mek Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 πρώτον να πω ότι η σκάλα θα είναι πακτωμένη στον μεγάλο πυρήνα και δε θα έχει σύνδεση με τον όλο φορέα στο επίπεδο στων ορόφων. για το μικρό πυρήνα του ανέλκυστήρα η μια λύση είναι α)να πακτώσω τη σκάλα και στον μικρό ανελκυστήρα κι έτσι κάπως να υπάρχει μια σύνδεση με τον όλο φορέα μέσω του μεγάλου πυρήνα, αλλά δε πιστεύω ότι η σύνδεση αυτή είναι ικανή για σώστή αξιοποιήση της δυσκαμψίας του πυρήνα του ανελκυστήρα, εξάλλου δε μπορεί να προσομοιωθεί αυτό και να πάρεις και σωστά απότελέσματα...η δεύτερη είναι να βάλω δοκούς στα ανοίγματα των πυρήνων μεταξύ τους καθώς και δοκού στα επίπεδα των πλατυσκάλων της σκάλας για να μπορεί να θεωρηθουν οι δύο πυρήνες σαν ένα πράγμα και να συμπεριφέρονται σαν ένα δομικο στοιχείο, αλλά οι δοκοί στο επίπεδο των πλατυσκάλων δύσκολα μπορούν να μπουν με το υπάρχον λογισμικό αλλά κυριότερο με αυτό το τρόπο αυξάνεται πολύ η δυσκαμψία στο σημείο αυτό της κάτοψης που είναι οι πυρήνες και λόγω και της θέσης τους(έκκεντρα στη κάτοψη) και μη χρήσης πεπερασμένων μειώνεται ακόμα περισσότερο η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων της προσομοίωσης των πυρήνων...η τρίτη είναι να αποδεσμεύσω τον πυρήνα του ανελκυστήρα από όλο το φορέα με αρμό αλλά κοινή θεμελίωση με τον όλο φορέα, αλλά με προβληματίζει κατα πόσο λειτουργεί αρμός στη περίπτωση ύπαρξης ενός δομικού στοιχείου(πυρήνας ανελκυστήρα) μέσα σε φορέα(κτήριο)...και τέλος η τεταρτη και επιθυμητή λύση είναι αν μπεί ο πυρήνας του ανελκυστήρα δίπλα στο πυρήνα της σκάλας και να έχω ένα δικυψελικό πυρήνα και να μαπασχολεί μόνο η προσομοίωση του δικυψελικού,αλλά ο πελάτης δε πείθεται εύκολα προς σαυτή την κατεύθυνση. ...όσον αφορά τον πυρήνα της σκάλας, γιατί να βγάλω την πλάτη και να αφήσω τα πλαινα τοιχεία κάνοντας τα Τ? έτσι πρώτον θα είναι πιο δύσκολο να στηρίξω ένα μεγάλο μέρος της σκάλας και δευτερον θα έχω πάλι διασταυρούμενα τοιχεία(παρόμοια προσομοίωση με ανοικτούς πυρήνες) κι άρα πάλι το ίδιο πρόβλημα της εκκεντρότητας και κατα συνέπεια της μειωμένης απόδοσης προσομοίωσης του πυρήνα με γραμμικα πεπερασμένα στοιχεία. ...όσον αφορά τη καλύτερη σύνδεση του πυρήνα με τον όλο φορέα στη δ/νση Χ(στην δ/νση Υ είναι ισχυρη η σύνδεση-πλασιακά μέσω ζυγωμάτων) σκεφτόμουν αντι για τις πατούρες των 0.60m που έχω βάλει να βάλω τοιχεία 1.5m, αλλά έτσι και πιο πολύπλοκος γίνεται ο πυρήνας και πιο δύσκαμπτος(αυξάνει περισσότερο τη εκκεντρότητα του κέντρου διάτμησης από το Κ.Β.) κι άρα περισσότερο πρόβλημα στη προσομοίωση χωρίς επιφανειακά πεπερασμένα. απευθυνόμενος προς όλους τους συναδέλφους εχει κανείς εμπειρία στη προσομοίωση πυρήνων σχετικά με την μειωμένη απόδοση της προσομοίωσης τους χωρίς επιφανειακά πεπερασμένα κι έντονη στρεπτική καταπόνηση, στο τι δεν υπολογίζεται σωστά? δηλαδή δε λαμβάνεται σωστά η αυξημένη δυσκαμψία του πυρήνα κι έτσι έχουμε υπερδιαστασιολόγηση των άλλων στοιχείων(θέμα οικονομίας-σημαντικό αλλά παρακάμπτεται) ή το αντίθετο κι έχουμε υποδιαστασιολόγηση των άλλων στοιχείων(θέμα ασφαλείας-δεν παρακάμπτεται)? ...αν είναι θέμα υπερδιαστασιολόγησης κάπως μπορώ να τα ισορροπήσω τα πράγματα χωρίς τη χρήση πεπερασμένων επιφανειακών και να μη το ψάχνω άλλο. @Αλέξανδρε έχω 2 ορόφους(κατάστημα στο ισόγειο κι αποθηκευτικός χώρος στον όροφο) και υπόγειο Link to comment Share on other sites More sharing options...
dratsiox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 @mek βλέποντας την κάτοψη αλλάζω γνώμη για το μεταλλικό.Μάλλον δε βοηθάει πολύ, καθώς το κλιμακοστάσιο είναι μισό-μισό στην κάτοψη.Είχα στο μυαλό μου ότι ήταν όλο εξωτερικό. @rigid H σύνδεση των δύο πυρήνων στην απόληξη ενδεχομένως να βελτιωσει την κατάσταση, λόγω του ότι το κτίριο είναι διώροφο. Η μορφή του πυρήνα προκύπτει λόγω του ότι ο mek θέλει να πακτώσει όλο το κλιμακοστάσιο στα τοιχώματα.Εχεις κατά νου τμήμα του κλιμακοστασίου να γίνει διέρειστο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
mek Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 ο πυρήνας του ασανσερ δεν συμμετέχει πουθενα όπως και σχεδόν καθε πυρήνας που περιβάλλεται από κλιμακοστάσιο αφού ειναι σχεδόν αδύνατο με τέτοιες διατάξεις να εξασφαλίσεις τη συμμετοχή του κατασκευαστικά. επιπλέπον εδώ ειναι καραμπινάτη περίπτωση που αγνοείται και το κλιμακοστάσιο (δες παρ. ΕΑΚ) ακόμη και fem να λύσεις, αν αυτά που κάνεις στο χαρτί δεν τα φτιάξεις στην πράξη, που έιναι αδύνατον εδώ να τα φτιάξεις, τι να τα κάνω τα fem. (δες παρ. ΕΑΚ, μεταβίβαση δυνάμεων) ο εξωτερικός πυρήνας που έχεις φτιάξει βεβαια συμμετέχει αλλά είναι υπερβολικό αυτο που έφτιαξες, η πάνω πλευρα τουλάχιστον δεν χρειάζεται αλλά και 15m τοιχωμα σε 2ορόφο, τον κατέστρεψες ανευ λόγου. καλό ειναι να μπουν 2 δοκορια στις απολήξεις των πλακών των κλιμακοστασιων να συνδέουν τους 2 πυρήνες. ...για το πυρήνα του ασανσερ το ξέρω ότι δε συμμετέχει, το είπα άλλωστε και πιο πάνω και στο σχέδιο(το οποίο είναι μια γρήγορη σκέψη) έχω αφήσει αρμό μεταξύ αυτού και της σκάλας, αλλά και δοκάρια να μπουν στις απολήξεις δε ξέρω κατα πόσο αυτό θα κάνει τον πυρήνα του ασανσερ να συμμετέχει ώστε να τον λάβω υπόψιν στο προσομοίωμα...καλύτερα δεν είναι να βάλω αρμό μεταξύ πυρήνα ασανσερ και κτηρίου(αλλά κοινή θεμελίωση) ή να τον κάνω δίπλα( αν πείσω τον πελάτη) στο πυρήνα σκαλας? ...ποιο από όλα αυτά είναι δύσκολο να γίνει στην πράξη? ...ο πυρήνας της σκάλας όντως είναι μεγάλος κι εμένα δε μου άρεσε από την αρχή, αλλά ο μόνος λόγος που τον έβαλα είναι για να στηρίζω τη σκάλα που είναι μεγάλη και να μην την βάλω(δε γίνεται) στο προσομοίωμα...αυτό που λες να βγάλω την πλάτη,μετά πρέπει να στηρίξω μέρος της σκάλα στα εκατέρωθεν τοιχεία και το υπόλοιπο πακτωμένο σαυτά(τοιχεία)...το οποίο είναι πιο δύσκολο μου φαίνεται...κάνω λάθος?...επίσης τότε θα έχω δύο μεγάλα(λόγω σκάλας)τοιχεία πολύ κοντά μεταξύ τους που δε θα μου προσφέρουν σε δυστρεψία κι αν τα κάνω και Τ(διασταυρούμενα) θα έχω τα ίδια προβλήματα προσομοίωσης λόγω εκκεντροτήτων.... τα 15m τοιχεία τα εννοείς για το πυρήνα ή για το σύνολο των τοιχείων...σημείωση ότι έχω κατάστημα στο ισόγειο(χωρίς τοιχοποιίες- nv>0.6) και αποθηκευτικό χώρο στον όροφο(ψ2=0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 ειναι μεγάλα τα posts σας και δεν μπορώ να τα παρακολουθήσω γιατί πάνω από 3 σειρές σε post δεν διαβάζω, βασικά είπα γενικά τι συμβαίνει και με ματια στο σχέδιο του mek τι συμβαίνει Link to comment Share on other sites More sharing options...
dratsiox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Mek έχω το ίδιο πρόβλημα με το rigid. Αν μπορείς γράφε λίγο πιο συμπυκνωμένα και άφηνε και κανένα κενό-παράγραφο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mek Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 @rigid H σύνδεση των δύο πυρήνων στην απόληξη ενδεχομένως να βελτιωσει την κατάσταση, λόγω του ότι το κτίριο είναι διώροφο. Η μορφή του πυρήνα προκύπτει λόγω του ότι ο mek θέλει να πακτώσει όλο το κλιμακοστάσιο στα τοιχώματα.Εχεις κατά νου τμήμα του κλιμακοστασίου να γίνει διέρειστο; η σύνδεση πυρήνων με δοκό(αυτοσύζευξη) αυξάνει τη δυστρεψία των πυρήνων αλλά όσο πιο ισχυρή είναι η αυτοσύζευξη τόσο πιο μη αξιόπιστα είναι τα απότελέσματα προσομοίωσης πυρήνα με ραβδωτά στοιχεία κι αν βάλεις και την έντονη στρεπτική καταπόνηση ακόμα χειρότερα, αλλά κι έτσι δε αλλάζει κάτι νομίζω στη συμμετοχη του πυρήνα του ασανσερ στον όλο φορέα. για να κάνω το κλιμακοστάσιο διέριεστο βγάζοντας τη πλάτη του πυρήνα της σκάλας, το είπε κι ο rigid, αλλά μου φαίνεται πιο δύσκολο να στηρίξω μέρος της σκάλας σε δύο απέναντι τοιχία από το να πακτώσω όλα τα σκαλοπάτια σε πυρήνα...μήπως δεν είναι δε το έχω ξανακάνει. edit:ok θα προσπαθήσω να μαι πιο σύντομος Link to comment Share on other sites More sharing options...
dratsiox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Κράτησε την πλάτη και τα δύο 2μετρα σκέλη.Δηλαδή, κράτησε το Π. Τα δύο σκέλη της σκάλας που βρίσκονται στην Υ έννοια μπορούν να γίνουν αμφιέρειστα. Μια και πρόκειται για κατάστημα πιστεύω ότι ο αρχιτέκτονας θα εκτιμήσει και την οπτική επικοινωνία με το κλμακοστάσιο.Δε θα εισέρχονται τα τοιχεία μέσα στους χώρους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 έχω και πονοκέφαλο και δεν μπορώ να σας παρακολουθήσω ακριβώς τι λέτε. για τα σκαλιά να πω ότι θα τα στηρίξεις αριστερα-δεξια στα τοιχώματα ενω το πλατύσκαλο αμφιέριστο στα τοιχώματα του εξωτερικού σου πυρήνα και διώχνεις το κατω τοίχωμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
dratsiox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Ο rigid δίνει εναλλακτική λύση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mek Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2009 @dratsiox έτσι όπως λες προκύπτει ο πυρήνας όλος έξω από την κάτοψη(δε δουλεύει) και η σκάλα στηρίζεται και στο πυρήνα και στο κτήριο... δηλαδή ο πυρήνας δε βοηθάει πουθενά και είναι λάθος να τον βάλεις στο προσομοίωμα(θα τραβήξει ένταση ενώ δε θα δουλεύει λόγω θέσης). @rigid με την πρόταση σου συνδέω τον πυρήνα του ασανσερ με τον όλο φορέα μέσω σκάλας,ενώ όπως φαίνεται δε συμμετέχει και δε πρέπει να μπει στο προσομοίωμα(αρμός κατασκευαστικά)... με τα 15m τοίχωμα σε δυόροφο εννοούσες το πυρήνα σκάλας ή όλα τα τοιχεία?...και που ήταν προβληματική η μεταβίβαση δυνάμεων? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα