ss_sk Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Απευθυνθείτε και στο 2103291266 - Γρ. Δικαστικού του ΤΕΕ. Φαντάζομαι θα μπορούν να σας καθοδηγήσουν.
Διοτίμα Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Α,κατάλαβα! Είμαστε για τα επείγοντα δηλαδή... Για Εντατική! Και Πάλι Ευχαριστώ Εσάς!
BaBiNoS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 Εάν το μόνο πρόβλημα εστιάζεται στην δυσλειτουργία πόρτας πλατύσκαλου και εισόδου διαμερίσματος, και αν η εικόνα που έχω αποκτήσει είναι σωστή, θα ήταν φρόνιμο να εστιάσεις, ίσως και με την βοήθεια του μηχανολογου σου, σε μή ανοιγόμενη πόρτα αλλά τύπου bus door μίας πλευράς.
Διοτίμα Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 Το πλέον φρόνιμο που μπορώ να σκεφτώ για τον Μηχανικό παύλα Ελεγκτή (#7) είναι: Κρέμασμα-Μαστίγωμα με Ξυράφια και Αλάτι στις Πληγές!! Για αρχή. Φίλε Babinos..... έχουμε εξαντλήσει κάθε δυνατή περίπτωση διόρθωσης... (ξέρει ο ss sk που λέει ΤΕΕ.) Το έργο ''Επάλληλη Πόρτα'' ανέβηκε προ ολίγου καιρού! Ελαβαν μέρος: 4 μηχανικοί, 2 τεχνικοί (& 1 επιθεωρητής ανελκυστήρων) Δεν χωράει η επάλληλη παρά μόνο αν ο θάλαμος γίνει ατομικός! (Αφου ήδη είναι 1,10 χ 0,80) Αλλος έλεγε να κοπεί το ένα τειχίο, για να μεγαλώσει, Αλλος έλεγε ΔΕΝ κόβεται το τειχίο,(2 έλεγαν κόβεται- 2 δεν κόβεται) άλλος έλεγε να γυρίσουν τις πόρτες απευθείας στα διαμερίσματα, ο επιθεωρητής ανελκ. είπε ''Θα κλειδώνουν αυτό Απαγορεύται''! Ο δε Μηχανικός παύλα Ελεγκτής... είπε το αμίμητο: ''Το πρόβλημά σας είναι συναισθηματικό'' Λοιπόν... γι' αυτό λέω Μαστίγωμα! Εγώ έχω πεί στα αδέρφια μου, χάνουμε λεφτά! Αν το γυρίσουμε ταινία θα γίνουμε πλούσιοι! Δεν θα μου κάνει καμμία εντύπωση οι συντονιστές να πάνε το θέμα στα Ανέκδοτα! Σαφώς! Εκεί ανήκει!
ss_sk Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 Σκεφτείτε και την περίπτωση πραγματογνωμοσύνης από το ΤΕΕ, δικαίωμα που έχουν όλοι να ζητήσουν. Θα ανατεθεί δηλαδή σε μηχανικό με γνώσεις επί του θέματος να ελέγξει τη νομιμότητα της κατασκευής και των διαδικασιών αδειοδότησης-οικοδόμησης. Το πόρισμα που προκύπτει έχει ιδιαίτερη βαρύτητα σε διαδικασίες νομικής φύσεως (και το λέω γιατί λίγο-πολύ καταλάβαμε ποιος φταίει εδώ). Σημειώνω ότι ο πραγματογνώμονας αμοίβεται από το άτομο που αιτείται την πραγματογνωμοσύνη (για τα ποσά στο ΤΕΕ ξέρουν). υ.γ. επειδή έγινε ήδη ''έλεγχος'' από ''υπάλληλο'' πολεοδομίας βλέπω το έργο να έχει ενδιαφέρον...
Highlander Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2010 η φίλτατη θάλεια έχει όμως 3 ορόφους με 67 τμ μέγιαστο τον καθένα συν καμιά 13 να πώ τα κοινόχρηστα, αντε 15 = 82 τμ ανα όροφο, δηλαδή εμβαδόν κτιρίου = 246 τμ συν καμιά 20 φαντάζομαι την είσοδο της πολ/ κίας επιβάλεται κατασκευή υποχρεωτικά ανελκυστήρα? Δεν συζητώ για το 1.20 διάδρομο και είναι πολύ δύσκολο να υποθέσω ποιος φταίει! με εμβαδόν ορόφου δηλαδή 67 τμ πόσο έπρεπε να της κάνει τα κ/χ ο μηχανικός? Επίσης ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία άδεια που έχει περάσει με ύψος τελευταίας πλάκας ορόφου κάτω των 9 μέτρων είναι με μίνιμουμ διαστάσεις κλιμακοστασίων και μη υποχρεωτικών ανελκυστήρων, δηλαδή ελευθερων διαστάσεων. Και κάτι ακόμα εμένα γιατί μου χωράνε οι θαλάμοι στο 1.40 , 1.70 ?
kostassid Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2010 Ο μηχανικός του εργολάβου είναι ταυτοχρόνως Ελεγκτής της Πολεοδομίας(Δεν υπογράφει ο ίδιος βέβαια τα σχέδια αλλά άλλο πρόσωπο) Φαντάσου τί έχουν φτιάξει... Μάλιστα ένας 4ος μηχ. μας συμβούλευσε να βρούμε καλύτερα έναν συνταξιούχο μηχανικό, ο οποίος δεν θα φοβάται να σκαλίσει δουλειές Ελεγκτή.Ετσι τώρα ψάχνουμε μόνοι μας την άκρη, χωρίς μηχανικό. (Πρίν πάμε στην Πολεοδομία να καταγγείλουμε τον εαυτό μας) οι δείκτες της ανεργίας...
slalom Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2010 Έχασα τη μπάλα. Τι εγκρίθηκε στη μελέτη και τι κατασκευάστηκε? Μποροπύμε να δούμε και το τμήμα του κλιμακοστασίου που συζητάμε?
thanar Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 Καλησπέρα. Επειδή βλέπω πως στο θέμα αυτό αναλύεται μεταξύ άλλων και το θέμα του πλάτους κλίμακας, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Ο Κτιριοδομικός, άρθρο 13, παρ. 2 αναφέρει για τις κλίμακες: "Το ελεύθερο πλάτος της αρκεί να είναι 0.60m, όταν είναι εσωτερική κλίμακα μιας ενιαίας κατοικίας.". Αντίθετα όμως, στον Κανονισμό Πυροπροστασίας του 1988, δεν βλέπω πουθενά να επιτρέπει τέτοιο πλάτος σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση! Σύμφωνα με τον Κανονισμό Πυροπροστασίας "Το ελάχιστο πλάτος των οδεύσεων διαφυγής γι αυτήν την κατηγορία κτιρίων ορίζεται σε 0.80 του μέτρου.". Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει η δυνατότητα εμφάνισης σε μελέτη εσωτερικής κλίμακας ενιαίας κατοικίας πλάτους 0.60m τελικά;
myri Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 θεωρώ πως το ορθό είναι να χρησιμοποιήσεις το δυσμενέστερο, δηλ 0,80 επιπλέον τα 60εκ στην πράξη είναι πολύ στενά, αμά μεταφέρεις πράγματα δε χωράς να ανεβοκατέβεις θεωρητικά το 60 θα μπορούσες να το βάλεις σε κάποια περίπτωση που υπάρχει σε κάθε όροφο έξοδος διαφυγής επιπλέον της σκάλας δεν είμαι απολύτως σίγουρη αλλά έτσι θα ξεπερνούσα τη δέσμευση της πυρασφάλειας
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα