BaBiNoS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Η οικοδομή έχει παραδοθεί? κατοικίες είναι όλα? θέλεις να μονώσεις και κτυπογεννείς? {19:42} Η μήπως κτυπογενής?
Jovas Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 Τα κτίρια είναι και τα δύο κατοικίες τελειωμένες. κοίταξε το πρώτο μέλημά του είναι να μειωθεί ο ήχος στο μισό του. Τώρα για περισσότερο ξέρω πως πρέπει να βάλει τρελά χρήματα και να φτιάξει δωμάτια μέσα στα δωμάτια καθώς με τις ηχογέφυρες μεταφέρεται ο ήχος και από τον φέρον οργανισμό.
Highlander Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 άλλη μια ερώτηση........ Σχετκή........ ο πετροβάμβακας μακροπρόθεσμα δεν αποδίδει μήπως υπάρχει κάποιο άλλο υλικό που πχ. μακροπρόθεσμα και 50 χρόνια μετά να παρέχει ηχομόνωση? (και να μην συρρικνώνεται με την υγρασία!!)
georg coco Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2010 Jovas Μπορείς να σχεδιάσεις μία τομή που να φαίνονται οι πλάκες των δαπέδων, της οροφής, οι δοκοί των δύο κτηρίων (στην οροφή) και που και πώς είναι χτισμένη η μεσοτοιχία; (με διαστάσεις) Highlander Η άμμος θαλάσσης είναι ένα πολύ καλό ηχομονωτικό με μηδαμινό κόστος και εγγύηση μέχρι να τελειώσουν τα "καύσιμα" στον ήλιο!!! Για τον ήχο χρειαζόμαστε βάρος (400 Kg/μ2) 1
dim_78 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2010 χαίρετε!Εχω αναλάβει μια ανακαίνιση διαμερίσματος και ο πελάτης απαιτεί άριστη ηχομόνωση των υπνοδωματίων (που συνορευουν με το σαλονι- θορυβος).Ποια είναι η καλύτερη λυση για τους ενδιάμεσους εσωτερικους τοίχους?Διπλη γυψοσανιδα - μονωση - διπλη γυψοσανιδα ή μονο τουβλο - μονωση - διπλη γυψοσανιδα?Δεν ξερω, ρωταω γιατι δεν εχω και μεγαλη εμπειρια.....ευχαριστω εκ των προτερων!
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2010 Θα έλεγα ότι τούβλινος τοίχος - γυψοσανίδα, όπου ο σκελετός της γυψοσανίδας έχει απόσταση και δομική ανεξαρτησία από το τούβλο, είναι η καλύτερη λύση.
dim_78 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2010 ευχαριστω!! αρα εχουμε 9εκ. τουβλο, 5εκ. μονωση(πετροβαμβακα να υποθεσω?) και διπλη γυψοσανιδα 2,5εκ. Ποσο κενο να αφησω?μεταξυ τοιχου και σκελετου γυψοσανιδας?
JTB Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2010 Ισως αρκεί να βάλεις σωστά τη μόνωση... Δηλαδή ο σκελετός της γυψοσανίδας να πατά πάνω σε πετροβάμβακα αντί να ακουμπά στο τοίχο... αρκεί αυτό... οι ηχογέφυρες άλλωστε είναι ακριβώς αυτό... ο σκελετός της γυψοσανίδας... Αν έχεις στερεώσει π/βακα και βάλεις εκεί τον σκελετό σου και μετά πάλι ενδιάμεσα ένα βαρύ π.χ. 50/80 π/βακα, θα είσαι εντάξει... Από το φυλλάδιο της KNAUF μπορείς να δείς και τα αντίστοιχα νούμερα...
georg coco Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2010 dim_78 Θα σού πρότεινα το εξής: Χτίσε τον τοίχο σου "πλάκα" δηλ. να πατάει στο 12 και όχι στο 9 (θες 10 τούβλα παραπάνω περ. 1€/μ2 δηλ. συν κάτι και για το μάστορα = περ. 1/3 παραπάνω) Σοβάτισε και τις δύο όψεις του τοίχου μην πεις δηλαδή ότι αφού θα βάλλω γυψοσανίδα απ΄την μεριά του σαλονιού δεν χρειάζομαι σοβά. Ο ήχος δυσκολεύεται να περάσει από βαρύ πυκνό υλικό και ο πετροβάμβακας προσφέρει όσο και το βάρος του. Ακόμη και 5άρι των 150Kg/m3 να βάλεις αυτό ισούται με 7,5 Kg/m2 έναντι του προαναφερόμενου τοίχου που έχουμε βάρος > 160,00 Kg/m2 πεταμένα λεφτά δηλαδή και μείωση του χώρου. Ο σκελετός της γυψοσανίδας αρκεί να μην ακουμπάει στο σοβά του τοίχου μας 1 εκ. αρκεί. Και τώρα ερχόμαστε στις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις: ( ασθενών τε και ισχυρών ρευμάτων) Έχουμε οριζόντιες σωληνώσεις από την μια ή και από τις δύο πλευρές; Συνεννοήσου με τον ηλεκτρολόγο σε ποιο ύψος θα περάσουν και πόσες σωλήνες απαιτούνται ανά πλευρά. Ο 12άρης τοίχος μας δίνει το πλεονέκτημα στο σημείο που θα περάσουν οι σωληνώσεις να χτίσουμε ένα μικρό τούβλο στα 9 (6 ύψος) στο κέντρο του 12 ώστε να έχουμε έτοιμες δυο πατούρες των 1,5 εκ. εκατέρωθεν για την "αδιατάρακτον διέλευσιν" των πλαστικών σωληνώσεων. Αν δεν επαρκεί το ύψος χτίζουμε το μεγάλο στα 9 και έτσι έχουμε ύψος 12 εκ. Αν χρειαζόμαστε μία πατούρα ξεκινάμε πρόσωπο από την άλλη μεριά και έτσι έχουμε πατούρα 3 εκ. Αν υπάρχει δοκός στο τελείωμα του τοίχου κάνουμε το ίδιο με τα σφηνώματα. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγουμε την "γιγαντομαχία" ηλεκτρολόγου - τοίχου και ξέρουμε ότι στα πιο ασθενή σημεία έχουμε ένα πάχος τουλάχιστον 9 εκ. Αυτό βέβαια δεν αποφεύγεται με τις κάθετες σωληνώσεις αλλά εδώ ο τραυματισμός του τοίχου είναι πολύ μικρότερος... 2
dim_78 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2010 Σας ευχαριστώ!!!!(εχω ενθουσιαστεί με την συναδελφική αλληλεγγύη του φορουμ)
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα