michmarinero Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2009 Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα. Μήπως γνωρίζει κάποιος τη διαδικασία δημιουργίας δεύτερης έδρας? Ως ελεύθερος επαγγελματίας μου είπαν πως μπορώ να έχω "υποκατάστημα" δηλαδή δευτερεύουσα έδρα. Λογικά οι υποχρεώσεις στην Εφορεία (καταβολή παρακράτησης κλπ) εφόσον έχω 2 έδρες, θα μπορούν να καταβάλλονται και στις 2 εφορείες? Ευχαριστω
m&p Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2009 Από όσο γνωρίζω, μπορείς να έχεις δεύτερη έδρα. Έτσι κάνει η συνεγάτης μου. Έχει έδρα σε επαρχειακή πόλη και υποκατάστημα στην Αθήνα. Θα ρωτήσω αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες αλλά καλύτερα να απευθυνθείς στην ΔΟΥ.
agios Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2009 Συμπληρώνεις το κατάλληλο έντυπο στην τωρινή εφορία σου (δε θυμάμαι τώρα τον αριθμό του, ρώτα εκεί) για δημιουργία υποκαταστήματος, το ίδιο κάνεις και στην εφορία που θα ιδρύσεις το υποκατάστημα και καταθέτεις και το συμβόλαιο ενοικίασης του γραφείου. Θεωρητικά γίνεται αυτοψία στο χώρο από υπάλληλο της δεύτερης ΔΟΥ, αλλά μπορεί και να μη γίνει. Βγάζεις καινούργια σφραγίδα και έχεις τέλος δύο επιλογές: α) Έχεις ένα βιβλίο και ένα ΔΠΥ. β) Έχεις δύο βιβλία και δύο ΔΠΥ τα οποία βρίσκονται σε καθεμία από τις δύο έδρες. Η διαδικασία είναι σχετικά εύκολη δεν έχεις λόγο να αγχωθείς.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα