Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
......εάν στείλεις το PC/Laptop/Γεωδαιτικό Σταθμό σου για service πρέπει να κόβεις και δελτίο αποστολής...

 

Και όταν το επιστρέφεις στην έδρα σου παραθέτεις και το δελτίο αποστολής της εταιρείας που στο επισκεύασε?

 

Υπερβολή μου ακούγεται, αλλά δε σημαίνει κάτι αυτό...;)

Δημοσιεύτηκε

Για να μην σου πω για μερικούς συνάδελφους εδώ μέσα που συμβουλεύουν ότι ακόμα και εάν στείλεις το PC/Laptop/Γεωδαιτικό Σταθμό σου για service πρέπει να κόβεις και δελτίο αποστολής...

 

 

Και όταν το επιστρέφεις στην έδρα σου παραθέτεις και το δελτίο αποστολής της εταιρείας που στο επισκεύασε?

 

Υπερβολή μου ακούγεται, αλλά δε σημαίνει κάτι αυτό...;)

 

ΓΙΑΝΝΗΣ Γ

 

Και εμενα μου φαινεται υπερβολικό, γι'αυτο και ειπα οτι αυτη η αποψη εχει ακουστει εδω μεσα, δυστυχως δεν θυμαμαι σε ποιο post...

 

Αλλα μην πας μακριά, γιατι θεωρητικά όσοι εχουν επαγγελματικό αμαξι πρέπει να εχουν μαζι μπλοκ με δελτιο αποστολων... αν και νομίζω οτι αυτο εχει παψει να ισχύει εδω και λιγο καιρό τωρα.

Δημοσιεύτηκε

Την πρώτη φορά που έκανα μεταφορά έδρας, όταν ήρθε ο εφοριακός για να δει τον νέο χώρο (αφού είχα εγκατασταθεί βέβαια) μου ζήτησε και το δελτίο αποστολής για όλα τα αντικείμενα που ήταν πάγια.

Επειδή δεν ήξερα, δεν είχα. Αλλά από εκείνη την φορά και μετά, πάντα το συμπλήρωνα.

Αυτός μου είχε πει πως "κανονικά" πρέπει πάντα ένα πάγιο όταν βγαίνει εκτός του γραφείου, να συνοδεύεται από δελτίο αποστολής.

 

Τώρα αυτό για την καταστροφή, λογικό μου δείχνει αλλά δεν το έχω κάνει ποτέ.

Εννοείται πως η καταστροφή (εθελούσια) πρέπει να γίνει μετά την απόσβεση, αλλιώς παίζει κάτι με εφορία που δεν θυμάμαι.

 

υ.γ. Την γλίτωσα χωρίς πρόστιμο. Τον έπιασα στο φιλότιμο :)

Δημοσιεύτηκε

Voila! Ευχαριστώ Erling για το post.

 

Απο εκει και περα φίλε George T. το να αγορασεις laptop για τον ανηψιο σου και να το περασεις σαν πάγιο φαντάσου που μπορεί να σε οδηγήσει... και μην περιμένεις να πεσεις στον εφοριακό με το φιλότιμο.. δεν νομίζω να ειναι και πολλοι...

Δημοσιεύτηκε

Πρωτα απο όλα να σας ευχαριστήσω για την απαντήσεις. Αυτό που καταλαβα είναι ότι στα έξοδα δεν περνάμε ότι ηλεκτρονικό έπιπλα κτλ αγοράζουμε, αλλα μόνο αυτά που είναι για το γραφείο μας(αν περαστούν στα έξοδα ανήκουν στα παγια έτσι δεν είναι?). Και πάλι σας ευχαριστώ παιδιά!Θα επανέλθω και με νέες ερωτησεις, μιας και τώρα τέλειωσα τη σχολή και άρχισα να ψάχνω το θέμα με τα φορολογικα :) :)

 

 

Να κάνω και την αντίστροφη ερώτηση?Σε περιπτωση που είχα έναν εκτυπωτή, εναν υπολογιστή κτλ πριν ανοιξω το γραφείο, μπορώ να τα χρησημοποιήσω στο γραφείο μου?Πρέπει να έχω αποδείξεις κτλ και περνάω κάτι στα βιβλία?

  • 4 years later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Δεν μπορώ να ανοίξω νέο θέμα και το βάζω εδώ

 

Σήμερα σκέφτηκα να υπολογίσω τα πάγια μηνιαία έξοδα ενός μηχανικού

τα οποία έχουν περίπου ως εξής:

 

ΕΤΗΣΙΑ/ΜΗΝΙΑΙΑ  ΕΞ ΜΗΝΟΣ   ΕΙΔΟΣ -ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΞΟΔΟΥ

5092                         424,33         τσμεδε  

                               37,00              κινητό  

                                45,00               οτε

650                           54,17          Φόρος επιτηδευματία  

                                 65,00          ΔΕΗ  

                                 24,00          θέρμανση γραφείου

140                            11,67        ΕΝΦΙΑ

200                            16,67        χρυσός οδηγός

120                            10,00        νομοθεσία- Κώδικας

56                               4,67          ΤΕΕ (ετήσια)

300                            25,00        λογιστής  

                                  15,00        καφέδες πελατών και ιδίου

                                   6,00       ΕΊΔΗ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΎ (1 χαρτί+1 χλωρίνη)

45-52                        15,00       νερό

250                           20,83       πρόγραμμα αμοιβών

340                             8,50       μόνο το 30% της ασφάλειας του αυτόκινήτου

300                              7,50      μόνο το 30% των  τελών του αυτόκινήτου  

                           με τα πόδια   βενζίνη μετακίνησησης σπίτι-γραφείο

σύνολο/μήνα         790,33      

                                 238,00       ενοίκιο 250-ΕΝΦΙΑ 11,67 (δες άνω ΕΝΦΙΑ)

ΣΥΝΟΛΟ/ανά μήνα 1028,33    

650                            54,17   συνδρ πρόγραμματος αρχιτεκτονικών

650                            54,17   συνδρ προγράμματος στατικών

 

Δηλαδή ένας μηχανικός χωρίς καμία δουλειά έχει το μήνα πάγια έξοδα

790,33€ ανά μήνα χωρίς ενοίκιο και

1028.33 με ένα ενοίκιο των 250€

 

Επειδή οι μόνες δουλειές που απέμειναν σε ένα μηχανικό αποτελούν πλέον οι ρυθμίσεις του Ν 4178

έκανα και των εξής λογαριασμό 

 

 

μεικτή αμοιβή                               250                         500                1000

καθαρή αμοιβη                              203,25                 406,50               813,01

τσμεδε                                           48,00                    48,00                 48,00

φόρος                                            52,85                    105,69              211,38

μετακίνηση                                    6,00                         7,00                  6,00

κέρδος                                           96,41                    244,81               547,63

έξοδα μηνός-χωρ ενοίκιο             790,33                  790,33             790,33

 ρυθμίσεις/μήνα/χωρίς ενοίκιο      8,20                     3,23                  1,44

ρυθμίσεις/μήνα/με ενοίκιο            10,67                   4,20                  1,88

ρυθμίσεις/έτος/χωρίς ενοίκιο      98,38                 38,74                   17,32

ρυθμίσεις/έτος/με ενοίκιο           128,00                50,41                   22,53

 

Που εν ολίγοις σημαίνει ότι με αμοιβές των 250€

 ένας μηχανικός

χωρίς  ενοικιαζόμενο γραφείο για να βγάλει μόνο τα έξοδα πρέπει να κάνει 98 ρυθμίσεις ετησίως (πράγμα αδύνατον)

ενώ  με ενοικιαζόμενο γραφείο 128 ρυθμίσεις ετησίως  (πράγμα επίσης αδύνατον)

 

Εεε..ε δεν γίνεται να επιβιώσει αυτός 

 

ούτε ακόμη και με 1000€ (αφου και εκεί ακόμη χρειάζεται να κάνει 23 ρυθμίσεις/ανά έτος) 

 

ΜΟΝΟ για τα έξοδα γραφείου - ΧΩΡΙΣ έξοδα προσωπικά ή οικογενείας

Edited by ΚΑΝΑ
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε (edited)

Κάπως έτσι έχουν περίπου τα "δεδομένα μας" φίλε.......

Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
Δημοσιεύτηκε (edited)

Τι είναι αυτή η "δήλωση καταστροφής" ... georgios_m ?

που γίνεται .... προς τα ποιον απευθύνεται ... έντυπο .... γενικά ποια είναι η διαδικασία ?

Edited by georgegaleos
Δημοσιεύτηκε (edited)

@ΚΑΝΑ

Ελπίζω να σου φανεί χρήσιμο

Καθαρό κέρδος ελεύθερου επαγγελματία

 

 

@georgaleos

Ότι πάγιο φεύγει από το γραφείο σου θα πρέπει να συνοδεύεται από το αντίστοιχο παραστατικό, άρα χρειάζεσαι είτε παραστατικό πώλησης είτε δήλωση καταστροφής ή απώλειας. Υπάρχει και η δήλωση κλοπής αν στο κλέψουν αλλά επειδή είναι χρονοβόρα διαδικασία (καταγγελία, ανακρίσεις, έρχεται η ασφάλεια στον χώρο σου για δακτυλικά αποτυπώματα, κτλ) εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση κλοπής ακριβού και ασφαλισμένου παγίου επειδή η βεβαίωση από την ασφάλεια (αστυνομία) χρειάζεται για την ασφαλιστική εταιρεία.

 

Υπάρχουν κατηγορίες προϊόντων που περιέχουν επικίνδυνες ουσίες, σε αυτή την περίπτωση πρέπει να τα παραδώσεις σε αρμόδια εταιρεία ανακύκλωσης η οποία θα σου δώσει την αντίστοιχη βεβαίωση.

 

Κατά την γνώμη μου, αν θέλεις να δώσεις κάποιο πάγιο σε φίλο ή συγγενή, "πούλησέ" το σε αυτόν. Μετά την απόσβεση μπορείς να το δώσεις σε ότι τιμή θέλεις, ακόμα και με 1€. Ο λογιστής σου θα σου πει λεπτομέρειες για το παραστατικό, θα πρέπει να βγάλεις μπλοκάκι για πώληση σε ιδιώτες αν πρόκειται για ιδιώτη ή τιμολόγιο πώλησης αγαθών αντίστοιχα για επαγγελματίες.

Edited by sdim

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.