Takis3008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2009 Οικοδομή με άδεια του 1979 έχει πραγματικό υπόγειο περίπου 430τ.μ. το οποίο μάλιστα περιλαμβάνει χώρο εκτός κάλυψης του κτιρίου. Στα σχέδια αδείας το υπόγειο είναι προφανώς πολύ μικρότερο και εντός της κάλυψης. Ο χώρος διαθέτει ράμπα εισόδου αλλά δεν είχε μέχρι σήμερα χρησιμοποιηθεί για στάθμευση οχημάτων παρά μόνο ως αποθήκη. Ένα μέρος των ιδιοκτητών σκέφτεται σήμερα να εξαγοράσει το υπόγειο και να το χρησιμοποιήσει σαν χώρο στάθμευσης. Τα ερωτήματά μου είναι: α) πως θα γίνει η μεταβίβαση εφόσον η πράξη με τα σχέδια δεν έχουν καμία σχέση; β) τι προδιαγραφές απαιτούνται για τον καθορισμό των θέσεων στάθμευσης (η κατανομή των υποστυλωμάτων είναι τέτοια που δεν μπορούν να εφαρμοστούν τα πλάτη και οι ακτίνες του κανονισμού) γ) απαιτείται αλλαγή χρήσης; δ) τελικά εμπλέκεται η πολεοδομία ή είναι μόνο υπόθεση συμβολαιογράφου; Ευχαριστώ
Chilon Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 , 2009 β) Αφού γνωρίζεις -συνάδελφε- ότι "δεν μπορούν να εφαρμοστούν τα πλάτη και οι ακτίνες του κανονισμού", τι άλλο θέλεις να μάθεις; δ) Προφανώς εμπλέκεται η πολεοδομία. Σύμφωνα με όσα λες, "η πράξη με τα σχέδια δεν έχουν καμία σχέση", άρα η -περί ης ο λόγος- οικοδομή είναι αυθαίρετη. Οπότε: α) Δεν μπορεί να μεταβιβαστεί. γ) Πού να γίνει αλλαγή χρήσης; Σε αυθαίρετη κατασκευή;
Takis3008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2009 Υπάρχει δυνατότητα στάθμευσης αλλά λιγότερου αριθμού οχημάτων από αυτόν που ισχυρίζεται ο ιδιοκτήτης. Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να εφαρμόζονται ακριβώς οι προδιαγραφές. Θέλω να πω ότι σε ένα παλαιό κτίριο λόγω της θέσης των υποστυλωμάτων είναι δύσκολο να εφαρμοστούν ακριβώς οι κανονισμοί χώρων στάθμευσης. Από την άλλη με λίγη δυσκολία γίνεται να σταθμεύσουν κάποια οχήματα. α) Δεν μπορεί να μεταβιβαστεί. Γιατί να μην μπορεί να μεταβιβαστεί το θεωρητικό υπόγειο; Δηλαδή να γίνει μεταβίβαση των 200τ.μ. που φαίνονται ας πούμε στο σχέδιο και τελικά οι αγοραστές χρησιμοποιούν χώρο 400τ.μ. δ) Προφανώς εμπλέκεται η πολεοδομία. Γιατί να εμπλακεί η πολεοδομία εφόσον γίνει μια απλή μεταβίβαση;
achille Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2009 Αν δεν εμπλακεί η πολεοδομία, τότε γιατί σε αποσχολούν οι προδιαγραφές;
BaBiNoS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2009 Συνάδελφε τα 200 δες αν γίνονται 400 με μία νομιμοποίηση. Προσπάθησε να δημιουργήσεις τόσες θέσεις στάθμευσης όσες τα πραγματικά δεδομένα σου επιτρέπουν και όχι όσες σε πιέζουν. Μην ξεχνάς ότι υπογράφεις για μία κατάσταση υπάρχουσα και μία που θα υλοποιηθεί. Πρέπει να γίνει νομιμοποίηση, αλλαγή χρήσης με συμβολαιογραφικές πράξεις και πίνακα κατανομής (και συναίνεση). Άρα έχουν σχέση όλοι (και ευθύνη μόνο ο υπογράφων
Chilon Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2009 Γιατί να μην μπορεί να μεταβιβαστεί το θεωρητικό υπόγειο; Δηλαδή να γίνει μεταβίβαση των 200τ.μ. που φαίνονται ας πούμε στο σχέδιο και τελικά οι αγοραστές χρησιμοποιούν χώρο 400τ.μ.Χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω συνάδελφε, μάλλον τα γράφεις λίγο μπερδεμένα.Δεν υπάρχει "θεωρητικό υπόγειο"· υπάρχει νόμιμο υπόγειο. Ο "χώρος 400τ.μ."· είναι αυθαίρετος (δηλαδή παράνομος) χώρος. Προτείνεις και -ακόμα χειρότερα- θεωρείς φυσιολογικό να μεταβιβαστεί κάτι παράνομο; Ξανασκέψου αυτά που λες.
Takis3008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2009 Δεν προτείνω κάτι, ερωτήσεις κάνω γιατί δεν το κατέχω το θέμα. Δεν καταλαβαίνω γιατί σου φαίνεται τόσο περίεργο να γίνονται παράνομες μεταβιβάσεις σε αυτή τη χώρα... Προσωπικά θεωρώ πολύ πιθανό να ήταν φυσιολογικό με αυτά που βλέπουν τα μάτια μας. Τελοσπαντων δεν έχω αναλάβει να κάνω κάτι εγώ (μιας και δεν ασχολούμαι με τέτοια θέματα) απλά έχω ερωτηθεί και θέλω να δώσω μια σωστή απάντηση. Τελικά απ' ότι έμαθα θα γίνει πρώτα νομιμοποίηση από τον ιδιοκτήτη και μετά μεταβίβαση. Αλλά και πάλι το σχέδιο των θέσεων στάθμευσης δεν μπορεί να υλοποιηθεί. Πως μπορεί και το προτείνει; Ο συμβολαιογράφος θα το δεχτεί;
Chilon Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2009 Προσωπικά θεωρώ πολύ πιθανό να ήταν φυσιολογικό με αυτά που βλέπουν τα μάτια μας.Κι εγώ βλέπω γύρω μου πολλούς ανθρώπους -φερ' ειπείν- να μην αποδίδουν Φ.Π.Α. Πρέπει να το θεωρήσω φυσιολογικό; Συνάδελφε, δεν έχω εριστικό ύφος, αλλά θεωρείς πολύ πιθανό να είναι φυσιολογική μια παρανομία επειδή συμβαίνει συχνά; Δεν σου είπα να ξανασκεφτείς το γεγονός ότι γίνονται παρανομίες, αλλά ότι θεωρείς πως (είναι πολύ πιθανό να) είναι φυσιολογικές. Σχετικά με τα τα ερωτήματά σου, επαναλαμβάνω ότι αν δεν νομιμοποιηθεί το εν λόγω κτίσμα, δεν μπορεί να μεταβιβαστεί.
MAKAP Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2009 @Takis3008 Να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Με το ΓΟΚ/73 δεν επιτρεπόταν εκσκαφή υπογείου μεγαλύτερη του περιγράμματος του κτιρίου. Επομένως, το συγκεκριμένο υπόγειο, κατά το τμήμα του που υπερβαίνει το νόμιμο περίγραμμα, είναι αυθαίρετο. Με δεδομένο ότι ο ΓΟΚ/85 επιτρέπει την κατασκευή υπογείου σε επιφάνεια μεγαλύτερη του περιγράμματος του κτιρίου, είναι δυνατή η νομιμοποίηση του αυθαίρετου τμήματος με τη γνωστή διαδικασία και την καταβολή των προστίμων, το ύψος των οποίων αποτελεί βασικό κριτήριο για την τελική απόφαση του ιδιοκτήτη. Εννοείται ότι, ο νόμος Σουφλιά δεν εφαρμόζεται στη συγκεκριμένη περίπτωση. Τα υπόλοιπα θέματα που βάζεις (μεταβίβαση, parking) μπορεί να αντιμετωπιστούν και αυτοτελώς αλλά, όπως αναφέρθηκε και σε άλλα θέματα, θεωρώ ότι πρέπει να αποφύγεις την ανάμιξή σου. Δηλαδή να μην υπογράψεις κάποιο διάγραμμα που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, αν το ζητήσει ο συμβ/φος κ.ο.κ.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα