dargi Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2009 Στην θέση σου θα έκανα με το χέρι έναν έλεγχο σε διάτρηση.. ΕΚΩΣ &13.4.. δεν ξέρω αν θα τρυπήσει η δεν θα τρυπήσει η πλάκα εν τέλει αλλά πρέπει στην μελέτη σου να ικανοποιούνται οι έλεγχοι. Σκέψου ότι σε γέφυρες ο έλεγχος σε διάτρηση είναι αυτός που μπορεί να δώσει το πάχος πλάκας και οι 10 τόνοι ανά τροχό είναι αρκετούτσικοι.
ilias Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2009 Για τον έλεγχο διάτρησης μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το πρόγραμμα του Χάρη από τα downloads.
palex Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2009 Οι τιμές που είπα (5KM/h, 2sec) είναι καθαρά ενδεικτικές. Εσύ ξέρεις τον χώρο και μπορείς να εκτιμήσεις καλύτερα τις πραγματικές συνθήκες. Sdim στο #27, έχω γράψει ακριβώς τις ίδιες τιμές "m*5km/h/2sec" τις οποίες τις εδωσα και εγω διαισθητικά. Το διαβασες ή ήταν σύμπτωση??
Άκης Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Μην ξεχάσεις να υπολογίσεις την οριζόντια καταπόνηση αν φρενάρει η επιβραδύνει το φορτηγό. Χρησιμοποίησε το θεώρημα ώθησης ορμής: Έστω ότι φρενάρει από τα 5KM/h στα 0 σε 2 δευτερόλεπτα mv=Ft 40.000Kgr * (5.000/3600)m/sec = F * 2 sec F = 40.000 *2 *5000 /3600 Nt F= 11111 Nt = 11,1 KNt Την δύναμη αυτή την μοιράζεις στις ρόδες με τον ίδιο τρόπο που θα μοιράσεις και την δύναμη του βάρους στον κατακόρυφο άξονα. Φίλε sdim αν κάνεις καλύτερα τις πράξεις θα δεις ότι βγαίνει 27.777Ν ή 27ΚΝ και αν σκεφτεί κανείς ότι χωράνε δύο φορτηγά στο ίδιο μάτι τότε αυτό μπορεί να πάει επί 2 που μου φαίνεται υπερβολικό. Όπως και αν έχει έχω αρχήσει να ψάχνω το θεωρημα ωθησης ορμής. Το χρησιμοποιούν όμως αυτό το θεώρημα στις επιλύσεις γεφυρών? Νομίζω πως θα είχαμε τρελή υπερδιαστασιολόγηση. οπως και να έχει ευχαριστώ.
Σπυριδούλα Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 ε, δεν θα μπουκάρουν και τα 2 μαζί. αν αυτό γίνeι τότε θα'ναι καρφί για το failblog
dargi Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Στις γέφυρες υπάρχει η δύναμη της τροχοπέδησης που αν θυμάμαι καλά κατα DIN ήταν το 1/4 του βάρους το φορτηγού (το φορτηγό με 4 ρόδες, ίσως για αυτό), και είχε πάνω και κάτω όριο. Δες στον ευρωκώδικα.Μα που θα την χρησιμοποιήσεις;; Πιο σημαντική δράση μου φαίνεται η πρόσκρουση οχήματος σε υποστύλωμα. και για αυτό δες ευρωκώδικα. Αλλά και πάλι όχι, η δύναμη τροχοπέδησης (φρεναρίσματος, και πρόσκρουσης στις γέφυρες αναφέρονται σε κανονική κυκλοφορία. Τι ταχύτητες θα αναπτύσσουν τα φορτηγά σου μέσα σε αυτόν τον χώρο; πολύ μικρές. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να τα λάβεις υπόψη σου τα παραπάνω. Με έναν έλεγχο σε διάτρηση πιστεύω ότι είσαι καλυμμένος. Αυτά από εμένα.
sdim Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Μην ξεχάσεις να υπολογίσεις την οριζόντια καταπόνηση αν φρενάρει η επιβραδύνει το φορτηγό. Χρησιμοποίησε το θεώρημα ώθησης ορμής: Έστω ότι φρενάρει από τα 5KM/h στα 0 σε 2 δευτερόλεπτα mv=Ft 40.000Kgr * (5.000/3600)m/sec = F * 2 sec F = 40.000 *5000 /3600/2 Nt F= 11111 Nt = 11,1 KNt Την δύναμη αυτή την μοιράζεις στις ρόδες με τον ίδιο τρόπο που θα μοιράσεις και την δύναμη του βάρους στον κατακόρυφο άξονα. Φίλε sdim αν κάνεις καλύτερα τις πράξεις θα δεις ότι βγαίνει 27.777Ν ή 27ΚΝ και αν σκεφτεί κανείς ότι χωράνε δύο φορτηγά στο ίδιο μάτι τότε αυτό μπορεί να πάει επί 2 που μου φαίνεται υπερβολικό. Όπως και αν έχει έχω αρχήσει να ψάχνω το θεωρημα ωθησης ορμής. Το χρησιμοποιούν όμως αυτό το θεώρημα στις επιλύσεις γεφυρών? Νομίζω πως θα είχαμε τρελή υπερδιαστασιολόγηση. οπως και να έχει ευχαριστώ. Συγνώμη, λάθος από κεκτημένη ταχύτητα. Γι' αυτό διπλοελέγχω ότι σφραγίζω. F = 40.000 *5000 /3600/2 Nt F= 27ΚΝ Στις γέφυρες υπάρχει η δύναμη της τροχοπέδησης που αν θυμάμαι καλά κατα DIN ήταν το 1/4 του βάρους το φορτηγού (το φορτηγό με 4 ρόδες, ίσως για αυτό), και είχε πάνω και κάτω όριο. Δες στον ευρωκώδικα.Μα που θα την χρησιμοποιήσεις;;Πιο σημαντική δράση μου φαίνεται η πρόσκρουση οχήματος σε υποστύλωμα. και για αυτό δες ευρωκώδικα. Αλλά και πάλι όχι, η δύναμη τροχοπέδησης (φρεναρίσματος, και πρόσκρουσης στις γέφυρες αναφέρονται σε κανονική κυκλοφορία. Τι ταχύτητες θα αναπτύσσουν τα φορτηγά σου μέσα σε αυτόν τον χώρο; πολύ μικρές. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να τα λάβεις υπόψη σου τα παραπάνω. Με έναν έλεγχο σε διάτρηση πιστεύω ότι είσαι καλυμμένος. Αυτά από εμένα. Μόλις βρήκα κάτι δυστυχώς πιο δυσμενές. Αν αυτό είναι σωστό, Review of truck characteristics as factors in roadway design, σελίδα 107 ( http://books.google.gr/books?id=FOT0WWdv1roC&pg=PA46&lpg=PA46&dq=trucks+tire+friction+coefficient&source=bl&ots=2_vdWOIEoO&sig=Lrg832gW8JQERKxzQxuBIbQ8BsA&hl=el&ei=OEDDSu_tNoXymwOPhMnHCQ&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1&ved=0CAcQ6AEwAA#v=onepage&q=friction&f=false ) ο συντελεστής τριβής πριν αρχίσουν να ολισθαίνουν (σπινιάρουν, όπως λέγεται στην πιάτσα) τα λάστιχα μπορεί να φτάσει το 0.58 . Η καταπόνηση της πλάκας στον οριζόντιο άξονα από την δύναμη της τριβής Τ είναι: Τ=n*Βάρος=0,58*40000*9,81 Nt. Δεν κάνω τις πράξεις, δεν θα μου αρέσει το αποτέλεσμα. Εννοείται ότι δεν είναι απαραίτητο να υπολογίσεις την οριακή αυτή κατάσταση, αλλά από την στιγμή που το γνωρίζεις πρέπει να βάλεις σε εμφανές σημείο ταμπέλα να πηγαίνουν σιγά και να μην φρενάρουν απότομα για λόγους ασφαλείας.
arxrts Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Η δύναμη πέδησης - επιτάχυνσης (ή φυγόκεντρος δύναμη σε περίπτωση καμπύλης κίνησης) όσο αφορά τις γέφυρες νομίζω ότι είναι οριζόντια φορτία εντός του επιπέδου της πλάκας. Σε μια γέφυρα πάνω σε βάθρα αυτό δημιουργεί ένταση σε αυτά και ορθά υπολογίζεται. Σε μια πλάκα οροφής υπογείου (όχι ορόφου)-όπου φαντάζομαι πως το υπόγειο έχει περιμετρικά τοιχώματα ικανά να παίρνουν αρκετή τέμνουσα λόγω οριζόντιων δράσεων- δεν νομίζω ότι το φορτίο πέδησης θα κάνει την διαφορά καθαρά λόγω διαφοράς μεγέθους με την τέμνουσα βάσης λόγω σεισμού την οποία πρέπει να είναι ικανό το υπόγειο να αναλάβει.
Άκης Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2009 Στο Review of truck characteristics as factors in roadway design, σελίδα 107 που αναφέρεις Sdim που φαίνεται ότι τπ 0,58 πολαπλασιαζεται με το βάρος γατί εγώ διαβάζω peak friction coefficient και μιλάει για επιτάχυνση 0.58g.
sdim Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2009 Στο Review of truck characteristics as factors in roadway design, σελίδα 107 που αναφέρεις Sdim που φαίνεται ότι τπ 0,58 πολαπλασιαζεται με το βάρος γατί εγώ διαβάζω peak friction coefficient και μιλάει για επιτάχυνση 0.58g. Κατά λέξη γράφει: "A peak friction coefficient of 0.58 means that a vehicle can generate up to 0.58g of unbalanced lateral accelleration without skidding." friction coefficient = συντελεστής τριβής http://en.wikipedia.org/wiki/Friction Συμβολίζεται με το ελληνικό γράμμα μ Τριβή=μ*βάρος (1) Η σχέση δύναμης, μάζας και επιτάχυνσης είναι: F=m*a , όπου F η δύναμη σε Nt, m η μάζα σε Kgr και a η επιτάχυνση σε m/sec² Στον οριζόντιο άξονα: Τριβή = m * a (2) (όπου a στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η μέγιστη επιβράδυνση στο φρενάρισμα) Στον κατακόρυφο άξονα: Βάρος = m * g (3) (όπου g είναι η επιτάχυνση της βαρύτητας) Αντικαθιστώντας τις (2) και (3) στην (1) m*a= μ*m*g a=μ*g Με συντελεστή τριβής 0.58, η μέγιστη επιβράδυνση στο φρενάρισμα είναι: a=0.58g
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα