kasvan Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 chrisven συνδυασμό ζωγραφικής και μετρήσεων στο περίπου και εγώ συνάντησα σε διάγραμμα του 2004. Διαφορά από 0,5 έως 7 μέτρα! Τώρα που κάνω αποτύπωση σε περιοχή όμορη πάλι για καθορισμό να δω τι πατέντα θα κάνει η κτηματική για να τα ταιριάξουμε...
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 συνάδελφοι απόλυτα σωστές οι απόψεις γιά εφαρμογή διαγράμματος που βασίζεται σε λάθος εξάρτηση μην ξεχνάμε όμως ότι το κυρωμένο διάγραμμα δεν είναι σε ψηφιακή μορφή και θα είναι δημοσιευμένο χωρίς κλίμακα η κλίμακα που δεν μπορείς να κάνεις γραφικές εκτιμήσεις και βέβαια αναγράφονται συντεταγμένες πρέπει λοιπόν κατα την γνώμη μου να γίνει επανακαθορισμός και απόσυρση-κατάργηση του εσφαλμένου διαγράμματος
chrisven Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 δεν νομίζω να κάνει κάτι. σε πρόσφατη περίπτωση που είχα να συντάξω τ.δ. η περιοχή μου ήταν ακριβώς στην άκρη του υπ' όψιν καθορισμένου αιγιαλού. παρ'όλα αυτά όμως αφού ήμουν στην κτηματική ζητάω και τα διπλανά να τα έχω στο αρχείο μου για μελλοντική δουλειά. να μην τρέχω πάλι. σε πληροφορώ ότι και τα δύο αριστερά και δεξιά δεν κούμπωναν στα σημεία σύνδεσης μόλις μίλησα με τον υπάλληλο αν χρειάζεται επανακαθορισμός μου είπε όχι. απλώς τα προβληματικά σημεία τα παραλείπουμε. θα έρθεις και θα κουμπώσεις μου είπε στον αιγιαλό που είχα χρησιμοποιήσει ήδη εγώ γιατί ο τοπογράφος που το είχε συντάξει απλά ήταν τοπογράφος σοβαρός
GRTOPO Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 @Chrisven : Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι πάντα βρίσκονται προσβασιμα τριγωνομετρικά σε ακτίνα 3~4 χλμ. Πιστεύεις ότι ακόμα και να βρεθεί ... το να κατεβάσεις συντεταγμένες με όδευση 3~4 χλμ... δεν θα έχει σφάλμα.??? Και μια άλλη παράμετρο να σου δώσω.... παλαιότερα που δεν υπήρχαν τα GPS οι εξαρτήσεις γινόταν εκτός από την στάση σε τριγωνομετρικό και με κάτι μεθόδους.... οπισθοτομίας ...Hansen... κλπ. Πιστεύεις ότι ήταν ακριβείας πόντου???? Βέβαια και σκιτζήδες μηχ.... πάντα υπήρχαν.
napoleon Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 ...τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά στην προκειμένη περίπτωση απλά έκανα την πάπια γιατί ''θα με στέλνατε κατευθείαν για επανακαθορισμό'' οι συντεταγμένες hatt που έχει το διάγραμμα δεν με απασχόλησαν καθόλου ως προς τις αποκλίσεις από της συντεταγμένες που μέτρησα και ηταν της τάξης των 2 μέτρων. το θέμα είναι η ''εσωτερική ακρίβεια του διαγράμματος'' δηλαδή ανοίγοντας το πάνω στον κάνναβο του και στρίβοντας το στον βορρά του εγσα που έχω εγώ δεν μου καθόταν αλλά από την μέση ας πούμε και μετά είχε μια στροφή.(θα είχε φύγει αρκετά μια στάση,δεν θα συνορθωσε ο τύπος και πήγε καρότσι στο υπόλοιπο διάγραμμα. εκεί εντοπίζω το πρόβλημα γιατί ουσιαστικά για να δώσω λύση πρέπει να κάνω τμηματική εφαρμογή του διαγράμματος πάνω στην αποτύπωση και γι αυτό είπα οτι είναι τουρλουμπούκι. και το πρόβλημα είναι οτι την λύση που θα δώσω εγώ αν το πάρεις εσύ δεν θα συμφωνήσεις και θα δώσεις άλλη εστω και παρόμοια. οι συντεταγμένες του διαγράμματος με ενδιαφέρουν μόνο ως προς την κλίμακα και για το άνοιγμα του ραστερ αφου είμαι σε δομημένο τμήμα με πολλές λεπτομέρεις όπως είπα. και ατυχώς ούτε εκεί μου κάτσανε σωστά
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 συνάδελφε napoleon με λάθος υπόβαθρο δουλειά σωστή δεν γίνεται όσο και να προσπαθήσεις θα το φέρεις στη μέση , θα κλωτσάει στην άκρη κ.ο.κ προφανώς κάποιος συνάδελφος δίπλα θα κάνει μιά άλλη προσέγγιση σε δομημένη περιοχή επέτρεψέ μου να σου επισημάνω ότι τα πράγματα γίνονται επικίνδυνα τα ξαναλέμε
napoleon Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 άστα γιατί έχω και μια ακόμα υπόθεση με παλιές κάθετες που τις μέτρησα και είναι ότι να ναι και θα παω να μαζέψω βρούβες μου φαίνεται....αντίο λεφτά
agior Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 Εστω και καθυστερημένα, να προσθέσω κι εγώ 0.10 Οι επιτροπές (στις περιπτώσεις που ασχολήθηκα) εξαρτούσαν το τελικό διάγραμμα από προτοποθετημένα ορόσημα ή άλλα χαρακτηριστικά σημεία της αποτύπωσης. Αν σε κάποιο σημείο η αυτοψία απαιτούσε παρέκκλιση από το αποτυπωμενο-υλοποιημένο τότε δινόταν νέο σημείο με αποστάσεις από τα εκατέρωθεν σταθερά. Αυτό που διαπίστωσα λοιπόν ήταν πως η χάραξη των τελικών γραμμών εγίνετο με αυτοψία στα χαρακτηριστικά σημεία που διάλεξε ή εγκατέστησε ο Τοπογράφος και τα οποία δευτερευόντως μεταφράζονται σε συντεταγμένες, πράγμα απαραίτητο εκ των προδιαγραφών σύνταξης ΤΔ αιγιαλού-παραλίας. Αρα, θα έλεγα πως κινείσαι σε σωστές γραμμές όταν κάνεις τμηματική εφαρμογή του "πετσικαρισμένου" ΤΔ. Και θα ήμουν επίσης αισιόδοξος οτι ο συνάδελφος του γείτονα θα έκανε την ίδια παραδοχή...
napoleon Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 ευχαριστώ για τις συμβουλές. agior λαμβάνω ιδιαίτερα υπόψιν την γνώμη σου
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα