πολύ θα ήθελα να ρωτήσω:

α) Ποιές είναι οι ελάχιστες διαστάσεις που πρέπει να έχει ο διάδρομος ακριβώς

μπροστά απο την πόρτα του ανελκυστήρα σύμφωνα με τον Γ.Ο.Κ?

β)Στο συγκεκριμένο κτίριο έπρεπε να είναι ανελκυστήρας και για ΑΜΕΑ?

(Ναι μεν, δεν είναι υποχρεωτικός λόγω 8,85, αλλά τελικά τοποθετείται)

γ)Ποιές είναι οι ελάχιστες διαστάσεις για τις κλίμακες?

(Κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο ελικοειδές)

Θα με βοηθούσατε πολύ αν μου αναφέρατε σε ποιο άρθρο του Γ.Ο.Κ ενημερώνεται κανείς για ανελκυστήρα σε κατοικία με διαδρομή μικρότερη απο 9μ.

Σας ευχαριστώ πολύ! :)

(Η απάντησή σας θα είναι πολύτιμη, διότι τρεις μηχανικοί λένε τρία διαφορετικά πράγματα!)

Δημοσιεύτηκε

Γειά χαρά!

Α Μηχανικός:κάτω απο 9m κάνεις ότι ανελκυστήρα θέλεις,

το κλιμακοστάσιο έπρεπε να είναι 1,20 (είναι 0,90)

Διάδρομος ανελκυστήρα 1,20

 

Β Μηχανικός:κάτω απο 9m κάνεις ότι θέλεις, το κλιμακοστάσιο 0,90

είναι νόμιμο, Διάδρομος ανελκυστήρα 1,05 νόμιμος

 

Γ Μηχανικός:Απαιτείται Ανελκυστήρας για ΑΜΕΑ, κλιμακοστάσιο 1,20

και διάδρομος 1,40

 

(Κλαίμε με μαύρο δάκρυ διότι υπογράψαμε εργολαβικό και βγήκε άδεια)

Δημοσιεύτηκε

Για να μην πλατιάζουμε τη συζήτηση με θεωρίες ανατρέξτε πρώτα στο φάκελο της οικοδομής και δείτε ποια πλάτη αναφέρονται και στη μελέτη πυροπροστασίας - ό,τι και να αναγράφει ως βασικό ο ΓΟΚ αν η μελέτη πυροπροστασίας βγάζει μεγαλύτερα πλάτη τα υιοθετείς υποχρεωτικά. Και επειδή η εν λόγω μελέτη εξαρτάται από το πώς είναι στημμένο εσωτερικά το κτήριο έχει διαφορές κατά περίπτωση.

 

Για να είστε όμως 100% σίγουροι καλύτερα να πάτε στην οικεία Πολεοδομία και να ζητήσετε ένα γρήγορο έλεγχο από υπάλληλο (κατά προτίμηση όχι αυτόν που αναφέρεται ως ελεγκτής στην άδεια). Οι υπάλληλοι εκεί είναι για όλους και τους εξυπηρετούν όλους.

Δημοσιεύτηκε

Διαδρομή 8,85 και 5 στάσεις? Τετραόροφο για τι χρήση? Ισως για αυτό να έχεις πάρει διαφορετικες απαντήσεις. Ίσως όπως προανέφερε ο ss-sk θα πρέπει αγκάλιά με τον φάκελο να επισκεφτείς την πολεοδομία ή έναν έμπιστό σου επαγγελματία.

Δημοσιεύτηκε
Γ Μηχανικός:Απαιτείται Ανελκυστήρας για ΑΜΕΑ, κλιμακοστάσιο 1,20

και διάδρομος 1,40

Για χρήση κατοικία μάλλον όχι

Δημοσιεύτηκε

Eυχαριστώ για τις απαντήσεις,

Η χρήση είναι για κατοικία.

5 στάσεις:Yπόγειο,ισόγειο, α' όροφος, β' όροφος, γ' όροφος.

(Κάθε όροφος έχει ένα διαμέρισμα)

Η συνολική διαδρομή του ανελκυστήρα είναι 11,5 όμως προφορικά ενημερωθήκαμε οτι υπολογίζεται μόνο απο το ισόγειο έως τον τελευταίο

όροφο.(που είναι 8,85)

Οι τρείς μηχανικοί που προαναφέρω έδωσαν ανυπόγραφη μελέτη.

Ο μηχανικός του εργολάβου είναι ταυτοχρόνως Ελεγκτής της Πολεοδομίας

(Δεν υπογράφει ο ίδιος βέβαια τα σχέδια αλλά άλλο πρόσωπο)

και δεν θέλουν ούτε να αναφερθεί το όνομά τους! Απλά (πολύ σωστά) μας λένε: Κακώς υπογράψατε.

Διότι απο ανοησία και άγνοια υπογράψαμε εργολαβικό εμπιστευόμενοι τα σχέδια του εργολάβου.

Μάλιστα ένας 4ος μηχ. μας συμβούλευσε να βρούμε καλύτερα έναν συνταξιούχο μηχανικό, ο οποίος δεν θα φοβάται να σκαλίσει δουλειές Ελεγκτή.

Ετσι τώρα ψάχνουμε μόνοι μας την άκρη, χωρίς μηχανικό. (Πρίν πάμε στην Πολεοδομία να καταγγείλουμε τον εαυτό μας)

Δημοσιεύτηκε

Εφόσον πρόκειται αποκλειστικά για κτίριο με κατοικίες, δεν απαιτείται ανελκυστήρας. Εάν όμως κατασκευαστεί ανελκυστήρας, δεν μπορείς να τον κάνεις όσο θέλεις, όπως σου είπανε. Εγώ το κάνω 1.20*1.40, και πάντως κάτω από 1.20*1.30 δεν γίνετε δεκτό στον έλεγχο. Όσο για το φάρδος κλίμακας και πλατύσκαλου ισχύει το 0,90. Όσο για το πλάτος διαδρόμου μπροστά από ανελκυστήρα, εγώ τον κάνω 1.50, αλλά πιστεύω (δεν είμαι σίγουρη) ότι η απαίτηση για 1.50 αφορά μόνο την περίπτωση κατασκευής ανελκυστήρα για ΑΜΕΑ.

Αυτά βέβαια ισχύουν εφόσον η κατακόρυφη απόσταση ως την τελευταια στάση είναι κάτω απο 9.00, μετρημένο όμως όχι από το δάπεδο του ισογείου, αλλά από τη στάθμη εδάφους στην είσοδο της οικοδομής.

Δημοσιεύτηκε
Όσο για το φάρδος κλίμακας και πλατύσκαλου ισχύει το 0,90.

 

είσαι σίγουρή για αυτό?

Μιλάει για τριώροφο με pilotis και αν δεν κάνω λάθος ο κτιριοδομικός αναφέρει οτι για πάνω από 3οροφους υπολογισμένης και της pilotis απαιτείται πλάτος κλίμακας 1,20...

 

το βρήκα:

άρθρο 13 ΚΛΙΜΑΚΕΣ

2. Για την κυκλοφορία ατόμων και μεταφορά αντικειμένων μεταξύ διαδοχικών ορόφων σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, απαιτείται σε κάθε κτίριο μια τουλάχιστον κλίμακα ελεύθερου πλάτους τουλάχιστον 1,20 m

Κατ' εξαίρεση, το ελεύθερο πλάτος της αρκεί να είναι 0,90 m σε κτίρια με χρήση κατοικίας με τρεις ή λιγότερους ορόφους (όπου προσμετράτε και τυχόν PILOTIS), εκτός τυχόν υπογείου. Το ελεύθερο πλάτος της αρκεί να είναι 0,60 m, όταν είναι εσωτερική κλίμακα μιας ενιαίας κατοικίας.

 

Μήπως κάτι δενέχω καταλάβει?

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω ότι η Thalia έχει δίκιο... Αυτό είναι που εφαρμόζουμε...

Επίσης, για το ασανσέρ, δεν έχει να κάνει με ΑΜΕΑ το 1.50... Δηλαδή πως θα έχεις εξασφαλίσει ότι σε κτίριο κατοικιών δεν θα μείνει ΑΜΕΑ ή δεν θα επισκεφτεί κάποιον...

Επίσης, υπάρχει αμφιβολία και για το φρεάτιο ασανσέρ...

Τότε το 1,40Χ1,70 που εφαρμόζεται υποχρεωτικά?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.